Spørgsmål og svar om dukaSMART
Her kan du finde svar på nogle af de spørgsmål, vi oftest støder på om en dukaSMART telefon.
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, så henviser vi til vores generelle forretningsbetingelser. Du kan også sende en e-mail til kundeservice@duka.dk eller du ka´ ringe på 77 34 18 18, så hjælper vi dig.
Vær opmærksom på, at vi ikke længere sælger dukaSMART.
Med dukaSMART får du udover en smartphone også et mobilabonnement og fri adgang til vores kompetente IT-supportere, der hjælper dig med både teknikken og de spørgsmål, du har til selve brugen af din telefon.
Der er ikke nogen binding på et dukaSMART abonnement. Du kan med andre ord opsige det ved udgangen af indeværende måned.
Vær dog opmærksom på, at når du opsiger dukaSMART, så opsiger du også hjælpen til din telefon, og prisen på dit mobilabonnement ændrer sig.
Opsigelsen træder i kraft ved udgangen af den måned, hvor vi modtager din telefon retur.
Med dukaSMART har du fuld garanti på din telefon. Det betyder, at går den i stykker, så skal du blot tage fat i os på e-mail kundeservice@duka.dk eller du ka´ringe til os på 77 34 18 18. Så sørger vi for at reparere din telefon eller ombytte den til en ny.
Du kan læse mere om dette i vores generelle forretningsbetingelser om udstyr på abonnement.
Inkluderet i prisen ved dukaSMART:
- Smartphone fra Samsung eller Nokia
- Fuld garanti
- Ubegrænset adgang til IT-support – både til teknik og brugen af din telefon
- Mobilabonnement FRI/25/25
- Tilbud på ombytning af telefon efter 3 år
Som en del af dukaSMART bliver du efter 3 år tilbudt en ombytning af telefonen til en nyere model.
Det foregår på den måde, at du automatisk modtager en e-mail fra os efter 3 år, hvor vi tilbyder dig en ny telefon.
Det er helt op til dig, om du ønsker at takke ja til ombytningen.
Ønsker du ikke en ombytning, fortsætter dukaSMART som hidtil. Takker du ja til ombytningen, sørger vi for at sende dig en ny telefon inkl. en returlabel, så du kan sende den gamle telefon retur til os.
Du kan frit opsige dukaSMART ved udgangen af indeværende måned, der er ingen binding. Du opsiger ved at skrive en mail til kundeservice@duka.dk eller du ka´ ringe på 77 34 18 18.
Alle abonnementer opsiges, medmindre andet ønskes og aftales, som udgangspunkt til udgangen af den forhåndsbetalte periode.
Vær dog opmærksom på, at når du opsiger dukaSMART, så opsiger du også hjælpen til din telefon, og prisen på dit mobilabonnement ændre sig.
Opsigelsen træder i kraft ved udgangen af den måned, hvor vi modtager din telefon retur.
Når du ikke skal bruge din telefon længere, kan du opsige dit abonnement og returnere din den inklusiv lader og stik til vores adresse i Hinnerup:
Duka
Omega 5, Søften
8382 Hinnerup
Vær opmærksom på, at vi først stopper din betaling, når vi har modtaget din telefon retur.
Du kan få hjælp til din telefon via chat, e-mail eller på telefon på 77 34 18 18.
Der er ikke nogen binding på et dukaSMART abonnement. Du kan med andre ord opsige det ved udgangen af indeværende måned.
Vær dog opmærksom på, at når du opsiger dukaSMART, så opsiger du også hjælpen til din telefon, og prisen på dit mobilabonnement ændrer sig.
Opsigelsen træder i kraft ved udgangen af den måned, hvor vi modtager din telefon retur.
Med dukaSMART får du udover en smartphone også et mobilabonnement og fri adgang til vores kompetente IT-supportere, der hjælper dig med både teknikken og de spørgsmål, du har til selve brugen af din telefon.