IT-Support til alle enheder
Hvad betyder det at have IT-Support til alle enheder
Vi bruger dagligt computer, telefon, iPad og printer til mange forskellige formål. Det kan være alt fra at logge på netbank, udskrive en besked fra e-Boks, finde opskrifter og meget mere. Mulighederne er mange, men det samme er problemerne. Så hvad gør man, når noget ikke virker?
Når IT-en ikke fungerer er det frustrerende og tidskrævende især, hvis man ikke ved, hvor man skal starte.
Med et abonnement på IT-Support til alle enheder får du adgang til erfaren, venlig og tålmodig support til alle dine IT-enheder. Når problemet opstår, hjælper vi dig hurtigt videre, så du slipper for usikkerhed og besvær.
Hvorfor skal jeg vælge et abonnement på IT-Support til alle enheder:
- Ubegrænset hjælp til både computer, telefon, iPad og printer, uanset hvad der driller.
- Du undgår at sidde alene med problemet, og får i stedet venlig og konkret hjælp.
- Vi tager os tid, så du er sikret tålmodig og venlig hjælp, uanset om problemet er stort eller småt.
Vi har hjulpet tusindvis af danskere i mere end 14 år, og hvert år besvarer vi over 100.000 henvendelser om bl.a. IT-problemer. Vores support er derfor en gennemprøvet løsning, hvor du altid får hjælp fra dansktalende supportere med erfaring og høj faglighed.
Hvordan foregår det?
1. Du ringer til os
Når du har et problem med computer, telefon eller tablet, ringer du til vores kundeservice. Ventetiden er som regel under 2 minutter, så hjælpen er der hurtigt.
2. Tryg fjernstyring af din enhed
Med din tilladelse kan vores supporter gå med på din computer, telefon eller iPad, mens I taler sammen. Det betyder, at supporteren kan se det samme som dig og styre enheden, mens du forklarer problemet.
3. Vi løser problemet
Supporteren går i gang med at løse problemet med det samme. De fleste problemer bliver løst på under 15 minutter, men vi giver os god tid, hvis der er brug for det. Det vigtigste er, at du kommer trygt videre.
Det er hurtigt, effektivt og trygt at få hjælp fra Duka. Du slipper for timevis af frustration, når din IT ikke virker – vi hjælper dig nemt videre.
Hvad indeholder et IT-Support til alle enheder-abonnement?
Med abonnementet har du fri adgang til dansk IT-hjælp uanset hvilken enhed, du bruger. Du kan få hjælp i hele vores åbningstid (hverdage 9-20 og lørdage 9-15), og vi tager os tid til at løse problemet og får dig trygt videre.
Du kan for eksempel ringe, hvis noget på computeren opfører sig anderledes end det plejer, hvis en app på din telefon ikke gør som den skal, eller hvis printer og computer ikke vil arbejde sammen.
Når du ringer til os, forklarer vi tingene stille og roligt - uden engelske fagudtryk eller lange tekniske forklaringer. Du behøver ikke være IT-ekspert for at få hjælp af os.
Vil du høre mere om, hvordan IT-Support til alle enheder fungerer, og om det er den rigtige løsning for dig?
Ring til os på telefon 77 34 18 19 - Vi sidder klar til at fortælle dig mere og svare på dine spørgsmål.
Har du kun ét problem, du vil have løst? Se vores IT-support, hvor du betaler pr. henvendelse
Altid inkluderet i købsprisen, når du handler med Duka
Gratis klargøring af computer:
Når du køber din computer hos os, gør vi den klar, så den kan bruges lige fra starten, når den kommer frem til dig.
Ubegrænset garanti på din computer:
Når du vælger et abonnement med IT-support, giver vi dig til gengæld garanti på din computer købt hos os.
Vi er klar på telefonen:
Her sidder vi klar til at hjælpe og rådgive dig med de produktspørgsmål, du måtte have.