Spørgsmål og svar om abonnement

Her kan du finde svar på nogle af de spørgsmål, vi oftest støder på, når man har et abonnement hos Duka.

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, så henviser vi til vores generelle forretningsbetingelser. Du kan også sende en e-mail til kundeservice@duka.dk eller du ka´ ringe på 77 34 18 18, så hjælper vi dig.

Vær opmærksom på, at din bestilling først er en bindende aftale mellem dig og Duka, når du modtager en ordrebekræftelse fra Duka.

Hvis du har bestilt et serviceabonnement hos Duka, så træder det i kraft ved bestilling og forsætter, indtil det opsiges.

Det er dit ansvar at opsige abonnementet, hvis du ikke længere ønsker det.

Du kan finde mere information i vores generelle forretningsbetingelser

Du kan opsige dit abonnement ved at skrive en mail til kundeservice@duka.dk eller du ka´ ringe på 77 34 18 18.

Vær opmærksom på, at det ikke er en gyldig opsigelse blot at undlade at betale.

Alle abonnementer opsiges, medmindre andet ønskes og aftales, som udgangspunkt til udgangen af den forhåndsbetalte periode.

Kundekonti opgøres månedligt, hvorefter et evt. tilgodehavende udbetales uden unødig forsinkelse.

Du kan finde mere information i vores generelle forretningsbetingelser

Spørgsmål og svar om Supportabonnement

Et Supportabonnement er et abonnement, hvor du får fri adgang til IT-support fra Duka i hele vores åbningstid.

Med fri adgang til vores kompetente og tålmodige IT-supportere har du hjælp, hvis teknikken driller, eller du har brug for råd og vejledning til brugen af din computer.

Du kan frit opsige dit Supportabonnement til udgangen af indeværende måned, da der ikke er nogen binding. Du kan opsige dit abonnement ved at skrive en mail til kundeservice@duka.dk eller du ka´ ringe på 77 34 18 18.

Vær opmærksom på, at det ikke er en gyldig opsigelse blot at undlade at betale.

Vores åbningstider er:

  • Hverdage fra kl. 9:00 til 20:00
  • Lørdage fra kl. 9:00 til 15:00.

Med et Supportabonnement har du ubegrænset hjælp til alle de ting, der driller på din computer.

Du kan få hjælp, hvis der er bøvl med teknikken, eller du bøvler med at bruge de offentlige tjenester, MitID, bestilling af togbilletter eller noget helt andet.

  • Ingen spørgsmål er for store eller for små, og med IT-supportere, der ikke bruger engelske ord eller fagudtryk, sørger vi også for, at den hjælp, du får, er nem at forstå.

Du kan frit opsige et Supportabonnement ved udgangen af indeværende måned, der er ingen binding. Du opsiger ved at skrive en mail til kundeservice@duka.dk eller du ka´ ringe på 77 34 18 18.

Alle abonnementer opsiges, medmindre andet ønskes og aftales, som udgangspunkt til udgangen af den forhåndsbetalte periode.

Vær opmærksom på, at det ikke er en gyldig opsigelse blot at undlade at betale.

Du kan vælge at beholde din computer på abonnement, selvom du opsiger dit Supportabonnement. Du kan også opsige din computer på abonnement samtidig. Du kan læse mere om opsigelse af din computer på abonnementer her i vores betingelser for udstyr på abonnement

Vælger du at gøre dette, så skal du returnere den inklusiv lader og stik til vores adresse i Hinnerup:

Duka

Omega 5, Søften

8382 Hinnerup

Vær opmærksom på, at vi først stopper din betaling, når vi har modtaget din computer retur.

Du kan få hjælp til din telefon via chat, e-mail eller på telefon på 77 34 18 18.

Spørgsmål og svar om Sikkerhedsabonnement

Et Sikkerhedsabonnement er et abonnement, hvor du får Duka til at sørge for sikkerheden på din computer.

Du får både beskyttelse af dine personlige data og dokumenter. Du får også automatisk sikkerhedskopiering hver halve time, så du ikke risikerer at miste det du har gemt på computeren, hvis den går i stykker eller bliver hacket.

Vi sørger også for, at de automatisk opdateringer af programmer, som du har på din computer virker, så du altid har den nyeste udgave og de sikkerhedshuller, der kan opstår her, bliver lukket løbende.

Du kan frit opsige dit Sikkerhedsabonnement til udgangen af indeværende måned, da der ikke er nogen binding. Du kan opsige dit abonnement ved at skrive en mail til kundeservice@duka.dk eller du ka´ ringe på 77 34 18 18.

Vær opmærksom på, at det ikke er en gyldig opsigelse blot at undlade at betale.

Når du opsiger dit Sikkerhedsabonnement, så beholder Duka din backup i 30 dage.

Har du problemer med at få Sikkerhedssabonnementet til at virke på din computer, så skal du blot tage fat i os på e-mail kundeservice@duka.dk eller du ka´ringe til os på 77 34 18 18. Så hjælper vi dig.

