77 34 18 18

Ekstra data

Hvordan tilkøber jeg ekstra data?
Når du har opbrugt al din data modtager du en sms fra os, hvori der står, hvad du skal gøre for at tilkøbe ekstra data.
Du kan vælge mellem tre forskellige pakker:
  • 4 GB data til 49 kr.
    • Send teksten "4GBDATA" til 1265
  • 8 GB data til 99 kr.
    • Send teksten "8GBDATA" til 1265
  • 20 GB data til 149 kr.
    • Send teksten "20GBDATA" til 1265

Når dit køb er gået igennem modtager du en bekræftelses-SMS fra os.

Hvornår kan jeg benytte min ekstra data?
Ikke lang tid. Der skulle gerne gå maks 15 minutter, før du har data igen. Det kan være en god ide at slukke og tænde telefonen. Du vil desuden modtage en kvitterings-SMS, hvor der står, at dit køb er gået igennem. Hvis du er i tvivl, er du også altid velkommen til at ringe til os på 7734 1818.
Hvor lang tid kan jeg bruge min ekstra data?
Du kan benytte din ekstra data resten af måneden. Ved månedsskifte nulstilles din datapakke, og du har derfor den mængde data, som er inkluderet i dit abonnement. Hvis du permanent har brug for mere data, kan du kontakte kundeservice på 77 34 18 18 og få opgraderet din pakke permanent.
Hvad koster det at købe ekstra data?
Når du løber tør for data modtager du en sms fra os, hvori der er oplyst hvad ekstra data koster.
Du har mulighed for at tilkøbe
  • 4 GB til 49 kr.
  • 8 GB til 99 kr.
  • 20 GB til 149 kr.

Priser

Hvad koster de forskellige dukaTALE abonnementer?

dukaTALE 5 GB til 59 kr. om måneden

dukaTALE 15 GB til 99 kr. om måneden

dukaTALE 25 GB til 119 kr. om måneden

dukaTALE 60 GB til 149 kr. om måneden

Oprettelsesgebyr

Der er intet oprettelsesgebyr, når du vælger dukaTALE. Derfor er der heller ingen ubehagelige overraskelser, når du skifter til os.

Hvad koster dukaTALE i udlandet?

Du kan finde alle vores udlandstakster her.

Uanset om det handler om at ringe fra Danmark til udlandet, til et af de lande, der ikke er inkluderet i pakken, eller hvis du rejser uden for de inkluderede lande.

Skift abonnement

Hvordan skifter jeg mit nuværende dukaTALE abonnement til et nyt?

Du kan ringe eller skrive til os, så hjælper vi dig med at skifte til et andet abonnement.

Kan jeg altid opgradere mit abonnement?

Ja, du har altid mulighed for at opgradere dit abonnement til et dyrere abonnement. Gør du det i løbet af måneden, betaler du det nye abonnement fra den dag, du skifter.

Hvordan opgraderer jeg mit abonnement?

Du opgraderer dit abonnement gennem kundeservice. Du skal derfor enten ringe eller skrive til kundeservice, så hjælper de dig med at opgradere dit abonnement.

Hvad sker der, når jeg opgraderer mit abonnement i løbet af måneden?

Hvis du opgraderer dit abonnement i løbet af måneden, vil du få det nye abonnement fra den dag. Det betyder også, at prisen på dit abonnement stiger, og de resterende dage af måneden betaler du den nye pris. Din datapakke stiger selvfølgelig også fra den dag, du opgraderer, og du kan bruge hele indholdet af din nye pakke resten af måneden.

Hvornår kan jeg nedgradere mit abonnement?

Hvis du ønsker et billigere abonnement end det, du har i dag, har du altid mulighed for at skifte abonnement til næste månedsskifte. Du ringer bare til kundeservice på 77 34 18 18, så skal de nok hjælpe dig.

Hvordan nedgraderer jeg mit abonnement?

Du nedgraderer dit abonnement gennem kundeservice. Du skal derfor enten ringe eller skrive til kundeservice, så hjælper de dig med at nedgradere dit abonnement.

Hvad sker der, når jeg nedgraderer mit abonnement i løbet af måneden?

Det er ikke muligt at skifte til et billigere abonnement i løbet af måneden. Skiftet vil derfor først gælde fra d. 1. i den efterfølgende måned.

Forbrug

Kan jeg følge med i mit dataforbrug?

Ja, du kan følge med i dit dataforbrug på Mit Duka.

Kan jeg følge med i mit taleforbrug?

Ja, du kan følge med i dit taleforbrug på Mit Duka.

Hvad sker der, hvis jeg opbruger hele min datapakke?
Hvis du bruger alt din data og befinder dig i Danmark nedsættes internethastigheden til 256 kb/s. Befinder du dig derimod i udlandet lukkes der helt for roaming for at du ikke skal opleve ekstra regninger. Du kan selvfølgelig altid benytte WiFi.
Du har også mulighed for at tilkøbe ekstra data.
Hvad sker der, hvis jeg bruger alt min tale?

Hvis du har et dukaTALE mini (5 GB) abonnement, skal du være opmærksom på, at der kun er inkluderet 5 timers fri tale i dit abonnement. Taler du mere end 5 timer om måneden, betaler du 49 øre/minut for ekstra forbrug. Når du er ved at have opbrugt alt din taletid, vil du modtage en SMS fra os, hvor vi gør opmærksom på, at du er ved at have opbrugt din taletid. Ligeledes vil du modtage en SMS fra os, når du når de 5 timers taletid.

Du skal altså være opmærksom på, at vi ikke lukker for dit abonnement, når du har brugt dine 5 timers taletid. Derfor kan du også opleve en ekstra regning, hvis du taler mere.

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn:
Spørgsmål og svarKunde Service