iPad-support:

Hjælp og vejledning til din iPad

Vi hjælper med alt på din iPad. Fra tekniske spørgsmål til anvendelsesproblemer. Med iPad-support står du aldrig alene med en iPad, der ikke virker.

Hvad får jeg med iPad-support?

Vores Supportabonnement er den rette løsning for dig, der har brug for råd og vejledning til bl.a. din iPad. Måske er det nyt for dig med en iPad, og derfor er det trygt at have fri adgang til en hjælpende hånd, når du støder på spørgsmål.

Måske har du brug for vejledning til indstillingerne på din iPad, hjælp til opsætning af en musik- eller streamingtjeneste eller noget helt tredje.

Uanset dit spørgsmål, så kan du med dette abonnement bare ringe til os – så hjælper vi dig.

Når du bestiller et Supportabonnement får du ikke kun hjælp til din iPad. Du får også ubegrænset adgang til hjælp til din computer, printer og mobiltelefon. Uanset, hvad du bøvler med, så skal du bare ringe til os, så hjælper vi dig videre.

Danmarks venligste kundeservice

Hos os bliver du mødt af vores venlige og imødekommende kundeservice, der altid er klar at give dig den hjælp, du har brug for. Hos os er ingen spørgsmål for store eller for små, og vi bliver ved dig, til du føler dig tryg og glad - igen.

Hele vores virksomhed bygger på et fundament, der sikrer, at vores kunder får den vejledning og hjælp, de har brug for, for kun på den måde kan vi bidrage til, at vi alle kan føle os trygge og navigere sikkert i den digitale verden – uanset vores baggrund.

Vores medarbejdere er alle dansktalende, og de forklarer dig tingene i et sprog helt uden fagudtryk og engelske ord.

Du ka´ bare ringe til os på 77 34 18 18

Har du brug for hjælp, eller har du spørgsmål?

Så tøv ikke med at ringe til Lærke eller en af hendes kollegaer på 77 34 18 19 – vi er her for at hjælpe dig. Du kan også skrive dit telefonnummer her, så ringer vi dig op. Det er gratis og uforpligtende at tale med os.

*Når du udfylder formularen, så giver du samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.

Det siger andre om at være kunde hos Duka

Lad os hjælpe dig, når du har bøvl og besvær med din iPad

Har du sommetider problemer, når du skal bruge din iPad? Kan det for eksempel være svært at huske, hvordan du låser skærmen, så den er enten horisontal eller vertikal? Eller hvor du ændrer lysstyrken på skærmen? Hm… du ved, du har fået det vist før – men det er ved at være længe siden…

Så er det helt almindeligt at spørge: ”Hvordan får jeg hjælp til iPad?”

Du vil ikke være til besvær og ringe til familien – igen. Du kan heller ikke finde et svar, der er nemt at bruge, på Google. Så hvor skal du gå hen for at få hjælp til brug af iPad’en?

Hos Duka kan vi hjælpe dig med din tablet. Vi er klar til at hjælpe og rådgive, hver gang du har brug for hjælp til din iPad. Du kan ringe lige så tit du vil, og dine spørgsmål kan være store og små.

Vi hjælper dig tålmodigt med alle dine spørgsmål – om det så drejer sig om en app eller en funktionalitet, du ikke kan huske, hvordan du bruger.

Med Duka iPad-Support er det slut med at føle, at du er til besvær for familie og venner. Du behøver ikke længere at føle dig afhængig af andre eller blive frustreret, når din iPad driller, eller du har glemt, hvordan du gør ”det ene eller andet”. Hos Duka får du hjælp til din iPad. Vi er parate med tålmodig hjælp i et sprog, der er til at forstå. Og du må ringe hver gang, du synes, du har brug for det.

Spørgsmål om Duka og iPad-support

Duka har siden 2011 hjulpet tusindvis af kunder med IT-problemer og besvarer hvert år mere end 100.000 opkald. 

