Trustpilot
+45 77 34 18 18

Mobilabonnement med Fri Data

Billige mobilabonnementer med fri data, fri tale og fri SMS/MMS. Du kan vælge mellem vores 3 abonnementer med 10 GB fri data, 20 GB fri data og 50 GB fri data alle sammen med fri tale og SMS/MMS.

 


Hos Duka får du forskellige mængder data i vores abonnementer. På den måde kan du bedst vælge den løsning, der passer til dit mobilbehov. For dukaTALE 10, 20 og 50 GB gælder de samme vilkår: Du kan tage ALT din data med til hele EU + Schweitz, Norge, Liechtenstein, Island, Færøerne og San Marino. På den måde holder dine 10 GB længere, når du kan tage dem med over grænsen.
Du får også fri tale og fri SMS/MMS uanset hvilken mobilpakke, du vælger. 


Du kan se vores tre abonnementer med fri tale, SMS og MMS samt 10 GB, 20 GB eller 50 GB herunder.


 

Er det nødvendigt med ubegrænset fri data?


Ofte ikke. Når du vælger et mobilabonnement, er det en god ide at overveje om du overhovedet har brug for det. 
Hvis du bruger alt din mobildata hver måned, og ikke kan opgradere til en større mobilpakke, så kan det være en fordel med et mobilabonnement, der har fri data. Men er dit forbrug lille eller svingende, giver det bedst mening økonomisk at undlade fri data, hvor prisen ofte er væsentligt højere end ved almindelige mobilabonnementer. 



Med dukaTALE kan du bruge ALT din data i hele EU, og dermed slippe for bekymringen om at løbe tør, når du rejser ud.  Læs mere om Dukas mobilabonnementer uden fri data her.


De færreste har brug for fri data


Det kan virke som den største frihed at have fri data til rådighed, men for langt de fleste er det en dyr løsning, der ikke stemmer overens med det faktiske mobilbehov. Hvis du ved, at dit dataforbrug ikke er stort, så er det en idé at vælge et mobilabonnement med en passende mængde data. For langt de fleste er 10 GB rigeligt, og en økonomisk bedre beslutning end et dyrt abonnement med fri data.

Hvis du derimod ved, at du ofte rammer et højt forbrug GB, så kan friheden ved fri data være de ekstra kroner værd. Samtidig slipper du også for bekymringen over ekstragebyrer, hvis du bruger mere end mobilpakken tillader. 



Intet oprettelsesgebyr - Ingen bindingsperiode

Intet oprettelsesgebyr

Du har nok flere gange oplevet, at der på din regning optræder uforståelige gebyrer. Med dukaTALE finder du ingen mærkelige gebyrer, såsom transaktionsgebyr, opsigelsesgebyr eller oprettelsesgebyr! Det betyder, at din næste regning er nem og ligetil at forstå, uden ubehagelige overraskelser.



Ingen bindingsperiode

Hos os har du ingen bindingsperiode på dit mobilabonnement. Det betyder, at du nemt og hurtigt kan opsige abonnementet og skifte til en anden udbyder, hvis du ikke er tilfreds. Ønsker du at opsige dit abonnement, kan det til enhver tid gøres til månedens udgang.

Udlandstakster

Vi har gjort det nemt at forstå prisen for dit abonnement. Alt tale til numre i EU samt de 6 inkluderede lande er indeholdt i abonnementet. Det samme gælder for kald du foretager når du opholder dig i disse lande. Ringer du til numre uden for disse lande, eller fra et land der ikke er omfattet af abonnementet, kan taksten findes her

Det samme gælder SMS og MMS. 

Data kan ligeledes benyttes i alle inkluderede lande.

Lande der er inkluderet er: EU's medlemslande samt, Norge, Færøerne, Island, San Marino, Liechtenstein og Schweiz. 

Læs mere om roaming i EU her

Dækning

4G-forbindelsen har en forventet hastighed på 10-40/5-20 Mbit/s - det er op til 10 gange hurtigere end 3G. Uden for 4G dækning vil der opleves en lavere hastighed. Bemærk, at det ikke er alle mobiltelefoner, der understøtter 4G, og du derfor kan opleve en lavere hastighed. Der er også områder i Danmark, som ikke er dækket af 4G dækning. DukaTALE benytter Telia/Telenors mobilnetværk og benytter dermed de samme master som Telia, CallMe, Telenor, CBB m.fl. 

Se hvordan dækningen er hos dig her.  

Du kan desuden se aktuelle driftsinformationer i Danmark her

Data i udlandet

Du kan benytte dit dataindhold i alle følgende lande:

Belgien Malta
Bulgarien Norge
Cypern (inkl. græsk del, ekskl. tyrkisk del) Polen
Danmark Portugal (inkl. Azorerne og Madeira)
Estland Rumænien
Finland San Marino 
Frankrig (inkl. Fransk Guyana, Guadeloupe, Martinique, Reunion) Schweiz
Færøerne Slovakiet
Grækenland Slovenien
Holland Spanien (inkl. Ceuta, De Kanariske Øer, Melilla)
Irland Storbritannien (inkl. Gibraltar, ekskl. Guernsey, Isle of Man og Jersey)
Island Sverige 
Italien Tjekkiet
Kroatien Tyskland
Letland Ungarn
Liechtenstein Vatikanet
Litauen Østrig
Luxembourg  

Betaling og regningsperiode

Hvordan foregår betaling?

Når du første gang bestiller dukaTALE, foregår betalingen via betalingskort. Du har efterfølgende mulighed for at ændre betaling af din mobilregning til:

  • Girokort - som du kan tilmelde Betalingsservice eller betale på netbank eller i banken.

Hvis du ikke foretager nogen ændringer, vil du automatisk betale via dit betalingskort.

Du kan ændre betalingsform ved at kontakte Kundeservice på 77 34 18 18 alle hverdage mellem kl. 09.00 - 20.00 og lørdag mellem kl. 09.00 - 15.00. 

 

Regningsperiode

Når du modtager din første regning, kan perioden være ”skæv”, fordi den ikke indeholder en hel månedsperiode. Perioden fremgår af regningen.

Herefter betaler du kvartalsvist efter kalenderårets kvartaler. Hver regning dækker abonnement for de næste tre måneder + forbrug fra den forudgående periode. 

Vilkår


Klik på linket nedenfor og læs vores vilkår for kunder med dukaTALE

Læs mere

Hjælpen er altid lige ved hånden

Har du brug for hjælp undervejs, sidder vi klar på +45 77 34 18 18

Bestil dukaTALE mobilabonnement

Vælg det mobilabonnement, der passer dig bedst!

dukaTALE - vælg dit abonnement

  • Fri tale i hele EU
  • Fri SMS/MMS i hele EU
  • 10 GB data, der kan frit benyttes i EU, Norge, Island og Færøerne
  • Ingen binding, 0 kr. i oprettelse
  • Fri tale i hele EU
  • Fri SMS/MMS i hele EU
  • 20 GB data, der frit kan benyttes i EU, Norge, Island og Færøerne
  • Ingen binding, 0 kr. i oprettelse
  • Fri tale i hele EU
  • Fri SMS/MMS i hele EU
  • 50 GB data, der frit kan benyttes i EU, Norge, Island og Færøerne
  • Ingen binding, 0 kr. i oprettelse

Behold nummer eller nyt nummer?

Jeg vil flytte mit...

Du finder typisk nummeret på dit SIM-kort. Nummeret er mellem 11-20 tal. Har du problemer, så kontakt venligst din udbyder.
Dato for flytning
Husk at vælge dato for flytning
Registrer nummer hos krak, de gule sider?
Vælg om du ønsker at dit telefonnummer kan findes hos Krak og De Gule Sider

Nyt nummer

Registrer nummer hos krak, de gule sider?
Vælg om du ønsker at dit telefonnummer kan findes hos Krak og De Gule Sider
Læg bestilling i kurv

Din kurv

{{ line.title }} {{ line.price }}kr./md.

At betale nu {{ totalNow }}

Herefter {{ totalMonthly }} kr./md.

Ingen gebyrer, 0 kr. i opstart
Gratis levering!

Seneste nyheder, guides, tips og tricks

Spørgsmål og svar Kunde Service