77 34 18 18

Tryghedsabonnement Plus

IT-sikkerhed til din PC, og fri adgang til IT-hjælp til både din computer, tablet og smartphone.

Kun 249 kr./md.

Licensnøgle

Abonnementet gør brug af en digital licensnøgle, som sendes til dig via e-mail, når din bestilling er gennemført.

Vi hjælper dig videre

Danmarks bedste kundeservice er altid klar til at hjælpe dig videre. Vi tager telefonen inden for få minutter, og finder løsningen på dit IT problem.

Ring til os

Vi sidder klar til at hjælpe dig på telefonnummer 77 34 18 18.




Glad kvinde med computer



Hvad er et Tryghedsabonnement Plus?


Et Tryghedsabonnement Plus er alt, hvad du har brug for, for at få mest mulige glæde ud af din elektronik. Her får du både beskyttelse af din computer og fri adgang til IT-hjælp til både din tablet, smartphone og PC.

Vi sørger for den nødvendige IT-sikkerhed på din computer, så du trygt kan færdes online og gemme dokumenter, fotos og andre vigtige ting på den.

Samtidig får du ubegrænset adgang til vores IT-hjælp. Vi giver dig råd og vejledning til både din PC, tablet og smartphone, når du har brug for det.

Tryghedsabonnementet Plus indeholder:

- IT-hjælp

- Antivirusprogram

- Automatisk backup hver halve time

- Automatiske opdateringer

Læs mere om Tryghedsabonnement Plus

Step-by-step guide som viser hvordan man får adgang til et abonnement


Brug for hjælp eller har du spørgsmål? Så bliv ringet op


Udfyld formularen herunder, så vil vi ringe dig op og gøre vores bedste for at hjælpe dig.

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.



IT-hjælp ikon

IT-hjælp
-


Med fri adgang til IT-hjælp kan du ringe til os lige så tit du vil. Du kan altså få løst dit problem, når det opstår. Vi hjælper med teknikken og brugen af computer, smartphone og tablet.

Vores kundeservicemedarbejdere taler et sprog, der er nemt at forstå, og de giver sig god tid til at forklare og løse dit problem.


Antivirus ikon

Antivirus
-


Antivirusprogrammer findes der mange af på markedet, men vi har valgt det prisvindende software fra Bitdefender, for at give dig den bedst mulige løsning.

Den antivirus vi installerer kører hele tiden, og er designet så du ikke bliver forstyrret af det. Du slipper altså for alle de pop-up beskeder mange andre antivirusprogrammer benytter.


Automatisk backup hver halve time ikon

Automatisk
backup


Hver halve time tages der backup af de ting du har på din computer. Det sker helt automatisk, og er derfor uden den forsinkelse, der er på løsninger i skyen.

Det betyder, at er uheldet ude, så har du med et Tryghedsabonnement en helt opdateret kopi af de ting, du har gemt på din computer og ønsker at genskabe.


Automatisk opdateringer af programmer

Automatiske
opdateringer


For en hacker er det nemt at smutte ind ad bagdøren på din computer. Den står nemlig åben, hvis ikke du hele tiden sørger for at opdatere de programmer du har installeret på din computer.

Med et Tryghedsabonnement Plus sker opdateringerne automatisk, og du behøver slet ikke at bekymre dig om det.


dukaINFO Software ikon

dukaINFO-software
-


dukaINFO er den software, du skal have installeret på din computer, så vi kan sørge for antivirus, backup og opdateringer på din computer.

Det er også igennem dukaINFO, du kan finde informationer om dine abonnementer og selv administrere dem.


Med et Tryghedsabonnement Plus kan du slappe af og føle dig helt rolig, når du bruger din elektronik. Vi sørger nemlig for IT-sikkerheden på din PC, og så får du fri adgang til vores IT-hjælp til både din computer, tablet og smartphone.


Tryghedsabonnement Plus koster 249 kr./md. og giver dig:



  • IT-hjælp

    • Med fri adgang til IT-hjælp hos os får du, som noget helt unikt hjælp til både med teknikken og brugen af din computer. Det vil sige, at du også kan få hjælp til de dagligdagsting, du laver på computeren.

    • Vi har under 2 minutters ventetid, og sørger for hurtigt og nemt at få løst de problemer du måtte have med din computer.



  • Antivirusprogram

    • Programmet leverer langt ud over markedsstandarden, da det kører hele tiden i modsætning til mange andre, der forstyrrer dig med pop-ups, når du laver noget på computeren.



  • Automatisk backup hver halve time

    • Med en backup hver 30. minut er du sikker på, at du altid kan genskabe det, du har liggende på din computer.

