77 34 18 18


Danmarks bedste mobilabonnement


Med dukaTALE får du markedets bedste mobilabonnement, der passer til netop dit behov.


Grafik som viser at vi ingen binding eller gebyr har

Ingen binding, ingen gebyrer

Grafik som viser at vi har nordens stærkeste netværk

Nordens stærkeste netværk

Grafik som viser at vi har suveræn kundeservice

Danmarks bedste kundeservice

Grafik som viser at du kan beholde dit gamle nummer

Vi flytter dit nummer for dig


Hør mere om vores dukaTALE mobilabonnementer


Indtast dit telefonnummer herunder, og vi ringer dig op hurtigst muligt

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.



Vælg et Bedst i Test mobilabonnement

To år i træk har dukaTALE 20 GB vundet bedst-i-test. Det skyldes ikke kun prisen på 99 kr./md., men også at abonnementets indhold frit kan benyttes i hele EU. Hvis 20 GB ikke er nok til dig, kan du frit vælge mellem vores to andre abonnementer med 35 eller 60 GB – som selvfølgelig også kan benyttes i hele EU.


Udover at være kåret til at være det bedste mobilabonnement i Danmark, bliver dukaTALE også anbefalet af blandt andre sammenligningshjemmesiderne mobilabonnement.dk, mobilabonnementpriser.dk og samlino.dk. Du kan læse mere om at sammenligne mobilabonnementer her.


Vi arbejder hver dag på, at dukaTALE forbliver Danmarks bedste mobilselskab. Med dukaTALE får du ikke blot Danmarks bedste mobilabonnement, men også Danmarks bedste kundeservice.




Find det bedste mobilabonnement til dine behov


Når du skal finde det bedste mobilabonnement til dit behov, er det vigtigt at overveje, hvad dit behov egentlig er. Med dukaTALE er det gjort nemt at finde det mobilabonnement, der passer bedst til dig - du skal blot finde ud af, hvor meget data du bruger. Du kan vælge mellem 20, 35 eller 60 GB, mens der i alle abonnementer er fri tale, SMS/MMS – alt sammen kan frit benyttes i hele EU. Du skal derfor hverken bekymre dig om, hvor meget eller hvorfra du kontakter din familie eller venner.


Med dukaTALE kan du også nemt følge med i dit forbrug på din selvbetjeningside. Herfra kan du se, hvor meget data du har brugt, hvor lang tid du har talt i telefon og hvor mange SMS’er og MMS’er du har afsendt. Hvis du ud fra din forbrugsoversigt kan se, at dit abonnement ikke passer dit behov, kan du altid ændre det, så du har det bedste mobilabonnement til dit behov.



Illustration af data som kan benyttes i EU

Du kan benytte al din data når du rejser i EU - ligesom i Danmark


Illustration af fri tale

Tal lige så tosset du vil i Danmark og EU uden ekstra omkostninger


Illustration af fri SMS

Skriv alle de SMS’er du vil i Danmark og EU uden ekstra omkostninger

Grafik som viser at vi ingen binding eller gebyr har

Det bedste mobilabonnement er uden binding eller gebyrer


Du har måske tidligere oplevet at modtage en regning fra dit mobilselskab med uventede gebyrer og omkostninger, som du ikke havde forudset. Det kommer du ikke til at opleve som kunde ved Danmarks bedste mobilselskab. Vi mener nemlig, at det bedste mobilabonnement også skal være det mest gennemskuelige.


Vi ved selv, hvor frustrerende det kan være at modtage en regning, hvor der dukker skjulte gebyrer og ekstraomkostninger op. Af den grund har vi ingen gebyrer eller skjulte ekstra omkostninger, så du aldrig vil blive overrasket. Den pris du ser, er den pris du betaler. For at gøre det endnu nemmere for dig at følge med i dine regninger, kan du altid se dine regninger på din selvbetjeningside.


Du kan også selv bestemme, hvordan du vil betale dine regninger, og om du vil betale dine regninger måneds- eller kvartalsmæssigt.


Med dukaTALE undgår du også lange bindingsperioder. Der er ingen binding på dukaTALE abonnementer, da du selvfølgelig ikke skal være kunde ved os, hvis du ikke har lyst til det.

Nordens bedste mobilnetværk


dukaTALE benytter sig af TT-netværket (Telia/Telenor Mobilnetværk), der er kendt som et af de bedste mobilnetværk i Norden. Som dukaTALE-kunde vil du opleve Nordens bedste 4G netværk med den bedste dækning i hele Danmark.


