Trustpilot
77 34 18 18

Support

Hvad kan jeg få hjælp til?

Når du har et dukaSMART abonnement hjælper vi med alt, hvad der har med din telefon at gøre. Derudover hjælper vi dig også, hvis du har nogle spørgsmål til nogle apps, eller hvordan du fx bruger Netflix på telefonen. Det er altså meget mere end bare hjælp til din telefon, når du har et dukaSMART abonnement.

Vi har samlet en liste over de mest populære apps, som du nemt kan hente her

Hvordan kan I hjælpe mig?

Vi har mulighed for at hjælpe dig via appen Quick Support, der tillader, at vi kan styre din telefon, imens du sidder med den derhjemme. På den måde kan du følge med i alt, hvad der sker på telefonen, imens du snakker med kundeservice. Det giver os muligheden for at hjælpe dig hurtigere og nemmere. Du skal selvfølgelig godkende at få hjælp på denne måde.

Hent Teamviewer QuickSupport nemt her

Hvornår kan jeg få hjælp?

Du kan få hjælp i vores åbningstid, som er følgende:

  • Hverdage kl. 9.00-20.00

  • Lørdage kl. 9.00-15.00

Her du kan ringe til os på 77 34 18 18, men du er også altid velkommen til at sende os en mail på tele@duka.dk

Hvilket nummer skal jeg ringe til, hvis jeg skal have hjælp?

Når du har brug for hjælp, skal du ringe til os på 77 34 18 18.

Kan jeg også få hjælp til apps på telefonen?

Ja, vi hjælper dig med alt, hvad du har brug for, når du har et dukaSMART abonnement. Det kan være alt lige fra at skifte ringetone til at bruge MobilePay.

Vi har samlet en liste over de mest populære apps, som du nemt kan hente her

Hvad er fjernstyring?

Fjernstyring er en måde vi kan hjælpe dig over telefonen, og hvor du på samme tid kan følge med på skærmen. På den måde kan vi hjælpe dig effektivt, uden at du behøver at møde fysisk op. Vi benytter et program, som hedder Quick Support, hvor du starter med at godkende, at vi hjælper på denne måde.

Hent Teamviewer nemt her

Apps

Kan jeg få hjælp til at installere og bruge apps?

Vi supporterer en række apps, som vi kan hjælpe med at installere og opsætte sammen med dig. Vi vil selvfølgelig altid prøve at hjælpe med de apps, vi ikke har kendskab til.

Vi har samlet en liste over de mest populære apps, som du nemt kan hente her

Hvordan henter jeg apps til min telefon?

Du henter apps inde i Google Play Butikken. Herinde kan du søge efter bestemte apps. Vi har også samlet en liste her over nogle apps, så du ikke behøver at søge efter dem. Du skal dog være opmærksom på, at nogle apps koster penge at downloade. Hvis det er tilfældet, vil det også være oplyst.

Vi har samlet en liste over de mest populære apps, som du nemt kan hente her

Se vores liste med apps, som vi har stort kendskab til

Vi har samlet en liste over apps, som vi snildt kan hjælp dig med. Vi har også linket til dem, så du let kan hente dem ned på din telefon.

Liste med de mest populære apps

Abonnement

Hvad er inkluderet i mit abonnement?

I dit dukaSMART abonnement er inkluderet en lejetelefon fra Nokia, et dukaTALE 10 GB mobilabonnement og fri support til din telefon.

Hvad koster dukaSMART?

Du kan se vores nuværende modeller og priser her.

Hvad modtager jeg med posten?

Når du bestiller dukaSMART, vil du modtage både et SIM-kort og din telefon med posten. Der kommer altså både et brev med SIM-kortet og en pakke med selve telefonen.

Grunden til at du modtager af to omgange skyldes, at vores SIM-kort sendes direkte fra vores leverandør. Derfor skal du også selv sætte dit SIM-kort i telefonen, når du modtager det.

Hvis du er i tvivl om, hvordan du sætter SIM-kortet i telefonen, har vi lavet en guide, som du kan følge her.

Smartphone

Hvilke telefoner kan jeg vælge imellem, hvis jeg køber dukaSMART?

Vi benytter Nokias smartphones som lejetelefoner i vores dukaSMART.

Nokia er tilbage i storform med en række stærke telefoner, som vi oprindeligt kender dem for. Med base i Finland er Nokia verdens eneste Europæiske mobilproducent. Med fokus på smukt design, funktionalitet og holdbare materialer har Nokia skabt en række af nye smartphones og knaptelefoner, der skal bringe Nokia tilbage i forreste række.

Nokias mobiltelefoner er i høj kvalitet med fokus på funktionalitet og et enkelt design, der lever op til deres nordiske arv, ved at bruge færre, men mere holdbare materialer. Desuden kommer telefonerne med en uovertruffen lyd og gode antenneforhold – præcis som Nokia altid har været kendt for.

