77 34 18 18


Serviceabonnementer til din computer


Her kan du se de serviceabonnementer vi har hos Duka, og som uanset hvilket du vælger, er din genvej til en lettere hverdag med computeren. Vælg det, der passer bedst til dine behov.

Hvilket serviceabonnement skal jeg vælge?

Vi har mere end 12 års erfaring med at hjælpe danskerne med deres computer.

Vores IT-eksperter har gennem årene hjulpet med alt lige fra installation af software, backup, support-og sikkerhedsspørgsmål til opsætning af printere.

Uanset hvad du ønsker hjælp til, så kan vi hjælpe dig via chat, mail eller telefon. Det betyder, at du slipper for besværet med at komme til os.

Hos Duka kan du vælge mellem forskellige serviceabonnementer, så du får det, der passer bedst til dig og dine behov.



Bliv klogere på dine muligheder

Sikkerhedsabonnement
Til dig, der vil have en sikker computer

Sikkerhedsabonnementet er til dig, som udelukkende vil sikre, at din computer og de ting, du laver på den, er godt beskyttet. Det er vores mindste og billigste abonnement, hvor vi udelukkende tager os af alt, hvad du har brug for til din IT-sikkerhed.

Et Sikkerhedsabonnement koster 79 kr./md., og du får:

  • Adgang til dukaINFO kontrolcenter, der sikrer backup og IT-beskyttelse
  • Automatisk backup af op til 20 GB. Der laves backup hver halve time.
  • Automatisk opdatering af de programmer, du har på din computer.
  • Antivirus-beskyttelse fra Bitdefinder, der er et af de førende softwarefirmaer på markedet.
Tryghedsabonnement
Til dig, der vil have mest mulig glæde af din computer

Med et Tryghedsabonnement får du udover IT-sikkerhed også adgang til en masse andre fordele, der gør det nemt for dig at få mest mulig glæde af din computer. Serviceabonnementet dækker mange af de ting, som du jævnligt støder på, når du bruger din computer til eksempelvis underholdning eller småopgaver i hverdagen.

Tryghedsabonnement koster 199 kr./md. og giver dig:

  • Klargøring af computer, hvis du køber en ny hos os. Vi sørger for at fjerne spamsoftware fra computeren, opdatere den og overføre dokumenter fra din gamle computer.
  • Vi ringer til dig, når du har modtaget din nye computer, og sikrer os, at du er kommet godt i gang med at bruge den.
  • Udvidet produktgaranti* på din computer, hvis den er købt hos Duka. Så slipper du for uforudsete regninger.
  • Fri adgang til vores IT-eksperter, der sidder klar til at give dig support via telefon, chat og mail. Er der brug for det, kan de også guide dig med fjernstyring af din computer.
  • Adgang til dukaINFO kontrolcenter, der sikrer backup og IT-beskyttelse
  • Automatisk backup af op til 100 GB. Der laves backup hver halve time.
  • Automatisk opdatering af de programmer, du har på din computer.
  • Antivirusbeskyttelse fra Bitdefinder, der er et af de førende softwarefirmaer på markedet.

*Den udvidede produktgaranti bortfalder, såfremt det ikke længere er muligt at skaffe reservedele. Den udvidede produktgaranti dækker ikke sliddele som batteri og selvforskyldte skader som eksempelvis kaffe i tastaturet eller tab af computeren. Den udvidede produktgaranti gælder, når der ikke har været ophold i abonnementet.

Tryghedspakken Plus
Til dig, der vil have service til både din computer, tablet og smartphone

Med et Tryghedsabonnement Plus i ryggen kan du slappe af og føle dig helt rolig, når du bruger dine enheder. Vi sørger nemlig for alt, hvad du har brug for til din computer, ligesom vi kan hjælpe dig med din tablet og smartphone.

Du får selvfølgelig samme fordele som med Tryghedsabonnementet i forhold til IT-sikkerhed, klargøring af din nye computer, udvidet produktgaranti om meget mere.

Desuden giver Tryghedsabonnementet Plus dig også rådgivning ved køb af ny elektronik.