    • Er uheldet ude, hjælper vi dig naturligvis, så du ikke selv skal bøvle med at genskabe din backup.

    • Lagerplads op til 100GB passer perfekt til dig, der mest bruger din computer til dagligdags ting.



  • Automatiske opdateringer

    • Det er vigtigt at lave opdateringer på computeren hurtigst muligt efter disse frigives. Sker det ikke, kan der opstå et sikkerhedshul, som hackere kan udnytte. Med en automatisk opdatering er den risiko fjernet.



  • Ekstra support, så du også kan få svar på spørgsmål om din tablet og smartphone.

  • Klargøring af computer, hvis du køber en ny hos os. Vi sørger for at opdatere den og overføre dokumenter fra din gamle computer.

  • Udvidet produktgaranti* på din computer, hvis den er købt hos Duka. Så slipper du for uforudsete regninger.



*Den udvidede produktgaranti bortfalder, såfremt det ikke længere er muligt at skaffe reservedele. Den udvidede produktgaranti dækker ikke sliddele som batteri og selvforskyldte skader som eksempelvis kaffe i tastaturet eller tab af computeren. Den udvidede produktgaranti gælder, når der ikke har været ophold i abonnementet.


Med et serviceabonnement fra
Duka kan du føle dig tryg


Hos Duka har vi mere end 12 års erfaring med at hjælpe danskerne med deres computer.

Vi har forskellige serviceabonnementer, så uanset, hvilket serviceabonnement du vælger, så går vi altid en ekstra mil for vores kunder. Vi benytter nogle af markedets bedste løsninger, og vi sørger for, at de ting vi installerer på din computer ”forstyrre dig” mindst muligt – uden at gå på kompromis med din IT-sikkerhed.

Vores kundeservice består af nogle dygtige IT-eksperter, der gennem årene har hjulpet med alt lige fra køb af togbilletter, installation af MitID, gendannelse af backup til support- og sikkerhedsspørgsmål og opsætning af printere. Vi hjælper nemlig både med teknikken og brugen af computeren og dens programmer, alt sammen på et sprog der er til at forstå.

Glad mand med computer

Hvilket serviceabonnement passer bedst til dig?

tabel over serviceabonnementer

Ofte stillede spørgsmål

Hvad kræves der for at få et serviceabonnement fra Duka?

For at vi kan hjælpe dig med din IT-sikkerhed og give dig den bedst mulige support, skal din computer være Windows-baseret og som minimum version 8.

Hvornår træder mit serviceabonnement i kraft?

Når du har gennemført bestillingen af serviceabonnementet, sender vi en mail til dig med et download-link til den software, der skal installeres på din computer, for at vi kan tage backup, sørge for antivirus og opdatere programmerne på din computer.

Er der en minimusperiode på serviceabonnementet?

Serviceabonnementet er uden binding, så du kan altid opsige det til månedens udgang.

Hvordan kan jeg opsige mit serviceabonnement?

Du kan frit opsige serviceabonnementet, da der ikke er nogen binding.

For at opsige dit serviceabonnement, skal du ringe til Kundeservice på telefon 77 34 18 18 eller sende en mail til info@duka.dk, så ringer vi dig op.

Hvad tages der backup af og hvor ofte?

Der tages backup hver halve time, når der er forbindelse til internettet.

Der tages backup af følgende bruger-mapper: "Skrivebord", "Billeder", "Dokumenter", "Videoer", "Musik", "Overførsler". (Med bruger-mapper menes de mapper, som findes under mappen "Brugere" / "Users"). *

* Der tages ikke backup af .exe eller .msi-filer der måtte findes i mapperne.

Afhængigt af hvilket serviceabonnement du har, tages der backup til en grænse på enten 20GB eller 100GB på tværs af mapper. Data er tilgængelig i mindst 30 dage efter ændring/sletning.

Hvilke af computerens programmer opdateres?

Her er de programmer*, der automatisk opdateres, når du har et af vores serviceabonnementer.

  • Adobe Reader
  • Adobe Flash
  • Skype
  • Teamviewer
  • VLC
  • Antivirus (Bitdefender)
  • Google Chrome

* Forudsat, at de er installerede på computeren.

Hvad er inkluderet i teknisk support?

Du kan få support til problemstillinger med din computer og internettet.

Har du valgt et Tryghedsabonnement Plus, er der også teknisk support til din smartphone, tablet og printer.

Hvad er inkluderet i brugssupport?

