77 34 18 18

Spørgsmål og svar

Bliv blandt andet klogere på hvordan du med Tryghedspakken kan få antivirus, backup service og meget mere.

Bliv klogere på Tryghedsabonnementet


Her kan du blandt andet blive klogere på din antivirus og hvordan automatisk backup-service fungerer. Tag endelig fat i os på 77 34 18 18 eller skriv en e-mail til kundeservice@duka.dk, hvis du har spørgsmål, som ikke blev besvaret her.

Generelt

Hvad er Tryghedsabonnementet?

Tryghedsabonnementet er den perfekte service til dig, som ikke gider bekymre dig om IT. Med Tryghedsabonnementet har du mulighed for at sammensætte en pakke efter dine behov. Du har med Tryghedsabonnementet adgang til flere services som:

  • Automatiske opdateringer
  • Automatisk Backup 20 GB
  • Antivirusprogram
  • Personlig IT-support inkl. muligheden for fjernsupport

Hvorfor skal jeg købe Tryghedsabonnementet?

Med Tryghedsabonnementet får du en løsning, hvor du ikke behøver at bekymre dig om alt det kedelige ved IT. Tryghedsabonnementet er én samlet løsning, hvor du kan få al din IT-support et sted. Med Tryghedsabonnementet kan du ’tech it easy’.

Er der binding på mit Tryghedspakken abonnement?

Ingen binding = Ingen bekymringer.

Der er ingen binding på Tryghedsabonnementet. Du har til hver en tid mulighed for at opsige dit abonnement. Abonnementet vil blot løbe til udgangen af indeværende måned.

Hvilke styresystemer understøtter Tryghedsabonnementet?

Tryghedsabonnementet og alle tilhørende services er understøttet af Microsoft Windows 10. Så har du en computer med Windows 10, så har du også mulighed for at få Tryghedsabonnementet.

Har du en computer med at ældre Windows system, som f.eks. Windows 7, så kan du desværre ikke få installeret Tryghedsabonnementet. Generelt anbefaler vi, at du opdaterer dit system til Windows 10 for en bedre IT-sikkerhed. Få mere information om Windows 10 her.

Mac styresystemet iOS understøtter desværre ikke Tryghedsabonnementet endnu.

Hvordan kontakter jeg duka hvis jeg har flere spørgsmål?

Der findes ingen dumme spørgsmål, og du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice for at få svar på dine spørgsmål.
Du kan kontakte kundeservice på tlf.: +45 77 34 18 18.
Åbningstider:
Hverdage mellem 09:00 – 20:00
Lørdage mellem 09:00 – 15:00

Tryghedsabonnementet

Kan jeg få Tryghedsabonnementet på min nuværende computer?

Tryghedsabonnementet er hardware uafhængigt, hvilket betyder at du sagtens kan få Tryghedsabonnementet installeret på din nuværende computer. Når du har købt Tryghedsabonnementet, vil du modtage en e-mail, som indeholder et link til installation af Tryghedsabonnementet softwaren. Derefter har du via et kontrolcenter overblik over dine services. Ligesom der vil være mulighed for at installere yderligere services, skulle du ønske det.

Kan jeg få Tryghedsabonnementet med en computer fra duka?

Du har selvfølgelig mulighed for at få Tryghedsabonnementet sammen med en computer fra duka. Vi tilbyder computere i høj kvalitet fra HP, og alle med Microsoft Windows 10 installeret. Når du modtager dit nye Tryghedsabonnementet computer fra os, er alt sat op til dig på forhånd, så du kan ’tech it easy’.

Hvad indeholder Tryghedsabonnementet?

Med Tryghedsabonnementet får du en komplet løsning, med alt du skal bruge for at brug din computer helt uden bekymringer. Tryghedsabonnementet indeholder:

  • Automatiske opdateringer
  • Automatisk Backup 20 GB
  • Antivirusprogram
  • Personlig IT-support inkl. muligheden for fjernsupport

Tryghedsabonnementet tager sig automatisk af alt det kedelige, og med din egen personlige IT-afdeling er hjælpen lige ved hånden, så du kan `tech it easy´.

Sikkerhedsabonnementet

Kan jeg få Sikkerhedsabonnementet på min nuværende computer?

Sikkerhedsabonnementet er hardware-uafhængigt, hvilket betyder, at du sagtens kan få det installeret på din nuværende computer. Når du har købt Sikkerhedsabonnementet vil du modtage en e-mail, som indeholder et link til installation af softwaren. Når du har hentet softwaren til din computer, så er du godt beskyttet. Inde i programmets kontrolcenter har du overblik over, hvad Sikkerhedsabonnementet indeholder, hvornår din computer bliver opdateret, og status efter, vi har kørt en antivirus-scanning.

Her har du også mulighed for at installere yderligere services, hvis du ønsker det.

Hvad indeholder Sikkerhedsabonnementet?