Tryghedsabonnement Plus koster 249 kr./md. og du får:

  • Klargøring af computer, hvis du køber en ny hos os. Vi sørger for at fjerne spamsoftware fra computeren, opdatere den og overføre dokumenter fra din gamle computer.
  • Vi ringer til dig, når du har modtaget din nye computer og sikrer os, at du er kommet godt i gang med at bruge den.
  • Udvidet produktgaranti* på din computer, hvis den er købt hos Duka. Så slipper du for uforudsete regninger.
  • Fri adgang til vores IT-eksperter, der sidder klar til at give dig support via telefon, chat og mail. Er der brug for det, kan de også guide dig med fjernstyring af din computer.
  • Ekstra support, så du også kan få svar på spørgsmål om din tablet, printer og smartphone.
  • Uafhængig købsrådgivning ved køb af ny elektronik som tablet, computer, mobiltelefon, printer, Chromecast, Apple TV og meget mere.
  • Adgang til dukaINFO kontrolcenter, der sikrer backup og IT-beskyttelse
  • Automatisk backup af op til 100 GB. Der laves backup hver halve time.
  • Automatisk opdatering af de programmer, du har på din computer.
  • Antivirusbeskyttelse fra Bitdefinder, der er et af de førende softwarefirmaer på markedet.

*Den udvidede produktgaranti bortfalder, såfremt det ikke længere er muligt at skaffe reservedele. Den udvidede produktgaranti dækker ikke sliddele som batteri eller selvforskyldte skader, som eksempelvis kaffe i tastaturet eller tab af computeren. Den udvidede produktgaranti gælder, når der ikke har været ophold i abonnementet.

Familieabonnement
Til dig, der vil give familien IT-sikkerhed og andre fordele

Med et Familieabonnement kan alle i familien få glæde af vores service. I kan være op til 5 individuelle brugere – I behøver ikke engang at bo under samme tag.

Serviceabonnementet giver de samme fordele som Tryghedsabonnementet, hvor vi tager os af alt, hvad I har brug for til jeres IT-sikkerhed og giver jer fri adgang til support hos vores IT-eksperter.

Klargøring af computere og den udvidede produktgaranti* gælder de computere, I har købt hos os.

Familieabonnementet koster 399 kr./md. og I får:

  • Klargøring af computer, hvis du køber en ny hos os. Vi sørger for at fjerne spamsoftware fra computeren, opdatere den og overføre dokumenter fra din gamle computer.
  • Vi ringer til dig, når du har modtaget din nye computer og sikrer os, at du er kommet godt i gang med at bruge den.
  • Udvidet produktgaranti* på din computer, hvis den er købt hos Duka. Så slipper du for uforudsete regninger.
  • Fri adgang til vores IT-eksperter, der sidder klar til at give dig support via telefon, chat og mail. Er der brug for det, kan de også guide dig med fjernstyring af din computer.
  • Adgang til dukaINFO kontrolcenter, der sikrer backup og IT-beskyttelse
  • Automatisk backup af op til 100 GB til alle 5 brugere. Der laves backup hver halve time.
  • Automatiske opdateringer af de programmer, du har på din computer.
  • Antivirusbeskyttelse fra Bitdefinder, der er et af de førende softwarefirmaer på markedet.
  • Én samlet regning for hele familien.

*Den udvidede produktgaranti bortfalder, såfremt det ikke længere er muligt at skaffe reservedele. Den udvidede produktgaranti dækker ikke sliddele som batteri eller selvforskyldte skader, som eksempelvis kaffe i tastaturet eller tab af computeren. Den udvidede produktgaranti gælder, når der ikke har været ophold i abonnementet.


Ofte stillede spørgsmål

Hvad kræves der for at få et serviceabonnement fra Duka?

For at vi kan hjælpe dig med din IT-sikkerhed og give dig den bedst mulige support, skal din computer være Windows-baseret og som minimum version 8.

Hvad er et Familieabonnement?

Et familieabonnement hos Duka er et serviceabonnement, hvor I kan være op til 5 individuelle brugere.

I beh
øver ikke at være i familie, og I skal heller ikke være nødvendigvis bo under samme tag.

Med et familieabonnement opnår I en rabat ved at samle flere abonnementer. I modtager én samlet regning.

Hvornår træder mit serviceabonnement i kraft?

Når du har gennemført bestillingen af serviceabonnementet, sender vi en mail til dig med et download-link til den software, der skal installeres på din computer, for at vi kan tage backup, sørge for antivirus og opdatere programmerne på din computer.

Er der en minimusperiode på serviceabonnementet?

Serviceabonnementet er uden binding, så du kan altid opsige det til månedens udgang.

Hvordan kan jeg opsige mit serviceabonnement?