8 ud af 10 kunder giver Duka karakteren 9 eller 10 på en skala fra 1-10. Det gør de blandt andet, fordi vi løser mere end blot deres IT-problem. Vi giver dem også råd og vejledninger, der gør dem trygge ved at bruge deres computer.

Vi hjælper dagligt vores kunder med mange forskellige typer af spørgsmål og fjerner deres tvivl med vores grundige vejledning og udførlige svar.

Vi gør en dyd ud af at være der for vores kunder og holder os opdateret på nutidens elektronik.

Hos Duka er ingen spørgsmål for store eller for små. Vi hjælper dig med de tekniske spørgsmål om din computer, telefon, iPad eller printer, ligesom vi giver dig råd og vejledning om brugen af programmer og de ting, du gerne vil bruge dine elektroniske genstande til.

Når dine IT-problemer opstår, kan du blot ringe til Duka på telefon 77 34 18 18 eller sende os en e-mail på kundeservice@duka.dk.

Udover at hjælpe med en løsning over telefon eller mail, kan vi også hjælpe dig ved at fjernstyre din computer – naturligvis med din godkendelse.

Som kunde hos Duka får du ubegrænset adgang til hjælp af vores kyndige kundeservice.

Med adgang til Dukas venlige kundeservice får du konkrete og kyndige svar på dine spørgsmål. Hos os er ingen spørgsmål for store eller små. 

Det er vores ønske at gøre det sikkert og nemt for dig at bruge din elektronik, så du kan bruge tid på lige det, du vil, uden at være besværet af IT, der driller.

Vil du også føle dig tryg, når du navigerer i den digitale verden, kan du blive kunde hos Duka allerede i dag.

Ring til vores Kundeservice på tlf. 77 34 18 18 og find ud af, hvad netop du har brug for af serviceabonnement eller IT-produkt.

Vores dansktalende kundeservice vil vejlede dig til, at finde en løsning ud fra dine behov.

Du kan også blive kontaktet af Duka ved at udfylde vores kontaktformular på www.duka.dk.

Vores grundige og kompetente medarbejdere sidder klar til at hjælpe dig. De besvarer dit opkald inden for få minutter, så du hurtigt kan få svar på dine spørgsmål og komme videre.

Du kan få hjælp til din iPad via chat, e-mail eller på telefon 77 34 18 18.

Vi kan ikke hjælpe med kodeord og log-in oplysninger. Vi må ikke kende dine kodeord, og derfor er det ikke muligt for os at hjælpe med dette.

Vi vil dog som et minimum hjælpe dig videre og vise dig, hvor du kan nulstille kodeord, eller hvad du skal gøre for at logge ind igen.

Hvis der er tale om enheder, der allerede er tilkoblet dit hjems netværk, så kan vi godt hjælpe med at tilslutte disse til din iPad.

Få tilbud, gode råd og nyheder direkte i din mailboks

Med nyhedsbrevet fra Duka

Danmarks venligste kundeservice

Hos os bliver du mødt af vores venlige og imødekommende kundeservice, der altid er klar til at give dig den hjælp, du har brug for. Hos os er ingen spørgsmål for store eller for små, og vi bliver ved dig, til du føler dig tryg og glad.

Dansk virksomhed +13 års erfaring

Vi ønsker at bidrage til, at vores kunder kan føle sig trygge og navigere sikkert i den digitale verden – uanset deres baggrund. Det gør vi på grundlag af mere end 13 års erfaring og over 100.000 opkald hvert år, hvor vi hjælper danskerne med deres IT-problemer.

100% tilfredshedsgaranti

Med vores mange års erfaring er vi overbeviste om, at vi kan hjælpe dig – både med køb af produkter, og når du har bøvl med din elektronik. Hvis du ikke synes, at vi har levet op til dine forventninger, så finder vi sammen en løsning - det er vores garanti til dig.