77 34 18 18

iPad Pro Wi-Fi/4G på abonnement

Refurbished iPad Pro Wi-Fi/4G inkl. fuld garanti og adgang til support

Kun 229 kr./md

Inkl. support til din iPad

Udvidet produktgaranti og skærmforsikring

iPad Pro Wi-Fi/4G specifikationer

Generelt

Kapacitet:

  • 64GB

Netværk:

  • Wi-Fi + Cellular

Mål:

  • 10,5"
Chip

A10X Fusion-chip 64-bit-arkitektur

Hukommelse

64 GB

Harddiskens plads bruges både på det, du selv har valgt at gemme på den, samt det, der er påkrævet for at få systemet til at køre som det skal. Du kan se på det som iPad'ens langtidshukommelse. Jo flere gigabyte harddisken har, jo mere kan lagres på harddisken.

Kamera

12-megapixel bagkamera

7-megapixels frontkamera

Skærm

LED-baggrundsbelyst skærm

1668x2224 opløsning

En computerskærm består af pixels(små farvede firkanter). Billedet på skærmen bliver skabt af pixels, der skifter farve. Skærmopløsningen beskriver, hvor mange pixels skærmen kan vise vandret og lodret.

I æsken
  • iPad
  • Lightning til USB-kabel
  • USB-strøm­forsyning
  • Cover + beskyttelseskærm monteret
Batteri

Indbygget genopladeligt 30,8 Wh litiumpolymer­batteri. Op til 10 timers surf på nettet via Wi‑Fi, eller video- eller musik­afspilning. Opladning via strøm­forsyning eller USB til computersystem. Op til 9 timers surfing på nettet via mobildatanetværk

Vil du høre mere om iPad på abonnement?


Lad os ringe dig op, hvis du vil høre mere om konceptet før du beslutter dig for, om det passer til dig.

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.

Hvad betyder iPad Wi-Fi/4G?


Det betyder, at du kan sætte et sim-kort i denne iPad. Så har den adgang til internettet lige meget, hvor du er.


Hvorfor vælge en iPad Wi-Fi/4G?

En af de helt store fordele ved en iPad er, at dens størrelse og vægt gør det let at stoppe den i tasken, når du skal ud af huset. Er du en af dem, der planlægger at tage din iPad med dig, når du er væk hjemmefra, så kan det være klogt at vælge en model med sim-kort.

Så kan du nemlig komme online lige meget, hvor du er og uanset om der er Wi-Fi forbindelse eller ej.


Sim-kort til iPad

Du kan bruge både et mobilabonnement sim-kort og et mobilt bredbånd. Der er tale om samme type af kort, men vi anbefaler et mobilt bredbånd til en iPad.

Det skyldes, at du i et mobilabonnement jo også betaler for at kunne tale i telefon, hvilket du ikke kan bruge til noget på din iPad.

Derfor giver det mere mening, at du vælger et mobilt bredbånd, hvor du kun betaler for data.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan fungerer iPad på abonnement?

For en fast månedlig pris får du en iPad, som vi sørger for altid virker. Er der problemer undervejs, skal du blot kontakte os, så kan vi reparere den eller bytte den til en ny inden for 48 timer.

Er der en minimumsperiode på abonnement?

Abonnementet er uden binding, så du kan opsige det til månedens udgang.

Hvad er depositum?

I forbindelse med opstarten af dit abonnement opkræves der et depositum på 300 kr. Depositummet tilbagebetales, når iPad-en returneres til Duka i hel og fejlfri stand efter aftalens udløb.

Hvad sker der, hvis min iPad går i stykker?

Der er ingen grund til bekymring. Med iPad på abonnement har du udvidet produktgaranti, hvilket vil sige, at vi sørger for at reparere iPad-en eller ombytte den til en ny inden for to hverdage. Du skal blot kontakte os, så finder vi en løsning.

Er uheldet ude og skærmen går i stykker, tager vi også hånd om dette, da der er en skærmforsikring inkluderet i dit abonnement.

Hvor hurtigt leverer I iPad-en?

Når du har bestilt en iPad, leveres den til din dør i løbet af 3 til 4 hverdage.

Vi sender iPad-en med PostNord, og du vil modtage en SMS med besked om forsendelsen.

Hvad er inkluderet i iPad på abonnement?

Når du vælger at få en iPad på abonnement, er følgende inkluderet:

  • iPad fra Apple
  • Skærmforsikring
  • Stik og lader
  • Flip-cover
  • Gratis fragt
  • Ingen binding
  • Udvidet produktgaranti* på iPad
  • Fri adgang til support fra vores erfarne IT-eksperter alle hverdage fra 9:00 til 20:00 og lørdage fra 9:00 til 15:00.

*Den udvidede produktgaranti bortfalder, såfremt det ikke længere er muligt at skaffe reservedele. Den udvidede produktgaranti dækker ikke selvforskyldte skader som kaffe i enheden eller tab af iPad. Den udvidede produktgaranti gælder, når der ikke har været ophold i abonnement eller er ubetalte regninger til Duka.

Hvornår træder mit abonnement i kraft?