Med Sikkerhedsabonnementet får du komplet sikkerhed til din computer. Sikkerhedsabonnementet indeholder:

1. Automatiske opdateringer
Med Sikkerhedsabonnementet kører vi opdateringer for dig, så du slipper for irriterende pop-ups og afbrydelser på computeren. Med opdateringer er du ikke alene sikret den nyeste version af et program, men endnu vigtigere, så beskytter nye opdateringer dig også mod virus, som har lettere ved at finde vej til din computer med ældre programmer. Opdateringer er derfor også en del af at beskytte din computer mod trusler udefra.

Med opdateringer slipper du for at vente på, at nye versioner er installeret på din computer. Det giver en masse tidspilde, som du kan slippe for, fordi opdateringerne altid kører i baggrunden og ikke forstyrer dig på computeren.

2. Automatisk Backup - 20 GB
Automatisk backup sikkerhedskopierer dine data forsvarligt, så du ikke risikerer at miste dem, hvis uheldet er ude.

Med backups af din computers filer har du mulighed for at hente tidligere backups, hvis du har mistet din computer. Dermed sørger du for, at dine vigtigste billeder og filer ikke går tabt.

duka kører backup hver halve time på op til 20 GB og på følgende mapper på din computer: Skrivebord, Billeder, Dokumenter, Videoer, Musik og Overførsler. Hvis du ønsker backup af andre mapper, så kan du med fordel bruge en cloudløsning til at gemme dine filer eksternt.

3. Antivirusprogram
Hver dag mister tusindvis af danskere kreditkortoplysninger eller personlige data til hackere. Det kan du undgå med antivirus-beskyttelse.

Med Sikkerhedsabonnementet får du Bitdefender, et antivirusprogram, der i flere internationale tests er bedømt som et af de bedre programmer på markedet, og som har vundet bedst i test af forbrugerrådet TÆNK i 2019.

Bitdefender beskytter dig mod:

- Vira og ransomware
- Malware
- Cyberangreb via netværket (f.eks. gennem web og e-mail)

Sikkerhedsabonnementet er en bekymringsfri løsning, der sørger for at du kan `tech it easy´.

Hvilke styresystemer understøtter Sikkerhedsabonnementet?

Sikkerhedsabonnementet og alle tilhørende services er understøttet af Microsoft Windows 10. Så har du en computer med Windows 10, så har du også mulighed for at få Sikkerhedsabonnementet.

Har du en computer med at ældre Windows system, som f.eks. Windows 7, så kan du desværre ikke få installeret Sikkerhedsabonnementet. Generelt anbefaler vi, at du opdaterer dit system til Windows 10 for en bedre IT-sikkerhed. Få mere information om Windows 10 her.

Macs styresystem, iOS, understøtter desværre ikke Sikkerhedsabonnementet endnu.

Supportpakken

Kan jeg få Supportpakken på min nuværende computer?

Supportpakken er hardware-uafhængigt, hvilket betyder at du sagtens kan få det installeret på din nuværende computer, hvis den har Windows 10 installeret.

Med Supportpakken har du mulighed for at kontakte os på 77 34 18 18, hvis du har problemer med din egen computer,. Vi er nemme at få fat på, og vi fortsætter til dit problem er løst . Der er ikke nogle spørgsmål som er for små - vores kompetente kundeserviceteam gør alt, hvad der er muligt for at hjælpe dig videre.

Kan jeg få Supportpakken sammen med en computer fra duka?

Du har ikke mulighed for alene at få Supportpakken på en computer fra duka. Hvis du køber en computer fra duka, kan du vælge en samlet Supportpakken løsning, hvor du udover Supportpakken også får Supportpakken . Vi tilbyder computere i høj kvalitet fra HP, og alle med Microsoft Windows 10 installeret. Når du modtager din nye Supportpakken computer fra os, er alt sat op til dig på forhånd, så du kan ’tech it easy’.

Hvad indeholder Supportpakken?

Med Supportpakken er hjælpen altid lige ved hånden. Supportpakken indeholder:

  • Personlig IT-support med fjernsupport

Kunne du tænke dig din egen personlige IT-afdeling, så er Supportpakken det sikre valg.

Danmarks bedste kundeservice: Vi holder, hvad vi
lover, og vi bliver ved, til det virker

Vi hjælper med et smil, så ring til os på 77 34 18 18

Ring til os. Vi søger for, at du slipper for IT, der driller, og vi hjælper dig, hvis du har et spørgsmål til brugen af din computer.
Med en computer-løsning fra Duka har du ubegrænset adgang til IT support og fjernsupport, der bliver ved, til det virker. Du får en computer, der er lige til at gå til, og du har altid en at gå til, hvis du bliver i tvivl. Hos os findes der ingen dumme spørgsmål – kun dumme svar.

Hjælpen er altid lige ved hånden

Har du brug for hjælp undervejs, sidder vi klar på 77 34 18 18

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn:
Spørgsmål og svarKunde Service