Bliv klogere på ordre og betaling
Her kan du blandt andet blive klogere på hvordan vi fakturerer og hvilke betalingsmuligheder du har. Tag endelig fat i os på 77 34 18 18 eller skriv en e-mail til kundeservice@duka.dk, hvis du har spørgsmål, som ikke blev besvaret her.
Hvornår bliver min ordre leveret?
Vi behandler din ordre, så snart du bestiller fra os. Vi har en forventet leveringstid på 1-4 hverdage.
Hvor er min faktura?
Vi beder dig angive en e-mail, når du bestiller hos os. Vi sender din ordrebekræftelse/faktura til denne e-mail.
Fortrudt din ordre?
Vil du ikke have vores produkt alligevel, så ring til os på 77 34 18 18 – så annullerer vi ordren for dig. Husk at afvise pakken ved modtagelse, hvis vi ikke når at annullere ordren, inden vi får sendt den afsted.
Hvornår trækker i pengene?
Du betaler først, når vi sender varen, eller når dit produkt er nået frem til dig.
Skal jeg bruge betalingskort for at handle hos jer?
Hvis du bestiller online hos os, kan du betale med Visa/dankort, mastercard og forbrugsforeningens betalingskort. I vores fysiske butik kan du også betale kontant og med girokort. Vær opmærksom på, at girokortbetaling forsinker leveringstiden. Du kan med andre ord ikke få din vare med hjem samme dag, hvis du betaler med girokort i vores fysiske butik.
Danmarks bedste kundeservice: Vi holder, hvad vi
lover, og vi bliver ved, til det virker
Vi hjælper med et smil, så ring til os på 77 34 18 18
Ring til os. Vi søger for, at du slipper for IT, der driller, og vi hjælper dig, hvis du har et spørgsmål til brugen af din computer.
Med en computer-løsning fra Duka har du ubegrænset adgang til IT support og fjernsupport, der bliver ved, til det virker. Du får en computer, der er lige til at gå til, og du har altid en at gå til, hvis du bliver i tvivl. Hos os findes der ingen dumme spørgsmål – kun dumme svar.
Hjælpen er altid lige ved hånden
Har du brug for hjælp undervejs, sidder vi klar på 77 34 18 18