77 34 18 18


En iPad på abonnement giver dig fuld garanti - også på skærmen. Og så har du adgang til support


Det smarte ved en iPad på abonnement er, at du har fuld garanti på både skærm og teknik. Med andre ord, så har du en iPad, der altid virker uden risiko for ekstra udgifter.


Fungerer iPad-en pludselig ikke, så tager du bare fat i os, så får vi den lavet eller ombytter den til en ny.


Du kan også få adgang til support med en iPad på abonnement. På den måde er du sikker på, at du kan bruge din iPad til præcis det du ønsker. For kommer du i tvivl, så sidder vi klar til at svare på dine spørgsmål både i forhold til teknik og selve brugen. Vi kan endda via TeamViewer se med på din skærm, så vi nemt kan guide dig til en løsning.


Med en iPad på abonnement fra Duka får du altså:


- En Apple iPad der altid virker
- Adgang til support
- Skærmforsikring
- Flip-cover
- Gratis fragt
- Ingen binding
- Depositum på 300 kr. ved oprettelse af abonnement

For en fast månedlig pris får du:

Ikke en afbetalingsordning - heldigvis


Når du vælger at få en iPad på abonnement, så er der ikke tale om, at du afbetaler den i rater, så den til sidst bliver din. Det er slet ikke tanken, at du skal komme til at eje den. Faktisk er det, det hele tanken bag en iPad på abonnement; fordi du ikke ejer den, vil du heller pludselig stå med ekstra udgifter eller ærgrelser, hvis den går i stykker.


Det er nemlig Duka, der løber hele risikoen i forbindelse med din iPad. Uanset om det er skærmen, der går i stykker, batteriet der bliver langsommere, eller noget helt tredje der sker med den. Vi sørger altid for, at du har en iPad der virker – også selvom det betyder, at vi skal ombytte den til en ny.


Med andre ord står du friere med en iPad på abonnement i forhold til et klassisk ejerskab. Du har ingen ekstra udgifter til reparationer, og du kan opsige dit abonnement til enhver tid.


Og ikke nok med det; abonnement giver dig tilmed adgang til vores kundeservice.

Vil du høre mere om hvad det vil sige at have din iPad på abonnement?


Udfyld formularen, så ringer vi dig op, og vi kan tage en snak om fordelene ved at have et abonnement, og om det er noget for dig.

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.

Fordele ved adgang til support

Når du bestiller din iPad på abonnement, kan du vælge adgang til vores kundeservice. Her kan du ringe alle hverdage mellem 9:00 og 20:00, samt lørdage mellem 9:00 og 15:00.

Med adgang til support på din iPad slipper du for endeløse timer, hvor du bøvler med at løse et problem. Du ringer bare til os, så hjælper vores IT-eksperter dig videre, hvis der er noget, du er i tvivl om.

Vi hjælper dig bl.a. med:

  • Oprettelse af adgang og genveje til aviser og magasiner
  • Ændringer af timer, så iPad-en ikke slukker hurtigt
  • Oprettelse af streaming-konto
  • Tilslutning af højtalere via Bluetooth

Se ofte stillede spørgsmål

Hvordan fungerer en Duka iPad?

For en fast månedlig pris får du en Duka iPad, som vi sørger for altid virker. Er der problemer undervejs, skal du blot kontakte os, så kan vi reparere den eller bytte den til en ny inden for 48 timer.

Er der en minimumsperiode på en Duka iPad?

Abonnementet er uden binding, så du kan opsige det til månedens udgang.

Hvad er depositum?

I forbindelse med opstarten af dit abonnement opkræves der et depositum på 300 kr. Depositummet tilbagebetales, når iPad-en returneres til Duka i hel og fejlfri stand efter aftalens udløb.

Hvad sker der, hvis min Duka iPad går i stykker?

Der er ingen grund til bekymring. Med en Duka iPad har du udvidet produktgaranti, hvilket vil sige, at vi sørger for at reparere iPad-en eller ombytte den til en ny inden for to hverdage. Du skal blot kontakte os, så finder vi en løsning.

