77 34 18 18


Erhvervstelefoni


Få et "Bedst i Test" mobilabonnement til erhverv hos duka.


Ingen binding, ingen gebyrer


Nordens stærkeste netværk


Danmarks bedste kundeservice


Vi flytter dit nummer for dig


Hør mere om vores dukaTALE mobilabonnementer


Indtast dit telefonnummer herunder, og vi ringer dig op hurtigst muligt

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.


Du kan benytte al din data når du rejser i EU - ligesom i Danmark


Tal lige så tosset du vil i Danmark og EU uden ekstra omkostninger


Skriv alle de SMS’er du vil i Danmark og EU uden ekstra omkostninger



Telefoni til erhverv med op til 60 GB data


Med dukaTALE får du et erhvervsabonnement til mobilen der dækker alle online behov. Du kan vælge mellem 20-, 35- og 60 GB data, så du altid har mulighed for at vælge den løsning der passer til behovet for den enkelte medarbejder. Med masser af data er du sikker på, at du og dine medarbejdere altid har mulighed for at tjekke vigtige arbejdsmails, uden at løbe tør for data.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan flytter jeg mit nuværende nummer til dukaTALE?

Vi har gjort det så nemt som overhovedet muligt for dig at beholde dit nummer. Du skal blot give os nogle få oplysninger om dig og dit nuværende mobilabonnement, og vi klarer resten for dig. Vi sender dig helt automatisk et nyt simkort, som på datoen for nummerflytning, virker med dit gamle nummer på.

Når du bestiller et dukaTALE abonnement fra vores hjemmeside, har du mulighed for at vælge, hvornår dit nummer skal flyttes over til os. Du skal have følgende klar:

  • Mobilnummer som skal flyttes
  • SIM-kortnummeret
  • Din e-mailadresse

Har du spørgsmål til, hvordan du finder dit SIM-kortnummer, så ring til os på tlf. 77 34 18 19.

Ellers kan du altid udfylde formularen herunder til en helt uforpligtende snak om at skifte til dukaTALE:

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.

Kan jeg ændre mit abonnement efter bestilling?

Ja, du kan til enhver tid ændre dit abonnement, så det passer til dit behov. Der er dog forskel på, om du ændrer dit mobilabonnement til en større datapakke eller mindre.

Vælger du at opgradere dit abonnement til en større datapakke, sker opgraderingen med det samme, og det samme gør din fakturering.

Vælger du at nedgradere dit abonnement, vil ændringen træde i kraft i slutningen af indeværende måned.

Du kan skifte dit abonnement inde på Mit Duka eller på tlf. 77 34 18 19.

Skift abonnement på Mit Duka

Hvilke lande er inkluderet i mit abonnement?

Med dukaTALE kan du ringe helt gratis og bruge al din data i og til hele EU + en række andre lande. Se den fulde liste af lande og vores udlandspriser for telefoni i lande, som ikke er inkluderet her.

Kan jeg benytte alt mit data i EU?

Ja, med dukaTALE kan du benytte al din data i Danmark og hele EU, Storbritannien, Schweiz, Norge, Island, Færøerne og en række andre lande. Med andre ord, skal du ikke længere tænke på roamingpriser etc., når du krydser grænser, så længe du er indenfor EU og de andre inkluderede lande.

Du har tilmed to datapakker på med et dukaTALE mobilabonnement; én datapakke til brug i Danmark + en yderligere datapakke til brug i EU.

Se liste over alle inkluderede lande

Oprettelsesgebyr

Vælger du dukaTALE, skal du heller ikke bekymre dig om oprettelsesgebyrer. Det er nemlig helt gratis at oprette et mobilabonnement. Dette gælder uanset om du ønsker at oprette et helt nyt telefonnummer eller ønsker at beholde dit nuværende nummer.

Er der en bindingsperiode på mit abonnement?

Hos Duka ønsker vi ikke at holde på dig, hvis du ikke ønsker at være kunde hos os. Derfor er der naturligvis ingen bindingsperiode på dit mobilabonnement, og du kan derfor til en hver tid opsige dit abonnement efter reglerne for opsigelse.

Se alle vores spørgsmål og svar

Erhvervsmobilabonnement med Danmarks bedste kundeservice

Med et erhvervsabonnement fra Duka får du direkte adgang til Danmarks bedste kundeservice. Med en score på 9 eller 10 ud af 10 fra over 80% af vores kunder tøver vi ikke at kalde vores kundeservice Danmarks bedste. Vi har åbent alle hverdage mellem kl. 09.00-20.00 og vi hjælper dig uanset hvad din henvendelse drejer sig om. Vi besvarer dit opkald indenfor et minut og vi giver ikke op før problemet er løst.

Hjælpen er altid lige ved hånden

Har du brug for hjælp undervejs, sidder vi klar på 77 34 18 18

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn: