77 34 18 18

Supportabonnement

Få løst dine PC-problemer nemt og hurtigt, uanset om computeren driller, eller du har spørgsmål.

Kun 149 kr./md.

IT-support

Ubegrænset IT-support til alle typer af PC-problemer

Kundeservice

Vores dygtige medarbejdere besvarer dit opkald inden for få minutter, og hjælper dig med et smil.

Ring til os

Vi sidder klar til at hjælpe dig på telefonnummer 77 34 18 18.



Glad kvinde fra Duka support



Hvad er et Supportabonnement?


Et Supportabonnement er adgang til ubegrænset IT-hjælp. Vores kompetente medarbejdere hjælper dig med dit problem, så slipper du for at forstyrre familie eller venner. Og hos os er der ingen dumme spørgsmål.

Supportabonnementet indeholder:

- Fri adgang til IT-hjælp i hele vores åbningstid (hverdage 9-20 og lørdage 9-15)

- Råd og vejledning til brugen af din computer og dens programmer

- Teknisk hjælp hvis din computer driller, eller du skal have tilslutte eksempelvis en printer eller installeret et nyt PC-program


Læs mere om Supportabonnement

Step-by-step guide som viser hvordan man får adgang til et abonnement


Er du på udkig efter hjælp til din mobiltelefon, så læs her. Vi kan også hjælpe dig med din iPad – læs mere her.


Brug for hjælp eller har du spørgsmål? Så bliv ringet op


Udfyld formularen herunder, så vil vi ringe dig op og gøre vores bedste for at hjælpe dig.

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.



Antivirus ikon

Hurtig PC-hjælp
-


Vores dygtige medarbejdere sidder klar til at hjælpe dig, og for dem er ingen spørgsmål for store eller små. De besvarer dit opkald inden for få minutter, så du hurtigt kan få svar på dine spørgsmål og komme videre.


Automatisk backup hver halve time ikon

Vi hjælper med alt
-


Hos os er ingen spørgsmål for store eller for små. Vi hjælper dig med de tekniske spørgsmål til din computer, ligesom vi giver dig råd og vejledning om brugen af dens programmer og de ting, du gerne vil lave på den.


Automatisk opdateringer af programmer

Fjernstyring af din computer


Det er muligt for os at fjernstyre din computer og dermed kigge med på din skærm. Naturligvis med din godkendelse. Det betyder, at du nemt kan vise os, hvor problemet opstår og vi kan vejlede dig til en løsning.


Supportabonnementet er til dig, der gerne vil have nem og hurtig adgang til IT-hjælp. Måske er du træt af at forstyrre familie og venner med dine spørgsmål? Måske er du træt af at vente på, at de har tid til at hjælpe dig? Uanset årsagen, så kan du med Supportabonnementet altid få løst dine PC-problemer.


Supportabonnementet koster 149 kr./md. og giver dig:



  • Fri adgang til vores dygtige kundeservicemedarbejdere, der sidder klar ved telefonen til at hjælpe dig med dine PC-problemer.

  • Ubegrænset IT-hjælp i hele vores åbningstid (hverdage 9-20 og lørdage 9-15)

  • Teknisk support hvis din computer ikke virker, du skal have installeret et nyt program eller tilsluttet en printer

  • Hjælp til brugen af computeren og de programmer du har på den

  • Fjernstyring af din computer, hvis du ønsker det. Så kan vi se med på skærmen og nemt guide dig til en løsning

Med et serviceabonnement fra
Duka kan du føle dig tryg


Hos Duka har vi mere end 12 års erfaring med at hjælpe danskerne med deres computer.

Vi har forskellige serviceabonnementer, så uanset, hvilket serviceabonnement du vælger, så går vi altid en ekstra mil for vores kunder. Vi benytter nogle af markedets bedste løsninger, og vi sørger for, at de ting vi installerer på din computer ”forstyrre dig” mindst muligt – uden at gå på kompromis med din IT-sikkerhed.

Vores kundeservice består af nogle dygtige IT-eksperter, der gennem årene har hjulpet med alt lige fra køb af togbilletter, installation af MitID, gendannelse af backup til support- og sikkerhedsspørgsmål og opsætning af printere. Vi hjælper nemlig både med teknikken og brugen af computeren og dens programmer, alt sammen på et sprog der er til at forstå.