Du kan se vores nuværende modeller og priser her.

Hvornår får jeg en ny telefon?

Med vores dukaSMART abonnement får du udskiftet din telefon efter 3 år.

Hvor lang garanti har jeg på min telefon?

Hvis dit dukaSMART abonnement indeholder en Nokia telefon, har du hele tre års garanti. Desuden får du efter 3 år en ny telefon kvit og frit.

Opsigelse

Hvordan opsiger jeg dukaSMART?

For at opsige skal først kontakte kundeservice på 77 34 18 18.

Herefter skal du sende telefonen med tilbehør (simkort er ikke nødvendigt) i original emballage til vores adresse:

Duka

Omega 5

8382 Hinnerup

Det er derfor vigtigt, at du gemmer kassen og alle dele i kassen. Når vi modtager telefonen, så vil aftalen være opsagt til månedens udgang.

I hvilken stand forventes smartphone returneret ved opsigelse?

Telefonen forventes returneret fuldt funktionsdygtig uden defekter på skærm, ladeport, højtaler, kamera og andre grundlæggende funktioner.

Jeg vil gerne sige mit dukaSMART op, men beholde min telefonen

Hvis du ønsker at opsige din dukaSMART aftale, men beholde din telefon kan det godt lade sig gøre.

Du skal blot kontakte kundeservice på 77 34 18 18, som kan oplyse dig om priser og vilkår.

Husk også at være opmærksom på, at du som en del af din dukaSMART aftale får rabat på dit mobilabonnement.

Jeg vil gerne opsige mit dukaTALE, men beholde dukaSMART

Du kan godt opsige dit dukaTALE og flytte dit nummer til et andet selskab. Det kan være en god idé at kontakte kundeservice på 77 34 18 18 , så de kan oplyse dig om processen.

Hvad sker der med mit nummer, når jeg opsiger dukaSMART?

Hvis du opsiger din dukaSMART aftale, har du mulighed for at beholde dit mobilabonnement. Du skal dog være opmærksom på, at du mister din rabat på mobilabonnementet.

Vilkår og betingelser

Er der binding på mit dukaSMART?

Der er ingen binding på dukaSMART. Dit dukaSMART-abonnement kan til enhver tid opsiges ved månedens udgang.

Opsigelse sker først ved kontakt til kundeservice på 77 34 18 18.

Herefter bedes du sende telefonen retur til Duka’s adresse, som er følgende:

Duka

Omega 5

8382 Hinnerup

Er der oprettelsesgebyr på mit dukaSMART?

Der er intet oprettelsesgebyr på dit dukaSMART-abonnement. Når du bestiller din dukaSMART-telefon, sender vi dig både telefon og SIM-kort helt kvit og frit.

Hvornår starter mit dukaSMART abonnement?

Din dukaSMART aftale består af både et dukaTALE mobilabonnement og leje af en smartphone.

Din lejeperiode på telefonen begynder derfor, når du modtager telefonen.

Dit dukaTALE mobilabonnement kan derimod godt starte senere, hvis du fx først skal have flyttet dit mobilnummer over til os. I så fald vil du modtage informationer om, hvilken dag dit mobilnummer skifter over til os, hvilket også er den dag, dit dukaTALE abonnementer starter.

Hvis du er i tvivl om dette, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice på 77 34 18 18, som kan hjælpe dig med at oplyse om datoer og regningsperiode.

Min skærm er gået i stykker – hvad gør jeg?

Er skærmen på din dukaSMART gået i stykker, eller har telefonen pådraget andre selvforskyldte skader, skal din telefon til reparation gennem Duka hos vores certificerede partner.

Ved selvforskyldte skader, skal du selv dække udgifterne til udbedring af skaden.

Kontakt kundeservice for at høre nærmere om processen.

Reklamation – hvem, hvad og hvornår?

Alle reklamationer på defekter, der måtte opstå på telefonen, skal håndteres og udbedres hos Duka gennem vores eksterne partner.

Skal telefonen til reparation i forbindelse med en reklamation, dækker Duka udgifterne til reparationen samt forsendelse frem og tilbage af telefonen.

Vilkår og betingelser for dit dukaTALE abonnement

I din dukaSMART aftale indgår et af vores dukaTALE mobilabonnementer. Du kan finde vilkår og betingelser for dit abonnement her og læse mere om dem her.

Du finder spørgsmål og svar vedrørende merforbrug her.

Du finder spørgsmål og svar vedrørende opgraderinger og nedgraderinger her.

Du finder spørgsmål og svar vedrørende tilkøb af ekstra data her.

Husk også at du som en del af din dukaSMART aftale får rabat på dit mobilabonnement.

Du er også altid velkommen til at kontakte kundeservice på 77 34 18 18, hvis du har nogle spørgsmål til dit dukaTALE abonnement.

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn:
Spørgsmål og svarKunde Service