Er uheldet ude og skærmen går i stykker, tager vi også hånd om dette, da der er en skærmforsikring inkluderet i dit abonnement.

Hvor hurtigt leverer I Duka iPad-en?

Når du har bestilt en Duka iPad, leveres den til din dør i løbet af 3 til 4 hverdage.

Vi sender Duka iPad-en med PostNord, og du vil modtage en SMS med besked om forsendelsen.

Hvad er inkluderet i en Duka iPad?

Når du vælger at få en Duka iPad, er følgende inkluderet:

  • iPad fra Apple
  • Skærmforsikring
  • Stik og lader
  • Flip-cover
  • Gratis fragt
  • Udvidet produktgaranti* på iPad
  • Adgang til support fra vores erfarne IT-eksperter alle hverdage fra 9:00 til 20:00 og lørdage fra 9:00 til 15:00.

*Den udvidede produktgaranti bortfalder, såfremt det ikke længere er muligt at skaffe reservedele. Den udvidede produktgaranti dækker ikke selvforskyldte skader som kaffe i enheden eller tab af iPad. Den udvidede produktgaranti gælder, når der ikke har været ophold i abonnement eller er ubetalte regninger til Duka.

Hvornår træder min Duka iPad i kraft?

Din Duka iPad træder i kraft, når du modtager din iPad. Ønsker du at bestille nu, men vil vente med at dit abonnement starter, så ring til os på tlf. 77 34 18 19 eller udfyld formularen herunder, så ringer vi dig op:

Hvordan opsiger jeg min Duka iPad?

Du kan frit opsige din Duka iPad, da der ikke er nogen binding.

For at opsige din Duka iPad, skal du ringe til Kundeservice på telefon 77 34 18 18.

Hvad er inkluderet i Startpakken?

Startpakken inkluderer:

  • Opsætning af iPad med dine oplysninger
  • Oprettelse af AppleID
  • Opsætning af indstillinger i iPad efter dine ønsker
  • Installation og opsætning af ønskede apps
  • Opsætning af genveje til fx aviser og din e-mail konto
  • Tilkobling til dit netværk
  • Introduktion til betjening af iPad
Hvordan hjælper Duka?

Vi hjælper via chat, e-mail og over telefon.

Der er også mulighed for give fjernsupport. Det sker via TeamViewer, der giver os mulighed for at se med på din skærm og guide dig.

Hvad sker der, når jeg opsiger min Duka iPad?

Når du ikke skal bruge din Duka iPad længere, skal du blot opsige aftalen og returnere iPad-en, stik, lader og cover til vores adresse i Hinnerup.

Vær opmærksom på, at vi først stopper din betaling, når vi har modtaget iPad-en retur.

Kan jeg få hjælp til log-in på 3. parts programmer?

Vi kan ikke hjælpe med kodeord og log-in oplysninger. Vi må ikke få dine kodeord, så derfor er det ikke muligt for os at hjælpe med dette, da det er afhængigt af, at du kan logge ind via andre enheder. Vi vil dog som et minimum hjælpe dig videre og vise dig, hvor du kan nulstille dit kodeord eller hvad du skal gøre for at logge ind igen.

Kan jeg få hjælp til tilslutning af printer og andre enheder?

Hvis der er tale om enheder, der allerede er tilkoblet dit hjems netværk, så kan vi godt hjælpe med at tilslutte disse til din Duka iPad.

Hvad betyder genanvendt?

Det betyder, at den Duka iPad du modtager, ikke er helt ny.

Vi har vælger kun iPads i ”Kvalitet A”, derfor vil den Duka iPad du modtager være i høj kosmetisk stand med ganske få brugstegn, og have et batteri på minimum på 80% kraft.

Vi har valgt at benytte os af genanvendte enheder, da det er et miljømæssigt godt alternativ til helt nye IT-produkter.

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn: