77 34 18 18



Måske ringer de altid på et ubelejligt tidspunkt. Måske bliver det samme spørgsmål stillet om og om igen, og du orker det ikke mere. Måske har du bare haft en lang dag, er træt, og orker ikke at give halvanden times IT-hjælp.


Så hvad gør du, når din far ringer og igen har problemer med at logge ind på borger.dk, præcis som han også havde i sidste uge? Eller når din bedstemor skriver, at hendes computer er underlig, efter at hun har åbnet en mail, du er rimelig sikker på, ikke var fra SKAT?


Det kan være givende, men også opslidende at være familiens IT-person. På den ene side kan man mærke, at man gør en reel forskel for de mennesker, man holder af, ved at åbne den teknologiske verden op for dem. Det er både en god oplevelse for ens nære og kære, men i ligeså høj grad for en selv, fordi man virkelig kan mærke, at man gør noget godt for en anden.


Men det er også opslidende. Det kan være hårdt altid at skulle stå klar til at yde support på de produkter, man har anbefalet eller installeret. Hårdt, at mange af ens samtaler med forældre eller bedsteforældre pludselig kun handler om den teknologi, der ikke virker eller de ikke helt forstår. Det er selvfølgelig ud over det faktum, at hjælpen hellere skulle være kommet i går end i dag, og at man kan ende med at sidde mange aftener og lede efter løsninger, i stedet for at være sammen med familien.


Når du har travlt, så giver du ikke den bedste hjælp, du kan. Det er hverken godt for dig eller for dem, du i virkeligheden bare gerne vil hjælpe. Når man stresser på den måde, kan man overse ting, springe over hvor gærdet er lavest, eller give manglende forklaringer, og det kan næsten ende med at gøre mere skade end gavn.


Så hvad kan man gøre, når man gerne vil hjælpe dem, man holder af, men man også har en hverdag, der skal hænge sammen?


Nogle gange er den bedste hjælp, man kan give, hjælpen fra andre.


På den måde er det ikke længere dig, der står med hele ansvaret for alt det tekniske, for der sidder eksperter klar ved telefonerne til at hjælpe din bedstemor, far eller nabo. De er ikke nødt til lige at skyde problemet hen indtil de kommer hjem fra arbejde og har lavet aftensmad og hentet børnene fra fodbold.


De har faktisk tid til at løse problemet her og nu, lige hvor det er opstået. Eksperterne er søde og kompetente, og vigtigst af alt; de forstår de udfordringer, dine kære sidder med.


På den måde slipper du for din dårlige samvittighed over ikke at kunne hjælpe lige nu, din familie kan få den hjælp, de har brug for med det samme, og når I er sammen, kan I tale om andet og mere end computerproblemer.


Bare fordi du er familiens IT-ekspert, behøver du ikke stå med hele ansvaret selv, for med en computer fra Duka er der hjælp til både dig og din familie.

Bestil en computer fra Duka, og sikre dig, at der altid er en udover dig til at hjælpe.

Hjælpen er altid lige ved hånden

Ring til os, så vi kan hjælpe dig i gang 77 34 18 18

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn:
Spørgsmål og svarKunde Service