77 34 18 18


Mobilabonnement med fri tale og fri data


Få fri tale, fri data og fri SMS/MMS i hele EU og på Nordens bedste mobilnetværk med DukaTALE fra kun 99 kr./md. Ingen binding og ingen gebyrer.


Med et mobilabonnement hos Duka får du ubegrænset fri tale og SMS/MMS i hele EU samt Norge, Island, Færøerne, San Marino, Liechtenstein og Schweiz. Du kan vælge mellem vores 3 mobilabonnementer, som alle sammen har ubegrænset fri tale og SMS.


Du skal bare vælge, om du har brug for 15, 25 eller 60 GB fri data, som du også frit kan benytte, når du rejser i EU – helt uden bekymringer.


Hvordan vælger jeg det bedste abonnement med fri tale?


Når du skal vælge det fri tale abonnement, der er bedst til dig, er det en god idé at tage udgangspunkt i, hvad dit forbrug har været indtil nu. På den måde kan du vælge det abonnement med fri tale og den rigtige mængde fri data, der passer bedst til det forbrug, du normalt har. Derved sikrer du også, at det mobilabonnement, du vælger, er bedst og billigst for dig.


Med alle dukaTALE abonnementer får du fri tale, SMS og MMS i hele EU, så det eneste du skal tage stilling til, er hvor meget fri data, du har brug for. Vi anbefaler, at du kigger på dit tidligere forbrug hos din nuværende abonnementsudbyder og vælger din mængde fri data ud fra det dataforbrug, der er angivet på dine tidligere regninger. Med dukaTALE har du tre muligheder: dukaTALE 15 med fri tale, SMS og MMS samt 15 GB fri data, dukaTALE 25 med fri tale, SMS og MMS samt 25 GB fri data og dukaTALE 60 med fri tale, SMS og MMS samt 60 GB fri data. Du kan se vores udvalg af mobilabonnementer med ubegrænset fri tale herover eller læse mere her.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan flytter jeg mit nuværende nummer til dukaTALE?

Vi har gjort det så nemt som overhovedet muligt for dig at beholde dit nummer. Du skal blot give os nogle få oplysninger om dig og dit nuværende mobilabonnement, og vi klarer resten for dig. Vi sender dig helt automatisk et nyt simkort, som på datoen for nummerflytning, virker med dit gamle nummer på.

Når du bestiller et dukaTALE abonnement fra vores hjemmeside, har du mulighed for at vælge, hvornår dit nummer skal flyttes over til os. Du skal have følgende klar:

  • Mobilnummer som skal flyttes
  • SIM-kortnummeret
  • Din e-mailadresse

Har du spørgsmål til, hvordan du finder dit SIM-kortnummer, så ring til os på tlf. 77 34 18 18, så hjælper vi dig videre!

Kan jeg ændre mit abonnement efter bestilling?

Ja, du kan til enhver tid ændre dit abonnement, så det passer til dit behov. Der er dog forskel på, om du ændrer dit mobilabonnement til en større datapakke eller mindre.

Vælger du at opgradere dit abonnement til en større datapakke, sker opgraderingen med det samme, og det samme gør din fakturering.

Vælger du at nedgradere dit abonnement, vil ændringen træde i kraft i slutningen af indeværende måned.

Ønsker du at ændre dit abonnement ringer du blot til os på tlf. 77 34 18 18, så klarer vi det for dig.

Hvilke lande er inkluderet i mit abonnement?

Med dukaTALE kan du ringe helt gratis og bruge al din data i og til hele EU + en række andre lande. I dukaTALE abonnementer er følgende lande inkluderet:

AndorraItalienRumænien
AlbanienJerseySan Marino
BelgienKosovoSchweiz
BosnienKroatienSerbien
BulgarienLetlandSlovakiet
CypernLiechtensteinSlovenien
EstlandLitauenSpanien
FinlandLuxembourgStorbritannien
FrankrigMakedonienSverige
Fransk GuianaMaltaTjekkiet
FærøerneMartiniqueTyskland
GibraltarMayotteUngarn
GrækenlandMonacoØstrig
GuadeloupeMontenegroÅlandsøerne
GuernseyNorge
HollandPolen
IslandPortugal
Isle of ManReunion

Kan jeg benytte alt mit data i EU?

Ja, med dukaTALE kan du benytte al din data i Danmark og hele EU, Norge, Island, Færøerne og en række andre lande. Med andre ord, skal du ikke længere tænke på roamingpriser etc., når du krydser grænser, så længe du er indenfor EU og de andre inkluderede lande.

Oprettelsesgebyr

Vælger du dukaTALE, skal du heller ikke bekymre dig om oprettelsesgebyrer. Det er nemlig helt gratis at oprette et mobilabonnement. Dette gælder uanset om du ønsker at oprette et helt nyt telefonnummer eller ønsker at beholde dit nuværende nummer.

Er der en bindingsperiode på mit abonnement?

Hos Duka ønsker vi ikke at holde på dig, hvis du ikke ønsker at være kunde hos os. Derfor er der naturligvis ingen bindingsperiode på dit mobilabonnement, og du kan derfor til en hver tid opsige dit abonnement efter reglerne for opsigelse.

Se alle spørgsmål og svar

Hjælpen er altid lige ved hånden

Har du brug for hjælp undervejs, sidder vi klar på 77 34 18 18

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn:
Spørgsmål og svarKunde Service