Du kan få support til anvendelse af din computer. Vi hjælper eksempelvis med:

  • Opsætning af mail på din computer
  • Rådgivning i online handel
  • Opsætning og brug af to-faktor-godkendelse
  • Installation og oprettelse af offentlige tjenester, netbank og MobilPay
  • Dataoverførsel fra telefon til computer
  • … og mange andre ting

Har du valgt et Tryghedsabonnement Plus er der også support til din smartphone, tablet og printer.

Hvad er installationssupport?

Du kan få hjælp med installation og opsætning af apps og programmer på din computer.

Du kan også få support til installation af din printer.

Har du valgt et Tryghedsabonnement Plus er der også support til din smartphone, tablet og printer.

Hvad er købsrådgivning?

Vi giver dig råd og vejledning, når du skal købe ny elektronik. Vores købsrådgivning er ikke afhængig af, at du handler hos os.

Du kan få rådgivning i køb af eksempelvis tablet, computer, mobiltelefon, printer, Chromecast, Apple TV og meget mere.

Hvordan kan computeren fjernstyres?

Computeren fjernstyres via QuickSupport. Det program giver os mulighed for at kigge med på din computer, og på den måde bliver det nemmere at guide dig til den rette løsning.

Det kræver din godkendelse for, at vi kan kigge med på computeren.

Du kan downloade QuickSupport her

Hvordan jeg få fat i Kundeservice, og hvor længe har de åbnet?

Du kan sende en mail med dit spørgsmål til kundeservice@duka.dk, hvor vi bestræber os på at svare inden for 24 timer i hverdagene.

Det er også muligt at ringe til os på 77 34 18 18 fra kl. 9:00 til 20:00 alle hverdage og fra 9:00 til 15:00 alle lørdage.

På vores hjemmeside www.duka.dk, har du også mulighed for at starte en chat med os, så du hurtig kan få svar og komme videre.

Kan jeg opsige mit serviceabonnement, når jeg har min computer på abonnement?

Du kan godt opsige dit serviceabonnement og beholde din computer på abonnement.

Ring til os på 77 34 18 18, eller send os en mail på info@duka.dk, hvis du ønsker at opsige dit serviceabonnement. Din opsigelse gælder fra udgangen af måneden.

Kan jeg opsige mit serviceabonnement, når det er købt sammen med en computer?

Du kan godt opsige dit serviceabonnement.

Ring til os på 77 34 18 18, eller send os en mail på info@duka.dk, hvis du ønsker at opsige dit serviceabonnement. Din opsigelse gælder fra udgangen af måneden.

Hvad er dukaINFO software?

dukaINFO er er den software, som installeres på din computer, når du får et serviceabonnement hos Duka.

Det er igennem dukaINFO, vi kan beskytte din computer med antivirus, backup, og opdateringer af programmer.

IT-tryghed all inklusive – når din PC, tablet eller smartphone igen driller


For de fleste af os er det mest trygt og sikkert at være dækket godt ind – heltgenerelt.
At vide at man har sit på det tørre – være selvhjulpen og i stand til at kunne dét, der er brug for i hverdagen. Med det for øje, kan det være fordelagtigt, at være dækket godt ind og sikre dig, at der er hjælp at få, når du eksempelvis oplever, at det igen driller – alt det dér med computere, smartphones og tablets. Og indrømmet:


Der er tale om avanceret teknologi, som de færreste for alvor interesserer sig for. Det skal bare være nemt at bruge og til at finde ud af. Særligt nu, hvor mange både offentlige og private funktioner er digitaliserede og udelukkende foregår online – MitID, netbanken, din læge og borger.dk


Hvis du af og til føler dig udfordret i brugen af din PC, din tablets eller din smartphone – eller er bekymret for, om den er tilstrækkelig sikret mod hackere og ødelæggende virus, – ja så kan du få stor glæde af Duka’s Tryghedsabonnement PLUS, der giver dig IT-tryghed all inclusive. Med abonnementet slipper du for endnu en gang at skulle ringe til familien eller en god ven for at få fikset et problem, eller få hjælp med en funktion, du endnu ikke helt er hjemme i.


Med et Duka Tryghedsabonnement Plus får du Hjælp til alle dine enheder.


Abonnementet på IT-hjælp all inclusive omfatter både din PC, din smartphone og tablet.
Du sikrer dig bl.a. mod virusangreb og nedbrud; vi sørger for backup hver ½-time af dine filer og programmer og opdaterer også dine enheders programmer og systemsoftware. Og driller ét eller andet dig, er det bare at ringe. Så får du hjælp fra vores venlige og tålmodige kundeservice – lige så tit, du har brug for det.


Her kan du se, hvad abonnementet koster, og hvad du får for pengene

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn:
Spørgsmål og svarKunde Service