Du kan frit opsige serviceabonnementet, da der ikke er nogen binding.

For at opsige dit serviceabonnement, skal du ringe til Kundeservice på telefon 77 34 18 18 eller sende en mail til info@duka.dk, så ringer vi dig op.

Hvilken antivirus får jeg i mit serviceabonnement?

Bitdefender Endpoint Security Tools: Leveres af Bitdefender, der beskytter over 500 millioner mennesker verden over, både private og virksomheder.

Beskytter mod både malware og phishing.

Hvad tages der backup af og hvor ofte?

Der tages backup hver halve time, når der er forbindelse til internettet.

Der tages backup af følgende bruger-mapper: "Skrivebord", "Billeder", "Dokumenter", "Videoer", "Musik", "Overførsler". (Med bruger-mapper menes de mapper, som findes under mappen "Brugere" / "Users"). *

* Der tages ikke backup af .exe eller .msi-filer der måtte findes i mapperne.

Afhængigt af hvilket serviceabonnement du har, tages der backup til en grænse på enten 20GB eller 100GB på tværs af mapper. Data er tilgængelig i mindst 30 dage efter ændring/sletning.

Hvilke af computerens programmer opdateres?

Her er de programmer*, der automatisk opdateres, når du har et af vores serviceabonnementer.

  • Adobe Reader
  • Adobe Flash
  • Skype
  • Teamviewer
  • VLC
  • Antivirus (Bitdefender)
  • Google Chrome

* Forudsat, at de er installerede på computeren.

Hvad er inkluderet i teknisk support?

Du kan få support til problemstillinger med din computer og internettet.

Har du valgt et Tryghedsabonnement Plus, er der også teknisk support til din smartphone, tablet og printer.

Hvad er inkluderet i brugssupport?

Du kan få support til anvendelse af din computer. Vi hjælper eksempelvis med:

  • Opsætning af mail på din computer
  • Rådgivning i online handel
  • Opsætning og brug af to-faktor-godkendelse
  • Installation og oprettelse af offentlige tjenester, netbank og MobilPay
  • Dataoverførsel fra telefon til computer
  • … og mange andre ting

Har du valgt et Tryghedsabonnement Plus er der også support til din smartphone, tablet og printer.

Hvordan kan computeren fjernstyres?

Computeren fjernstyres via QuickSupport. Det program giver os mulighed for at kigge med på din computer, og på den måde bliver det nemmere at guide dig til den rette løsning.

Det kræver din godkendelse for, at vi kan kigge med på computeren.

Du kan downloade QuickSupport her

Hvad er dukaINFO kontrolcenter?

dukaINFO er er den software, som installeres på din computer, når du får et serviceabonnement hos Duka.

Det er igennem dukaINFO, vi kan beskytte din computer med antivirus, backup, og opdateringer af programmer.

Hvad er købsrådgivning?

Vi giver dig råd og vejledning, når du skal købe ny elektronik. Vores købsrådgivning er ikke afhængig af, at du handler hos os.

Du kan få rådgivning i køb af eksempelvis tablet, computer, mobiltelefon, printer, Chromecast, Apple TV og meget mere.

Hvordan jeg få fat i Kundeservice, og hvor længe har de åbnet?

Du kan sende en mail med dit spørgsmål til kundeservice@duka.dk, hvor vi bestræber os på at svare inden for 24 timer i hverdagene.

Det er også muligt at ringe til os på 77 34 18 18 fra kl. 9:00 til 20:00 alle hverdage og fra 9:00 til 15:00 alle lørdage.

På vores hjemmeside www.duka.dk, har du også mulighed for at start en chat med os, så du hurtig kan få svar og komme videre.

Kan jeg opsige mit serviceabonnement, når jeg har min computer på abonnement?

Du kan godt opsige dit serviceabonnement og beholde din computer på abonnement.

Ring til os på 77 34 18 18, eller send os en mail på info@duka.dk, hvis du ønsker at opsige dit serviceabonnement. Din opsigelse gælder fra udgangen af måneden.

Kan jeg opsige mit serviceabonnement, når det er købt sammen med en computer?

Du kan godt opsige dit serviceabonnement.

Ring til os på 77 34 18 18, eller send os en mail på info@duka.dk, hvis du ønsker at opsige dit serviceabonnement. Din opsigelse gælder fra udgangen af måneden.

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn:
Spørgsmål og svarKunde Service