Bliv klogere på dukaSMART
Her kan du blandt andet få svar på, hvordan du opsætter din smartphone, hvordan du kommer på internettet og hvordan du f.eks. installerer anti-virus. Tag endelig fat i os på 77 34 18 18 eller skriv en e-mail til kundeservice@duka.dk, hvis du har spørgsmål, som ikke blev besvaret her.
Det praktiske
Min skærm er gået i stykker – hvad gør jeg?
Er skærmen på din dukaSMART gået i stykker eller har telefonen pådraget andre selvforskyldte skader, skal din telefon til reparation gennem Duka hos vores certificerede Samsung-partner. Ved selvforskyldte skader, skal du selv dække udgifterne til udbedring af skaden.
Reklamation – hvem hvad og hvornår?
Alle reklamationer på defekter, der måtte opstå på telefonen, skal håndteres og udbedres hos Duka gennem vores eksterne Samsung-partner. Skal telefonen til reparation i forbindelse med en reklamation, dækker Duka udgifterne til reparationen samt forsendelse frem og tilbage af telefonen.
Hvad indeholder pakken?
dukaSMART-pakken indeholder leje af en smartphone, simkort til dukaTALE og en Kom godt i gang-vejledning.
dukaTALE
Jeg vil gerne sige mit dukaSMART op, men beholde mit telefonen?
Som udgangspunkt er det ikke muligt at opsige dit dukaSMART-abonnement og efterfølgende beholde selve telefonen, da den er en del af lejemålet og ejes af Duka. Du er dog altid velkommen til at kontakte Duka på 77 34 18 18 til en dialog, hvis du har spørgsmål hertil.
Jeg vil gerne opsige mit dukaTALE, men beholde dukaSMART?
Du kan godt opsige dit dukaTALE og flytte dit nummer til et andet selskab. Det vil dog ikke ændre i prisen på din dukaSMART.
Jeg vil gerne opgradere mit dukaTALE abonnement til 20GB,50GB?
Du kan sagtens opgradere dit dukaTALE abonnement til enten 20 eller 50 GB data. Det vil koste henholdsvist 20 og 50kr ekstra per måned. Hvis du ønsker at opgradere kan du ringe til os på +45 77 34 18 18 eller skrive en mail til os på kundeservice@duka.dk.
DukaSMART abonnement
Hvordan opsiger jeg dukaSMART?
For at opsige skal du sende telefonen med tilbehør (simkort er ikke nødvendigt) i original emballage til vores adresse Omega 5, 8382 Hinnerup. Det er derfor vigtigt, at du gemmer kassen og alle dele i kassen.
Når vi modtager telefonen, så vil aftalen være opsagt. Vi har ingen binding på vores produkter så faktureringen vil fortsætte måneden ud og herefter vil der ikke blive faktureret yderligere.
Er der binding på mit dukaSMART-abonnement?
Der er ingen binding på dukaSMART. Dit dukaSMART-abonnement kan til enhver tid opsiges ved månedens udgang. Opsigelse sker først ved kontakt til Kundeservice på 77 34 18 18. Herefter bedes du sende telefonen retur til Duka’s adresse.
Hvornår starter mit dukaSMART abonnement?
Dit dukaSMART abonnement starter fra du modtager din telefon - uafhængigt af hvornår dit nummer porteres til dukaTALE.
I hvilken stand forventes smartphone returneret ved opsigelse af dukaSMART abonnement?
Telefonen forventes returneret fuldt funktionsdygtig uden defekter på skærm, ladeport, højtaler, kamera og andre grundlæggende funktioner.
Hvad sker der med data på telefonen ved opsigelse?
Vi smider naturligvis ikke bare din gamle telefon ud, når du returnerer den til Duka. Vi sørger i stedet for, at telefonens materialer såsom guld, sølv, kobber, platin og plastik genanvendes til nye produkter uden at skade vores miljø. Langt størstedelen – ca. 90% af alle metallerne genanvendes til for eksempel nye telefoner, hvorimod plastikken bruges til for eksempel produktion af plastikspande.
Hvis din gamle telefon er af mærket Nokia, så sørger vi her hos Duka for at i henhold til GDPR at slette alle dine data på telefonen. Alle andre telefoner sender vi til Dansk Computer Center, som sørger for, at telefonens data bliver slette forsvarligt i henhold til GDPR, inden telefonen skilles ad. Alt dette sker i henhold til en certificeret proces hos Dansk Computer Center.
Mobilsupport
Hvad indebærer den?
Er der begrænsning på mobilsupport?
Inden for hvilket tidsrum kan jeg ringe?
Du kan få telefonisk support til din dukaSMART i tidsrummet 9-20 i hverdage og 9-15 om lørdagen.
Kan jeg få hjælp til at installere og bruge applikationer?
Vi supporterer en række applikationer, som vi kan hjælpe med at installere og opsætte sammen med dig. Vi vil selvfølgelig altid prøve at hjælpe med de applikationer vi ikke har kendskab til.
Understøttede Apps
MobilePay
Coop app'en
e-Boks
NemID nøgleapp
Medicinkortet
Facebook er verdens største sociale medie og hjælper dig med at holde kontakt med dine venner og familie. Send, upload og se billeder til og fra alle i din vennekreds. Bliv medlem af fællesskaber, som du interesserer for og følg med i nyhedsfeed fra dine favoritmedier.
Mit Ørsted
Betalingsservice
Nordisk Film Biografer
Mit Digitale Selvforsvar
Teamviewer QuickSupport
Teamviewer QuickSupport er appen, der gør det muligt for os at hjælpe dig med dine spørgsmål eller udfordringer med din dukaSMART.
Appen giver os nemlig mulighed for at se, hvad der sker på din telefonskærm, mens vi også kan overtage styringen, så vi kan løse dit problem og lære dig nye tips og tricks på den
Mobilbank
Danmarks bedste kundeservice: Vi holder, hvad vi
lover, og vi bliver ved, til det virker

Vi hjælper med et smil, så ring til os på 77 34 18 18
Ring til os. Vi søger for, at du slipper for IT, der driller, og vi hjælper dig, hvis du har et spørgsmål til brugen af din computer.
Med en computer-løsning fra Duka har du ubegrænset adgang til IT support og fjernsupport, der bliver ved, til det virker. Du får en computer, der er lige til at gå til, og du har altid en at gå til, hvis du bliver i tvivl. Hos os findes der ingen dumme spørgsmål – kun dumme svar.

Hjælpen er altid lige ved hånden
Har du brug for hjælp undervejs, sidder vi klar på 77 34 18 18