Et Sikkerhedsabonnement indeholder:

  • Beskyttelse af dine personlige data og dokumenter ved hjælp af et antivirusprogram
  • Automatisk backup hver halve time, så du altid kan få genskabt de ting, du har gemt på computeren
  • Automatisk opdatering af alle programmer på din computer, så de sikkerhedshuller der kan opstå her, bliver lukket løbende

Du kan frit opsige et Sikkerhedsabonnement ved udgangen af indeværende måned, der er ingen binding. Du opsiger ved at skrive en mail til kundeservice@duka.dk eller du ka´ ringe på 77 34 18 18.

Alle abonnementer opsiges, medmindre andet ønskes og aftales, som udgangspunkt til udgangen af den forhåndsbetalte periode.

Vær opmærksom på, at det ikke er en gyldig opsigelse blot at undlade at betale.

Du kan vælge at beholde din computer på abonnement, selvom du opsiger dit Sikkerhedsabonnement. Du kan også opsige din computer på abonnement samtidig. Du kan læse mere om opsigelse af din computer på abonnementer her i vores betingelser for udstyr på abonnement

Vælger du at gøre dette, så skal du returnere den inklusiv lader og stik til vores adresse i Hinnerup:

Duka

Omega 5, Søften

8382 Hinnerup

Vær opmærksom på, at vi først stopper din betaling, når vi har modtaget din computer retur.

Spørgsmål og svar om Tryghedsabonnement

Et Tryghedsabonnement er et abonnement, hvor du får Duka til at varetage både sikkerhed og support på din computer.

Du får både beskyttelse af dine personlige data og dokumenter. Du får også automatisk sikkerhedskopiering hver halve time, så du ikke risikerer at miste det, du har gemt på computeren, hvis den går i stykker eller bliver hacket.

Vi sørger også for, at de automatiske opdateringer af programmer, som du har på din computer, virker, så du altid har den nyeste udgave, og så de sikkerhedshuller, der kan opstå, bliver lukket løbende.

Du får også fri adgang til vores kompetente og tålmodige IT-supportere, der hjælper dig, når teknikken driller, eller du har brug for råd og vejledning til brugen af din computer.

Vores åbningstider er:

  • Hverdage fra kl. 9:00 til 20:00
  • Lørdage fra kl. 9:00 til 15:00

Du kan frit opsige dit Tryghedsabonnement til udgangen af indeværende måned, da der ikke er nogen binding. Du kan opsige dit abonnement ved at skrive en mail til kundeservice@duka.dk eller du ka´ ringe på 77 34 18 18.

Vær opmærksom på, at det ikke er en gyldig opsigelse blot at undlade at betale.

Når du opsiger dit Tryghedsabonnement, så beholder Duka din backup i 30 dage.

Har du problemer med at få Tryghedsabonnementet til at virke på din computer, så skal du blot tage fat i os på e-mail kundeservice@duka.dk eller du ka´ringe til os på 77 34 18 18. Så hjælper vi dig.

Husk, at en del af et Tryghedsabonnement er ubegrænset hjælp fra vores IT-supportere.

Et Tryghedsabonnement indeholder:

  • Fri adgang til IT-support fra vores kompetente og tålmodige IT-supportere
  • IT-support til teknik driller og råd og vejledning til brugen af din computer
  • Beskyttelse af dine personlige data og dokumenter ved hjælp af et antivirusprogram
  • Automatisk backup hver halve time, så du altid kan få genskabt de ting, du har gemt på computeren
  • Automatisk opdatering af alle programmer på din computer, så de sikkerhedshuller der kan opstå her, bliver lukket løbende

Du kan frit opsige et Tryghedsabonnement ved udgangen af indeværende måned, der er ingen binding. Du opsiger ved at skrive en mail til kundeservice@duka.dk eller du ka´ ringe på 77 34 18 18.

Alle abonnementer opsiges, medmindre andet ønskes og aftales, som udgangspunkt til udgangen af den forhåndsbetalte periode.

Vær opmærksom på, at det ikke er en gyldig opsigelse blot at undlade at betale.

Du kan vælge at beholde din computer på abonnement, selvom du opsiger dit Tryghedsabonnement. Du kan også opsige din computer på abonnement samtidig. Du kan læse mere om opsigelse af din computer på abonnementer her i vores betingelser for udstyr på abonnement

Vælger du at gøre dette, så skal du returnere den inklusiv lader og stik til vores adresse i Hinnerup:

Duka

Omega 5, Søften

8382 Hinnerup

Vær opmærksom på, at vi først stopper din betaling, når vi har modtaget din computer retur.

Du kan få hjælp til din telefon via chat, e-mail eller på telefon 77 34 18 18.

Vi har også mulighed for fjernstyring af din computer. Det sker via et link, som du finder her

Vi går naturligvis ikke med på din computer uden din tilladelse.