Glad mand med computer

Hvilket serviceabonnement passer bedst til dig?

tabel over serviceabonnementer

Ofte stillede spørgsmål

Hvad kræves der for at få et serviceabonnement fra Duka?

For at vi kan hjælpe dig med din IT-sikkerhed og give dig den bedst mulige support, skal din computer være Windows-baseret og som minimum version 8.

Hvornår træder mit serviceabonnement i kraft?

Når du har gennemført bestillingen af serviceabonnementet, sender vi en mail til dig med et download-link til den software, der skal installeres på din computer, for at vi kan tage backup, sørge for antivirus og opdatere programmerne på din computer.

Er der en minimusperiode på serviceabonnementet?

Serviceabonnementet er uden binding, så du kan altid opsige det til månedens udgang.

Hvordan kan jeg opsige mit serviceabonnement?

Du kan frit opsige serviceabonnementet, da der ikke er nogen binding.

For at opsige dit serviceabonnement, skal du ringe til Kundeservice på telefon 77 34 18 18 eller sende en mail til info@duka.dk, så ringer vi dig op.

Hvad tages der backup af og hvor ofte?

Der tages backup hver halve time, når der er forbindelse til internettet.

Der tages backup af følgende bruger-mapper: "Skrivebord", "Billeder", "Dokumenter", "Videoer", "Musik", "Overførsler". (Med bruger-mapper menes de mapper, som findes under mappen "Brugere" / "Users"). *

* Der tages ikke backup af .exe eller .msi-filer der måtte findes i mapperne.

Afhængigt af hvilket serviceabonnement du har, tages der backup til en grænse på enten 20GB eller 100GB på tværs af mapper. Data er tilgængelig i mindst 30 dage efter ændring/sletning.

Hvilke af computerens programmer opdateres?

Her er de programmer*, der automatisk opdateres, når du har et af vores serviceabonnementer.

  • Adobe Reader
  • Adobe Flash
  • Skype
  • Teamviewer
  • VLC
  • Antivirus (Bitdefender)
  • Google Chrome

* Forudsat, at de er installerede på computeren.

Hvad er inkluderet i teknisk support?

Du kan få support til problemstillinger med din computer og internettet.

Har du valgt et Tryghedsabonnement Plus, er der også teknisk support til din smartphone, tablet og printer.

Hvad er inkluderet i brugssupport?

Du kan få support til anvendelse af din computer. Vi hjælper eksempelvis med:

  • Opsætning af mail på din computer
  • Rådgivning i online handel
  • Opsætning og brug af to-faktor-godkendelse
  • Installation og oprettelse af offentlige tjenester, netbank og MobilPay
  • Dataoverførsel fra telefon til computer
  • … og mange andre ting

Har du valgt et Tryghedsabonnement Plus er der også support til din smartphone, tablet og printer.

Hvad er installationssupport?

Du kan få hjælp med installation og opsætning af apps og programmer på din computer.

Du kan også få support til installation af din printer.

Har du valgt et Tryghedsabonnement Plus er der også support til din smartphone, tablet og printer.

Hvad er købsrådgivning?

Vi giver dig råd og vejledning, når du skal købe ny elektronik. Vores købsrådgivning er ikke afhængig af, at du handler hos os.

Du kan få rådgivning i køb af eksempelvis tablet, computer, mobiltelefon, printer, Chromecast, Apple TV og meget mere.

Hvordan kan computeren fjernstyres?

Computeren fjernstyres via QuickSupport. Det program giver os mulighed for at kigge med på din computer, og på den måde bliver det nemmere at guide dig til den rette løsning.

Det kræver din godkendelse for, at vi kan kigge med på computeren.

Du kan downloade QuickSupport her

Hvordan jeg få fat i Kundeservice, og hvor længe har de åbnet?

Du kan sende en mail med dit spørgsmål til kundeservice@duka.dk, hvor vi bestræber os på at svare inden for 24 timer i hverdagene.

