77 34 18 18

Mobilabonnement

Prisvindende mobilabonnement - nu med ENDNU mere data både i DK & EU



Hos os er FRI tale – ÆGTE FRI tale


Hos Duka holder vi, hvad vi lover. Så når vi siger, du har FRI tale, så har du FRI tale.


Du kan nemlig ringe helt frit i og til hele EU – uanset hvor i EU du er. Vi skelner nemlig ikke mellem, hvor du ringer fra, og hvor du ringer til – så længe du befinder dig i EU. Vi giver dig ovenikøbet også fri tale i og til Norge, Færøerne og Island og en række andre lande.


Det kalder vi ÆGTE FRI tale, og vi står ved det.


"Danmarks bedste mobil selskab, ægte fri tale i hele EU + andre lande uanset om du ringer fra DK eller andre EU lande.


Niels

"Fin dækning, fornuftige priser og aftaler holdes. Duka kan anbefales på det varmeste"


Else

"Super mobilabonnement, både med hensyn til pris, dækning og kundeservice.
DUKA får min bedste anbefaling."


Søren

Danmarks største mobilnetværk


Med over 4.000 master fordelt i hele Danmark, er du med dukaTALE dækket med bedste mobilnetværk. De mange master forsyner over 99% af Danmark med en lynhurtig 4G-forbindelse, så du kan surfe, streame eller ringe løs fra hele landet.


Tager du dukaTALE med på ferie, vil du opleve, at vi har de bedste aftaler med de største udbydere i de fleste lande. Rent faktisk har vi ofte aftaler med flere operatører i samme land, så du frit kan vælge din foretrukne udbyder, når du er på ferie.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan flytter jeg mit nuværende nummer til dukaTALE?

Vi har gjort det så nemt som overhovedet muligt for dig at beholde dit nummer. Du skal blot give os nogle få oplysninger om dig og dit nuværende mobilabonnement, og vi klarer resten for dig. Vi sender dig helt automatisk et nyt simkort, som på datoen for nummerflytning, virker med dit gamle nummer på.

Når du bestiller et dukaTALE abonnement fra vores hjemmeside, har du mulighed for at vælge, hvornår dit nummer skal flyttes over til os. Du skal have følgende klar:

  • Mobilnummer som skal flyttes
  • SIM-kortnummeret
  • Din e-mailadresse

Har du spørgsmål til, hvordan du finder dit SIM-kortnummer, så ring til os på tlf. 77 34 18 18, så hjælper vi dig videre!

Kan jeg ændre mit abonnement efter bestilling?

Ja, du kan til enhver tid ændre dit abonnement, så det passer til dit behov. Der er dog forskel på, om du ændrer dit mobilabonnement til en større datapakke eller mindre.

Vælger du at opgradere dit abonnement til en større datapakke, sker opgraderingen med det samme, og det samme gør din fakturering.

Vælger du at nedgradere dit abonnement, vil ændringen træde i kraft i slutningen af indeværende måned.

Ønsker du at ændre dit abonnement ringer du blot til os på tlf. 77 34 18 18, så klarer vi det for dig.

Hvilke lande er inkluderet i mit abonnement?

Med dukaTALE kan du ringe helt gratis og bruge al din data i og til hele EU. I dukaTALE abonnementer er følgende lande inkluderet:

AndorraGibraltarKroatienNorgeStorbritannien
AlbanienGrækenlandLetlandPolenSverige
BelgienGuadeloupeLiechtensteinPortugalTjekkiet
BosnienGuernseyLitauenReunionTyskland
BulgarienHollandLuxembourgRumænienUngarn
CypernIrlandMakedonienSan MarinoØstrig
EstlandIslandMaltaSchweizÅlandsøerne
FinlandIsle of ManMartiniqueSerbien
FrankrigItalienMayotteSlovakiet
Fransk GuianaJerseyMonacoSlovenien
FærøerneKosovoMontenegroSpanien

Kan jeg benytte alt mit data i EU?

Ja, med dukaTALE kan du benytte al din data i Danmark og hele EU, Norge, Island, Færøerne og en række andre lande. Med andre ord, skal du ikke længere tænke på roamingpriser etc., når du krydser grænser, så længe du er indenfor EU og de andre inkluderede lande.

Oprettelsesgebyr

Vælger du dukaTALE, skal du heller ikke bekymre dig om oprettelsesgebyrer. Det er nemlig helt gratis at oprette et mobilabonnement. Dette gælder uanset om du ønsker at oprette et helt nyt telefonnummer eller ønsker at beholde dit nuværende nummer.

Er der en bindingsperiode på mit abonnement?

Hos Duka ønsker vi ikke at holde på dig, hvis du ikke ønsker at være kunde hos os. Derfor er der naturligvis ingen bindingsperiode på dit mobilabonnement, og du kan derfor til en hver tid opsige dit abonnement efter reglerne for opsigelse.

Se alle spørgsmål og svar

Hjælpen er altid lige ved hånden

Har du brug for hjælp undervejs, sidder vi klar på 77 34 18 18

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn:
Spørgsmål og svarKunde Service