77 34 18 18

Tilfredshedsgaranti

Er du ikke tilfreds inden for de første 4 uger, kan du returnere produktet og få pengene retur.

Vi hjælper dig videre

Danmarks bedste kundeservice er altid klar til at hjælpe dig videre. Vi tager telefonen inden for få minutter, og finder løsningen på dit IT problem.

Kundeservices åbningstider

Hverdage 9.00-20.00
Lørdage 9.00-15.00

Hvornår kan du få support?

Hos Duka har vi forskellige serviceabonnementer, og det afhænger af dem,
hvornår du kan få hjælp til dine computerproblemer. Se længere nede, hvornår du kan ringe til os.



Giv ris og ros til chefen!


Din mening er vigtig for os, hvis vi skal yde Danmarks bedste kundeservice. Vi vil hele tiden udvikle og forbedre os, og derfor sidder den ansvarlige også klar til at læse din ris og ros - så er vi sikre på, at der bliver taget hånd om det.


Skriv til vores Kommercielle Direktør Mikkel Degn på mdn@duka.dk


Hvis du har købt en computer med serviceabonnement,
så kan du få support i følgende tidsrum:


dukaPC MINI

Med dukaPC Mini, kan du ringe til vores kundeservice i følgende tidsrum:

  • Kundeservice: Hverdage 13.00-16.00
dukaPC PLUS

Med dukaPC PLUS, kan du ringe til vores kundeservice i følgende tidsrum:

  • Kundeservice: Hverdage 9.00-20.00
    Lørdag 9.00-15.00
Sikkerhedspakke

Har du lyst til, at nogle andre tager sig af alt det der med IT-sikkerhed for dig, så du kan koncentrere dig om alt muligt andet? Så er Sikkerhedspakken lige noget for dig.

Med Sikkerhedspakken får du:

  • Markedets bedste antivirus fra Bitdefender, der beskytter millioner af computere verden over
  • Automatiske opdateringer af programmer
  • Sikkerhedskopiering af dine vigtigste filer hver halve time, så du aldrig risikerer at miste det mest essentielle for dig.
  • Ubegrænset sikkerhedssupport, hvor du kan få svar på dine spørgsmål om din IT-sikkerhed. Uanset om du har fået en mistænkelig e-mail eller er i tvivl om, hvorvidt en hjemmeside er sikker, så kan du ringe til os for vejledning.
Tryghedsabonnement

Med Tryghedsabonnement, kan du ringe til vores kundeservice i følgende tidsrum:

  • Kundeservice: Hverdage 9.00-20.00
    Lørdag 9.00-15.00
Tryghedsabonnement Plus

Med Tryghedsabonnement PLUS, kan du ringe til vores kundeservice i følgende tidsrum:

  • Kundeservice: Hverdage 9.00-20.00
    Lørdag 9.00-15.00
Familieabonnement

Med Familieabonnement, kan du ringe til vores kundeservice i følgende tidsrum:

  • Kundeservice: Hverdage 9.00-20.00
    Lørdag 9.00-15.00

Vi hjælper med et smil, så ring til os på 77 34 18 18

Hos os er ingen spørgsmål for små eller store, så uanset hvad der driller, løser vi det sammen med dig. Vi har stort fokus på vores kundeservice - drillerier tager den tid, det nu engang tager.

Kontakt os på telefonen, hvis du har spørgsmål, ris eller ros. Du er også mere end velkommen til at sende os en mail på kundeservice@duka.dk. Vi bestræber os hurtigst muligt – oftest inden for 24 timer.

Nyheder, guides, tips & tricks


Vi følger med i, hvad der rører sig inden for digitalisering, og deler de vigtigste nyheder med dig. Med vores tips og tricks får du en hjælpende hånd til din computer, mobiltelefon og tablet.


Du kan eksempelvis finde guides til computerprogrammer og udskiftning af SIM-kort eller tips til at vælge en ny computer og meget mere.


Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn:
Spørgsmål og svarKunde Service