77 34 18 18


Abonnementer med Ældre Sagen rabat og prisgaranti hele 2025*


*Garantien er gældende for de to annoncerede mobilabonnementer og gælder fra nu af og minimum frem til udgangen af 2025. Vi flytter gratis dit nummer for dig og tager os af at opsige dit nuværende mobilabonnement. Kan ikke kombineres med andre rabatter. Bestil senest 30.11.2024


Bestil herover eller ring til os på tlf. 77 34 18 19

Bliv ikke fanget i et forkert mobilabonnement


Vi guider dig til at vælge det rigtige abonnement, så det passer præcist til dit behov. Hos dukaTALE bliver du fri for at tænke over dit abonnement. Hvis vi tilføjer ekstra data til et abonnement, gælder det også eksisterende kunder, så slipper du for at holde øje med om andre har et bedre abonnement end dig. Det sikrer dig, at du altid har et opdateret mobilabonnement.


Og med fri tale hos dukaTALE kan du ringe frit i og til de 37 inkluderede lande – helt uden ekstraomkostninger.


Det er gratis og uforpligtende at ringe til os.


Vi sidder klar til at hjælpe dig.


Mangler du hjælp til at vælge et mobilabonnement?
Så tøv ikke med at ringe til Kim eller en af hans kollegaer på 77 34 18 19.


- Vi er her for at hjælpe dig.


Du kan også indtaste dit nummer her, så ringer vi dig op.

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.



Ingen binding, ingen gebyrer


Nordens stærkeste netværk


Danmarks bedste kundeservice


Vi flytter dit nummer for dig

dukaTALE er 100% danskejet og på Trustpilot giver kunderne os hele 4,8 stjerner ud af 5.


Hos dukaTALE får du et ordentligt mobilabonnement, og vi har ikke haft prisstigninger siden vi startede i 2017. Vi har ingen gebyrer eller ekstra omkostninger, så du bekymringsfrit kan bruge dit mobilabonnement i Danmark og EU.


Dine fordele hos dukaTALE


Når vi siger fri tale, så mener vi FRI TALE. Det betyder at du frit kan ringe i og til hele EU, uanset hvor i EU du selv er. Dette gælder også for Storbritannien, Schweiz, Norge, Færøerne og Island.


Med et mobilabonnement fra dukaTALE får du to datapakker i ét abonnement. Det betyder at den data du bruger i EU ikke påvirker din datapakke i Danmark – og omvendt. Så kan du trygt krydse grænsen.


Bliv fri for at tænke over dit abonnement. Hvis vi tilføjer ekstra data til et abonnement, gælder det også eksisterende kunder, så slipper du for at holde øje med om andre kunder har et bedre abonnement end dig.

Unik kundeservice


Du kan nemt og hurtigt få fat i vores kundeservice. Hos dukaTALE sætter vi en stor ære i at have en unik kundeservice. Langt de fleste opkald bliver besvaret inden for 2 minutter og du kan få fat på os fra kl. 09 til 20 på alle hverdage og fra kl. 09 til 15 på lørdage.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan flytter jeg mit nuværende nummer til dukaTALE?

Vi har gjort det så nemt som overhovedet muligt for dig at beholde dit nummer. Du skal blot give os nogle få oplysninger om dig og dit nuværende mobilabonnement, og vi klarer resten for dig. Vi sender dig helt automatisk et nyt simkort, som på datoen for nummerflytning, virker med dit gamle nummer på.

Når du bestiller et dukaTALE abonnement fra vores hjemmeside, har du mulighed for at vælge, hvornår dit nummer skal flyttes over til os. Du skal have følgende klar:

  • Mobilnummer som skal flyttes
  • SIM-kortnummeret
  • Din e-mailadresse

Har du spørgsmål til, hvordan du finder dit SIM-kortnummer, så ring til os på tlf. 77 34 18 19.

Ellers kan du altid udfylde formularen herunder til en helt uforpligtende snak om at skifte til dukaTALE:

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.

Kan jeg ændre mit abonnement efter bestilling?

Ja, du kan til enhver tid ændre dit abonnement, så det passer til dit behov. Der er dog forskel på, om du ændrer dit mobilabonnement til en større datapakke eller mindre.

Vælger du at opgradere dit abonnement til en større datapakke, sker opgraderingen med det samme, og det samme gør din fakturering.

Vælger du at nedgradere dit abonnement, vil ændringen træde i kraft i slutningen af indeværende måned.

Du kan skifte dit abonnement inde på Mit Duka eller på tlf. 77 34 18 19.

Skift abonnement på Mit Duka

Hvilke lande er inkluderet i mit abonnement?

Med dukaTALE kan du ringe helt gratis og bruge al din data i og til hele EU + en række andre lande. Se den fulde liste af lande og vores udlandspriser for telefoni i lande, som ikke er inkluderet her.

Kan jeg benytte alt mit data i EU?

Ja, med dukaTALE kan du benytte al din data i Danmark og hele EU, Storbritannien, Schweiz, Norge, Island, Færøerne og en række andre lande. Med andre ord, skal du ikke længere tænke på roamingpriser etc., når du krydser grænser, så længe du er indenfor EU og de andre inkluderede lande.

Du har tilmed to datapakker på med et dukaTALE mobilabonnement; én datapakke til brug i Danmark + en yderligere datapakke til brug i EU.

Se liste over alle inkluderede lande

Oprettelsesgebyr

Vælger du dukaTALE, skal du heller ikke bekymre dig om oprettelsesgebyrer. Det er nemlig helt gratis at oprette et mobilabonnement. Dette gælder uanset om du ønsker at oprette et helt nyt telefonnummer eller ønsker at beholde dit nuværende nummer.

Er der en bindingsperiode på mit abonnement?

Hos Duka ønsker vi ikke at holde på dig, hvis du ikke ønsker at være kunde hos os. Derfor er der naturligvis ingen bindingsperiode på dit mobilabonnement, og du kan derfor til en hver tid opsige dit abonnement efter reglerne for opsigelse.

Hvordan er dækningen i mit område?

Duka benytter sig af Telenor og Telias netværk kaldet TT-netværket. Med over 4.000 master, holder netværket rekorden for flest master i Danmark. Det giver dig en lynhurtig internetforbindelse i hele landet.

Hvis du er i tvivl om dækningen i dit område kan du altid tjekke din dækning her. Du er også altid velkommen til at kontakte os på 77 34 18 18 – så skal vi nok undersøge det for dig.

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn:
Spørgsmål og svarKunde Service