77 34 18 18

Mobilabonnement til børn

5 timers tale + 5 GB data

Ingen binding, 0. kr. i oprettelse


duka
TALE 5 GB er mobilabonnementet til børnene eller til dig med det lille forbrug. Med et børneabonnement fra dukaTALE får du et billigt mobilabonnement til de små behov.


Ingen binding, ingen gebyrer


Nordens stærkeste netværk


Danmarks bedste kundeservice


Vi flytter dit nummer for dig


Hør mere om vores dukaTALE mobilabonnementer


Indtast dit telefonnummer herunder, og vi ringer dig op hurtigst muligt

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.


Mobilabonnement til børn


dukaTALE 5 GB er det ideelle børneabonnement til dig der vil spare penge på telefoni. Vores mobilabonnement giver også de små og forældre mulighed for altid at komme i kontakt med hinanden, når de vil.


Med 5 timers tale og 5 GB data pr./md. er der masser af plads til underholdning på telefonen, og tid til at ringe til familien.

Et testvindende mobilabonnement til børn


MeddukaTALE får du ikke kun vores ord på, at det er Danmarks bedste mobilabonnement. dukaTALE er to år i træk kåret til det bedste mobilabonnement i Danmark. Det skyldes ikke kun, at du får et børneabonnement til kun 59 kr./md., men også de gode vilkår. MeddukaTALE 5 GB kan du benytte både al din tale, SMS/MMS og data i hele EU uden ekstraomkostninger.


Også sammenligningsider som samlino.dk, abonnementspriser.dk og mobilabonnement.dk fremhæverdukaTALE 5 GB som blandt det bedste børneabonnement til prisen.

Børneabonnement med nordens bedste dækning


dukaTALE benytter sig af Nordens bedste mobilnetværk, TT-netværket, så du slipper for bekymringer om manglende signal. Netværket dækker hele Danmark, så uanset hvor i landet du befinder dig, kan du regne med at komme i kontakt med dine børn. Skal du I på ferie? Så skal du heller ikke bekymre dig. TT-netværket samarbejder med alle de største udenlandske mobiloperatører, så ligegyldig om du befinder dig i de østrigske alper, den franske riviera eller de joniske øer i Grækenland, kan du altid regne med at have den bedst mulige forbindelse.

Et mobilabonnement med Danmarks bedste kundeservice

Med karakteren 9 eller 10 ud af 10 fra over 80% af vores kunder, er vi ikke bange for at kalde vores kundeservice for Danmarks bedste.

Vi bestræber os på altid at svare dit opkald med det samme og løse dit problem mens vi har dig i røret. Vi hjælper dig ligegyldig hvad spørgsmålet drejer sig om, og du vil altid blive mødt af en smilende og imødekommende medarbejder.

Fang os alle hverdage mellem 09.00-20.00 og lørdage 09.00-15.00 på:

+45 77 34 18 18

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan flytter jeg mit nuværende nummer til dukaTALE?

Vi har gjort det så nemt som overhovedet muligt for dig at beholde dit nummer. Du skal blot give os nogle få oplysninger om dig og dit nuværende mobilabonnement, og vi klarer resten for dig. Vi sender dig helt automatisk et nyt simkort, som på datoen for nummerflytning, virker med dit gamle nummer på.

Når du bestiller et dukaTALE abonnement fra vores hjemmeside, har du mulighed for at vælge, hvornår dit nummer skal flyttes over til os. Du skal have følgende klar:

  • Mobilnummer som skal flyttes
  • SIM-kortnummeret
  • Din e-mailadresse

Har du spørgsmål til, hvordan du finder dit SIM-kortnummer, så ring til os på tlf. 77 34 18 19.

Ellers kan du altid udfylde formularen herunder til en helt uforpligtende snak om at skifte til dukaTALE:

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.

Kan jeg ændre mit abonnement efter bestilling?

Ja, du kan til enhver tid ændre dit abonnement, så det passer til dit behov. Der er dog forskel på, om du ændrer dit mobilabonnement til en større datapakke eller mindre.

Vælger du at opgradere dit abonnement til en større datapakke, sker opgraderingen med det samme, og det samme gør din fakturering.

Vælger du at nedgradere dit abonnement, vil ændringen træde i kraft i slutningen af indeværende måned.

Du kan skifte dit abonnement inde på Mit Duka eller på tlf. 77 34 18 19.

Skift abonnement på Mit Duka

Hvilke lande er inkluderet i mit abonnement?

Med dukaTALE kan du ringe helt gratis og bruge al din data i og til hele EU + en række andre lande. Se den fulde liste af lande og vores udlandspriser for telefoni i lande, som ikke er inkluderet her.

Kan jeg benytte alt mit data i EU?

Ja, med dukaTALE kan du benytte al din data i Danmark og hele EU, Storbritannien, Schweiz, Norge, Island, Færøerne og en række andre lande. Med andre ord, skal du ikke længere tænke på roamingpriser etc., når du krydser grænser, så længe du er indenfor EU og de andre inkluderede lande.

Du har tilmed to datapakker på med et dukaTALE mobilabonnement; én datapakke til brug i Danmark + en yderligere datapakke til brug i EU.

Se liste over alle inkluderede lande

Oprettelsesgebyr

Vælger du dukaTALE, skal du heller ikke bekymre dig om oprettelsesgebyrer. Det er nemlig helt gratis at oprette et mobilabonnement. Dette gælder uanset om du ønsker at oprette et helt nyt telefonnummer eller ønsker at beholde dit nuværende nummer.

Er der en bindingsperiode på mit abonnement?

Hos Duka ønsker vi ikke at holde på dig, hvis du ikke ønsker at være kunde hos os. Derfor er der naturligvis ingen bindingsperiode på dit mobilabonnement, og du kan derfor til en hver tid opsige dit abonnement efter reglerne for opsigelse.

Se alle vores spørgsmål og svar

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn:
Spørgsmål og svarKunde Service