Det er også muligt at ringe til os på 77 34 18 18 fra kl. 9:00 til 20:00 alle hverdage og fra 9:00 til 15:00 alle lørdage.

På vores hjemmeside www.duka.dk, har du også mulighed for at starte en chat med os, så du hurtig kan få svar og komme videre.

Kan jeg opsige mit serviceabonnement, når jeg har min computer på abonnement?

Du kan godt opsige dit serviceabonnement og beholde din computer på abonnement.

Ring til os på 77 34 18 18, eller send os en mail på info@duka.dk, hvis du ønsker at opsige dit serviceabonnement. Din opsigelse gælder fra udgangen af måneden.

Kan jeg opsige mit serviceabonnement, når det er købt sammen med en computer?

Du kan godt opsige dit serviceabonnement.

Ring til os på 77 34 18 18, eller send os en mail på info@duka.dk, hvis du ønsker at opsige dit serviceabonnement. Din opsigelse gælder fra udgangen af måneden.

Hvad er dukaINFO software?

dukaINFO er er den software, som installeres på din computer, når du får et serviceabonnement hos Duka.

Det er igennem dukaINFO, vi kan beskytte din computer med antivirus, backup, og opdateringer af programmer.

Få forståelig og tålmodig IT-support – hver gang der er brug for hjælp til pc’en:


Teknologien har fart på. Mere end nogensinde. Og alting bliver lettere. Det er i hvert fald det vi får fortalt. Sandheden er dog, at de fleste oplever, at teknologien bliver mere og mere kompleks. Pludselig driller computeren, og virker ikke som den plejer. Det er besværligt og giver masser af frustrationer, for os der slet ikke er interesserede i teknologi, men bare vil have, at den virker.

Så sidder man med en følelse af at være hægtet helt af. Og logikken?

Ja, den opfatter vi nok på hver vores måder, og derfor er der desværre heller ikke altid en ”logisk forklaring”, når du støder på et IT-problem og har brug for hjælp til din computer.


Hvis du er senior eller måske en ældre borger, så kender du måske også til at mærke utryghed og mistro, når computeren ikke fungerer, som den plejer? Når den for eksempel pludselig ikke vil forbinde dig til borger.dk eller e-Boks, netop som du skulle til at læse eller besvare post fra det offentlige:


”Hvad sker der, og kan jeg være bekendt at ringe til min datter igen og bede hende om at komme forbi og hjælpe mig?”.


Der er tydeligvis behov for hjælp til pc’en. Og hvorfor ikke professionel hjælp? En forståelig hjælp til computeren, hvor du må ringe, hver gang den driller. En hjælp der kan give dig en mere stabil og velfungerende computer. Så du kan ha’ fornøjelse og glæde af din pc, hver gang du tænder den.


Måske er du den pårørende – datteren? I så fald gætter vi på, at du i tidens løb har fået et opkald eller to, fordi der var en, der havde problemer, og derfor godt kunne bruge din hjælp til computeren.


Med et Supportabonnement hos Duka er der tålmodig og forståelig hjælp at få, hver gang pc’en driller. Man må ringe lige så tit, der er brug for et råd og vejledning. Og er du pårørende slipper du for altid at være den, der bliver spurgt og måske må rykke ud og hjælpe med computeren. Du og dine forældre kan i stedet bruge tiden sammen på noget mere hyggeligt – som en kop kaffe og en god snak.


Der kan være mange forskellige grunde til, at mange af os kan få brug for hjælp til pc problemer. Her et par af ”de klassiske”: Computeren er blevet langsommere. Skærmbilledet fryser fast. Den vil pludselig ikke gå på nettet, eller forbindelsen til printeren virker ikke. Der kan også opstå akutte og helt uforståelige problemer med programmer og måske med at dele eller gemme vigtige filer og dokumenter.


Med et Suppportabonnement hos Duka er det slut med følelsen af afmagt, hjælpeløshed eller irritation, når computeren ikke virker. Her er der hjælp til computerproblemer. Lige så tit det skal være. Vi er parate med forståelig og tålmodig hjælp i et sprog, der er til at forstå.

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn:
Spørgsmål og svarKunde Service