Product Added To Cart Popup - Duka (shows a popup box after a product has been added to the cart)

Mobilsupport

MOBILSUPPORT-NU

Har du et problem på din mobiltelefon, som du ikke kan løse? Vi hjælper dig hurtigt videre, og hvis ikke vi løser problemet, betaler du ikke noget.

299,00 kr. Available in stock

Mobilsupport

Hvad er Mobilsupport
Mobiltelefonen er blevet en nødvendig del af hverdagen. Den holder dig i kontakt med dine nærmeste, og bruges til alt fra billeder til nyheder, eBoks og MitID. Derfor føles det utrygt, når den ikke fungerer, og det kan være svært at vide, hvad man skal stille op.

Hos Duka er vi vant til at hjælpe, når telefonen driller – også med de ting, der kan virke svære. Det kan være apps, der ikke vil åbne, at skærmen sidder fast på en bestemt hjemmeside, eller at Facebook og andre sociale medier ikke reagerer som de plejer.

Hos Duka kan du få mobilsupport med hjælp fra vores kompetente og venlige kundeservice – uden at du skal vente i timevis eller selv lede efter svar. Du slipper for selv at bøvle med løsninger, som muligvis ikke virker, eller vente på hjælp fra familie eller venner.

Hos Duka kan vi give en hjælpende hånd med en lang række af problemer:

  • Hjælp til installation og brug af apps og sociale medier fx Facebook
  • Fejlsøgning hvis telefonen opfører sig anderledes end normalt
  • Hjælp til at ændre indstillinger på telefon, der kan gøre den nemmere at bruge (lys- og lydstyrke, skriftstørrelse og andet)
  • Opsætning af mail på din telefon
  • … og meget mere

Tilfredshedsgaranti
Når du kontakter os for at få mobilsupport, er du i trygge hænder. Vi tilbyder nemlig tilfredshedsgaranti: Hvis vi ikke kan løse dit problem, skal du ikke betale. Det betyder, at du ikke løber en risiko ved at få vores hjælp.

Vi har hjulpet tusindvis af danskere i mere end 14 år, og hvert år besvarer vi over 100.000 henvendelser om bl.a. problemer med deres mobiltelefon. Vores support er derfor en gennemprøvet løsning, hvor du altid får hjælp fra dansktalende supportere med erfaring, tålmodighed og høj faglighed.

Hvordan foregår det?

1.Du ringer til os

Når du har et problem med din mobiltelefon, ringer du til vores kundeservice. Ventetiden er som regel under 2 minutter, så hjælpen er der hurtigt.

2.Tryg hjælp på din mobiltelefon

Med din tilladelse kan vores supporter gå med på din mobiltelefon, mens I taler sammen. Det betyder, at supporteren kan se det samme som dig og guide, mens du forklarer problemet.

3.Vi løser problemet

Supporteren går i gang med at løse problemet med det samme. De fleste problemer bliver løst på under 15 minutter, men vi giver os god tid, hvis der er brug for det. Det vigtigste er, at du kommer trygt videre.

En løsning til dig, der har brug for hjælp her og nu
Denne løsning er oplagt til dig, der sidder med et konkret problem med din mobiltelefon, du gerne vil have løst hurtigt og uden besvær. Du betaler pr. problem, vi løser for dig, og får hjælp fra vores dansktalende og tålmodige supportere, der sidder klar til at besvare dit opkald på telefon 77 34 18 18.

Har du jævnligt brug for hjælp til din mobiltelefon? Så anbefaler vi i stedet vores løsning med ubegrænset adgang til hjælp på din mobil.

Altid inkluderet i købsprisen, når du handler med Duka

Gratis klargøring af computer:

Når du køber din computer hos os, gør vi den klar, så den kan bruges lige fra starten, når den kommer frem til dig.

Ubegrænset garanti på din computer:

Når du vælger et abonnement med IT-support, giver vi dig til gengæld garanti på din computer købt hos os.

Vi er klar på telefonen:

Her sidder vi klar til at hjælpe og rådgive dig med de produktspørgsmål, du måtte have.