Hvis du tager på ferie i EU, vil du stadig have den bedste forbindelse. TT-netværket har nemlig samarbejdsaftaler med alle de store selskaber i hele EU, så uanset hvor du befinder dig, vil du have den bedste mobildækning.

Vi klarer det praktiske


Du kan sagtens beholde dit nuværende nummer, når du bestiller et mobilabonnement fra dukaTALE. Vi sørger også for at opsige dit abonnement ved din nuværende udbyder og sørger for, at din nummerflytning går så nemt og hurtigt, den kan.


Samtidigt sender vi dig selvfølgelig et nyt simkort helt kvit og frit. Det eneste, du skal gøre, er at finde det bedste dukaTALE mobilabonnement til dit behov – så klarer vi resten for dig.


Danmarks bedste kundeservice


Én af grundene til at dukaTALE kan kalde sig for Danmarks bedste mobilabonnement, er, at Duka har Danmarks bedste kundeservice. Bag telefonen vil du blive mødt med at smil af personer med stor erfaring indenfor IT og mobil.


Vi hjælper dig ikke kun med spørgsmål eller udfordringer med dit abonnement. Vi hjælper dig også gerne med tekniske problemer eller udfordringer på din telefon. Du vil heller ikke opleve at skulle vente i uendeligheder for at komme i kontakt med os. Vi bestræber os på at besvare dit opkald ,så snart du ringer, og vi ønsker at klare alle opgaver i første kald.


Hvis du oplever problemer med dit abonnement eller har spørgsmål til vores produkter, kan du kontakte os på tlf. 77 34 18 18 eller klikke her. Vores åbningstider er følgende:


Hverdage: 09.00 - 20.00
Lørdage 09.00 - 15.00

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan flytter jeg mit nuværende nummer til dukaTALE?

Vi har gjort det så nemt som overhovedet muligt for dig at beholde dit nummer. Du skal blot give os nogle få oplysninger om dig og dit nuværende mobilabonnement, og vi klarer resten for dig. Vi sender dig helt automatisk et nyt simkort, som på datoen for nummerflytning, virker med dit gamle nummer på.

Når du bestiller et dukaTALE abonnement fra vores hjemmeside, har du mulighed for at vælge, hvornår dit nummer skal flyttes over til os. Du skal have følgende klar:

  • Mobilnummer som skal flyttes
  • SIM-kortnummeret
  • Din e-mailadresse

Har du spørgsmål til, hvordan du finder dit SIM-kortnummer, så ring til os på tlf. 77 34 18 19.

Ellers kan du altid udfylde formularen herunder til en helt uforpligtende snak om at skifte til dukaTALE:

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.

Kan jeg ændre mit abonnement efter bestilling?

Ja, du kan til enhver tid ændre dit abonnement, så det passer til dit behov. Der er dog forskel på, om du ændrer dit mobilabonnement til en større datapakke eller mindre.

Vælger du at opgradere dit abonnement til en større datapakke, sker opgraderingen med det samme, og det samme gør din fakturering.

Vælger du at nedgradere dit abonnement, vil ændringen træde i kraft i slutningen af indeværende måned.

Du kan skifte dit abonnement inde på Mit Duka eller på tlf. 77 34 18 19.

Skift abonnement på Mit Duka

Hvilke lande er inkluderet i mit abonnement?

Med dukaTALE kan du ringe helt gratis og bruge al din data i og til hele EU + en række andre lande. Se den fulde liste af lande og vores udlandspriser for telefoni i lande, som ikke er inkluderet her.

Kan jeg benytte alt mit data i EU?

Ja, med dukaTALE kan du benytte al din data i Danmark og hele EU, Norge, Island, Færøerne og en række andre lande. Med andre ord, skal du ikke længere tænke på roamingpriser etc., når du krydser grænser, så længe du er indenfor EU og de andre inkluderede lande.

Du har tilmed to datapakker på med et dukaTALE mobilabonnement; én datapakke til brug i Danmark + en yderligere datapakke til brug i EU.

Se liste over alle inkluderede lande

Oprettelsesgebyr

Vælger du dukaTALE, skal du heller ikke bekymre dig om oprettelsesgebyrer. Det er nemlig helt gratis at oprette et mobilabonnement. Dette gælder uanset om du ønsker at oprette et helt nyt telefonnummer eller ønsker at beholde dit nuværende nummer.

Er der en bindingsperiode på mit abonnement?

Hos Duka ønsker vi ikke at holde på dig, hvis du ikke ønsker at være kunde hos os. Derfor er der naturligvis ingen bindingsperiode på dit mobilabonnement, og du kan derfor til en hver tid opsige dit abonnement efter reglerne for opsigelse.

Se alle spørgsmål og svar

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn: