77 34 18 18


Serviceabonnementer til din computer


Her kan du se de serviceabonnementer vi har hos Duka, og som uanset hvilket du vælger, er din genvej til en lettere hverdag med computeren. Vælg det, der passer bedst til dine behov.

tabel over serviceabonnementer

Er du på udkig efter en senior-venlig computer?
Så tag et kig på vores dukaPC-computere

Har du spørgsmål? Så bliv ringet op


Udfyld formularen herunder, så ringer vi dig op, og vi kan hjælpe dig med at finde det serviceabonnement, der passer bedst til dig.

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad kræves der for at få et serviceabonnement fra Duka?

For at vi kan hjælpe dig med din IT-sikkerhed og give dig den bedst mulige support, skal din computer være Windows-baseret og som minimum version 8.

Hvornår træder mit serviceabonnement i kraft?

Når du har gennemført bestillingen af serviceabonnementet, sender vi en mail til dig med et download-link til den software, der skal installeres på din computer, for at vi kan tage backup, sørge for antivirus og opdatere programmerne på din computer.

Er der en minimusperiode på serviceabonnementet?

Serviceabonnementet er uden binding, så du kan altid opsige det til månedens udgang.

Hvordan kan jeg opsige mit serviceabonnement?

Du kan frit opsige serviceabonnementet, da der ikke er nogen binding.

For at opsige dit serviceabonnement, skal du ringe til Kundeservice på telefon 77 34 18 18 eller sende en mail til info@duka.dk, så ringer vi dig op.

Hvilken antivirus får jeg i mit serviceabonnement?

Bitdefender Endpoint Security Tools: Leveres af Bitdefender, der beskytter over 500 millioner mennesker verden over, både private og virksomheder.

Beskytter mod både malware og phishing.

Hvad tages der backup af og hvor ofte?

Der tages backup hver halve time, når der er forbindelse til internettet.

Der tages backup af følgende bruger-mapper: "Skrivebord", "Billeder", "Dokumenter", "Videoer", "Musik", "Overførsler". (Med bruger-mapper menes de mapper, som findes under mappen "Brugere" / "Users"). *

* Der tages ikke backup af .exe eller .msi-filer der måtte findes i mapperne.

Afhængigt af hvilket serviceabonnement du har, tages der backup til en grænse på enten 20GB eller 100GB på tværs af mapper. Data er tilgængelig i mindst 30 dage efter ændring/sletning.

Hvilke af computerens programmer opdateres?

Her er de programmer*, der automatisk opdateres, når du har et af vores serviceabonnementer.

  • Adobe Reader
  • Adobe Flash
  • Skype
  • Teamviewer
  • VLC
  • Antivirus (Bitdefender)
  • Google Chrome

* Forudsat, at de er installerede på computeren.

Hvad er inkluderet i teknisk support?

Du kan få support til problemstillinger med din computer og internettet.

Har du valgt et Tryghedsabonnement Plus, er der også teknisk support til din smartphone, tablet og printer.

Hvad er inkluderet i brugssupport?

Du kan få support til anvendelse af din computer. Vi hjælper eksempelvis med:

  • Opsætning af mail på din computer
  • Rådgivning i online handel
  • Opsætning og brug af to-faktor-godkendelse
  • Installation og oprettelse af offentlige tjenester, netbank og MobilPay
  • Dataoverførsel fra telefon til computer
  • … og mange andre ting

Har du valgt et Tryghedsabonnement Plus er der også support til din smartphone, tablet og printer.

Hvordan kan computeren fjernstyres?

Computeren fjernstyres via QuickSupport. Det program giver os mulighed for at kigge med på din computer, og på den måde bliver det nemmere at guide dig til den rette løsning.

Det kræver din godkendelse for, at vi kan kigge med på computeren.

Du kan downloade QuickSupport her

Hvad er dukaINFO software?

dukaINFO er er den software, som installeres på din computer, når du får et serviceabonnement hos Duka.

Det er igennem dukaINFO, vi kan beskytte din computer med antivirus, backup, og opdateringer af programmer.

Hvad er købsrådgivning?

Vi giver dig råd og vejledning, når du skal købe ny elektronik. Vores købsrådgivning er ikke afhængig af, at du handler hos os.

Du kan få rådgivning i køb af eksempelvis tablet, computer, mobiltelefon, printer, Chromecast, Apple TV og meget mere.

Hvordan jeg få fat i Kundeservice, og hvor længe har de åbnet?

Du kan sende en mail med dit spørgsmål til kundeservice@duka.dk, hvor vi bestræber os på at svare inden for 24 timer i hverdagene.

Det er også muligt at ringe til os på 77 34 18 18 fra kl. 9:00 til 20:00 alle hverdage og fra 9:00 til 15:00 alle lørdage.

På vores hjemmeside www.duka.dk, har du også mulighed for at starte en chat med os, så du hurtig kan få svar og komme videre.

Kan jeg opsige mit serviceabonnement, når jeg har min computer på abonnement?

Du kan godt opsige dit serviceabonnement og beholde din computer på abonnement.

Ring til os på 77 34 18 18, eller send os en mail på info@duka.dk, hvis du ønsker at opsige dit serviceabonnement. Din opsigelse gælder fra udgangen af måneden.

Kan jeg opsige mit serviceabonnement, når det er købt sammen med en computer?

Du kan godt opsige dit serviceabonnement.

Ring til os på 77 34 18 18, eller send os en mail på info@duka.dk, hvis du ønsker at opsige dit serviceabonnement. Din opsigelse gælder fra udgangen af måneden.

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn: