Spørgsmål og svar om IT-support
Her kan du finde svar på nogle af de spørgsmål, vi oftest støder på om IT-support.
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, så henviser vi til vores generelle forretningsbetingelser. Du kan også sende en e-mail til kundeservice@duka.dk eller du ka´ ringe på 77 34 18 18, så hjælper vi dig.
Vær opmærksom på, at din bestilling først er en bindende aftale mellem dig og Duka, når du modtager en ordrebekræftelse fra Duka.
IT-support er hjælp til at få løst et konkret problem. Problemet kan være med en computer, printer, iPad eller telefon.
Det kan handle om både teknik, der ikke virker, eller hjælp og rådgivning til brug af enten en printer, computer, iPad eller telefon.
Du kan få hjælp via telefon 77 34 18 18.
Handler dit spørgsmål om en computer, så kan vi også fjernstyre den. Det sker via et link, som du finder her
Vi går ikke med på din computer uden din tilladelse.
Hvis det ikke er muligt for os at løse dit problem, så skal du naturligvis ikke betale, og du får dine penge retur.
Som udgangspunkt hjælper Duka med alle Windows-computere.
Som udgangspunkt hjælper Duka med alle telefoner.
Som udgangspunkt hjælper Duka med alle printere.
Som udgangspunkt hjælper Duka med alle Apple iPads.
Du har mulighed for at betale med MobilePay eller et betalingskort.
Efter du har udfyldt formularen med dit telefonnummer, vil du blive ringet op af en IT-supporter fra Duka. Vi ringer fra telefon 77 34 18 18.
Du finder formularen på bl.a. denne side
Det afhænger af årsagen til, at dit problem ikke kan løses. Viser det sig, at Duka ikke har kompetencerne til at løse dit problem, så betaler vi dine penge retur.
Opstår dit problem igen indenfor få dage, er det som udgangspunkt en ny sag.
Hvis det viser sig, at Duka ikke har kompetencerne til at løse dit problem, eller du ikke er tilfreds med den hjælp, vi har givet dig, så betaler vi dine penge retur.