Dit abonnement træder i kraft, når du modtager din iPad. Ønsker du at bestille nu, men vil vente med at dit abonnement starter, så ring til os på tlf. 77 34 18 19 eller udfyld formularen herunder, så ringer vi dig op:

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Du kan frit opsige abonnementet, da der ikke er nogen binding.

For at opsige dit abonnement, skal du ringe til Kundeservice på telefon 77 34 18 18.

Hvad er inkluderet i Startpakken?

Startpakken inkluderer:

  • Opsætning af iPad med dine oplysninger
  • Oprettelse af AppleID
  • Opsætning af indstillinger i iPad efter dine ønsker
  • Installation og opsætning af ønskede apps
  • Opsætning af genveje til fx aviser og din e-mail konto
  • Tilkobling til dit netværk
  • Introduktion til betjening af iPad
Hvordan hjælper Duka?

Vi hjælper via chat, e-mail og over telefon.

Der er også mulighed for give fjernsupport. Det sker via TeamViewer, der giver os mulighed for at se med på din skærm og guide dig.

Hvad sker der, når jeg opsiger mit abonnement?

Når du ikke skal bruge iPad-en længere, skal du blot opsige aftalen og returnere iPad-en, stik, lader og cover til vores adresse i Hinnerup.

Vær opmærksom på, at vi først stopper din betaling, når vi har modtaget iPad-en retur.

Hvis iPad-en er i hel og fejlfri stand tilbagebetales depositum på 300 kr. ved opsigelse af aftalen.

Kan jeg få hjælp til log-in på 3. parts programmer?

Vi kan ikke hjælpe med kodeord og log-in oplysninger. Vi må ikke få dine kodeord, så derfor er det ikke muligt for os at hjælpe med dette, da det er afhængigt af, at du kan logge ind via andre enheder. Vi vil dog som et minimum hjælpe dig videre og vise dig, hvor du kan nulstille dit kodeord eller hvad du skal gøre for at logge ind igen.

Kan jeg få hjælp til tilslutning af printer og andre enheder?

Hvis der er tale om enheder, der allerede er tilkoblet dit hjems netværk, så kan vi godt hjælpe med at tilslutte disse til din iPad.

Hvad betyder refurbished?

Det betyder, at den iPad du modtager, når du bestiller en iPad på abonnement, ikke er helt ny.

Vi har vælger kun iPads i ”Kvalitet A”, derfor vil den iPad du modtager være i høj kosmetisk stand med ganske få brugstegn, og have et batteri på minimum på 80% kraft.

Vi har valgt at benytte os af refurbished enheder, da det er et miljømæssigt godt alternativ til helt nye IT-produkter.

Hvordan er dækningen i mit område?

Duka benytter sig af Telenor og Telias netværk kaldet TT-netværket. Med over 4.000 master, holder netværket rekorden for flest master i Danmark. Det giver dig en lynhurtig internetforbindelse i hele landet.

Hvis du er i tvivl om dækningen i dit område kan du altid tjekke din dækning her. Du er også altid velkommen til at kontakte os på 77 34 18 18 – så skal vi nok undersøge det for dig.

Bestil din iPad på abonnement

Hvordan ønsker du computeren?

Har du brug for en serviceordning?

Følgende er inkluderet i dit abonnement:

  • Refurbished iPad 6. generation
  • Oplader og kabel
  • Adgang til support
  • Fuld garanti i hele abonnementsperioden
  • Skærmforsikring
  • Flip-cover
  • Ingen binding
  • Gratis fragt

Klik på næste for at forsætte dit køb

Ved oprettelse af abonnement bliver der opkrævet et depositum på 300 kr., som bliver tilbagebetalt, når vi har modtaget iPad-en retur i god stand.

Oprettelse af abonnement forudsætter, at du ikke er registreret i RKI.

Næste

Serviceordning med i aftalen

Når du lejer en Duka-løsning hos os får du automatisk og ganske gratis en servicepakke med i prisen. Det betyder, at du altid kan få hjælp, når du har mest brug for det.

Ok - Fortsæt til næste trin

Vælg internetpakke til din iPad

Til dig med det mindre behov.

Få en datapakke med mulighed for at surfe frit på nettet, downloade filer eller lytte til musik på din favorit streaming tjeneste. Denne forbindelse er til dig, som kun har brug for at have én enhed online ad gangen.

Med denne pakke får du også 12 GB data som kan bruges i EU.

Til dig med det moderate behov.

100 GB er en meget stor datapakke og kan derfor sagtens bruges af hele familien. Det er her muligt at dele internetforbindelsen mellem flere i husstanden og dette kan gøres via en router placeret i hjemmet.

Med denne pakke får du også 25 GB data som kan bruges i EU

Til jer med det store behov.

Med 1.000 GB data får du næsten ubegrænset data. Denne datapakke er til familien, der elsker at streame masser af film, serier, tv og musik - og gerne på samme tid.

Skal du have tilbehør?

Nej takJa tak
Læg bestilling i kurv
product image

Din kurv

{{ line.title }}{{ line.price }}kr./md.

At betale nu{{ totalNow }}

Herefter{{ totalMonthly }} kr./md.

Brug for hjælp?

Ring til os 77 34 18 18