77 34 18 18


Sådan vælger du mobilselskab


Få gode råd til at vælge det bedste mobilselskab for dig. Det kan være lidt af en jungle at skulle finde det rigtige mobilselskab. Hvordan er dækningen? Er der binding og gebyrer? Er kundeservicen god? Hos duka forsøger vi at gøre det enkelt at vælge.


Ingen binding, ingen gebyrer


Nordens stærkeste netværk


Danmarks bedste kundeservice


Vi flytter dit nummer for dig


Hør mere om vores dukaTALE mobilabonnementer


Indtast dit telefonnummer herunder, og vi ringer dig op hurtigst muligt

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.


Kend dine egne behov når du vælger mobilselskab


Når du vælger mobilselskab, er det vigtigt, at du gør dig tanker om, hvilke behov, der er vigtige for dig at få opfyldt. Inden du skifter mobilselskab anbefaler vi derfor, at du tjekker dit forbrug hos dit nuværende selskab. Skab dig et overblik over, hvor meget du taler i telefon, hvor mange SMS’er du sender, og hvor meget data du bruger. Derved skaber du de bedst mulige forudsætninger, for at vælge det helt rigtige abonnement.





Find et mobilselskab med de rigtige fordele


Når du har skabt dig et overblik over, hvilke behov for mobiltelefoni du har, kan du starte søgningen efter det helt rigtige mobilselskab. Mange teleselskaber reklamerer ofte med meget store mængder data på deres mobilabonnementer, hvor det ikke nødvendigvis stemmer overens med kundens behov for data. Derfor er det vigtigt at have øje for, at de behov du har til et mobilabonnement, bliver opfyldt.


Det er ikke altid lige til at finde ud af, hvad de forskellige teleselskaber har inkluderet i deres mobilpakker. Her er der nogle gode råd til, hvad du kan holde øje med, når du vælger mobilselskab.


⭐ God kundeservice
Hos mange mobilselskaber kan man opleve lange telefonkøer, og fokus på mersalg i stedet for reel kundeservice. Når du vælger mobilselskab er det derfor anbefalet, at du kigger på, hvordan selskabernes kundeservice er vurderet af deres kunder. For at finde det bedste mobilselskab med god kundeservice kan du blandt andet læse anmeldelser på trustpilot.dk.


⭐ Pålidelig dækning
Betydningen af god dækning må du aldrig undervurdere, når du leder efter mobilselskab. Vi anbefaler derfor, at du undersøger hvilket mobilnetværk selskabet bruger, før du vælger mobilselskab.


I Danmark har vi tre forskellige mobilnetværk at vælge imellem: Telia/Telenors-, TDC’s- og 3’s mobilnetværk. Vi anbefaler at du undersøger de forskellige selskabers dækningskort, inden du vælger mobilselskab. Så kan du danne dig at overblik over, om det pågældende mobilselskab dækker på din adresse. Du kan finde dækningskortet på mobilselskabets hjemmeside.


dukaTALE benytter sig af Telia/Telenors master, som totalt set i Danmark har over 4000 aktive master.



⭐ Overskuelige vilkår
Når du skal vælge mobilselskab kan det være svært at finde ud af selskabernes vilkår for betaling, gebyrer og binding. Vi anbefaler derfor, at du finder et selskab, der har lette og overskuelige vilkår, så du ved hvad, du går ind til.


Vi oplever, at mange mennesker bruger penge på betalingsgebyrer, når de betaler deres regninger. Derfor er det altid at foretrækker selskaber, som ikke har betalingsgebyrer – ligegyldigt hvilken betalingsform du bruger.





Illustration af data som kan benyttes i EU

Du kan benytte al din data når du rejser i EU - ligesom i Danmark


Illustration af fri tale

Tal lige så tosset du vil i Danmark og EU uden ekstra omkostninger


Illustration af fri SMS

Skriv alle de SMS’er du vil i Danmark og EU uden ekstra omkostninger




dukaTALE – Danmarks bedste mobilselskab


Med dukaTALE kan du være sikker på, at alle dine mobilbehov bliver opfyldt. Vores passion er at sikre tilfredshed hos alle vores kunder. Dette opnår vi ved billige priser, overskuelighed og mange fordele.




Hurtig kundeservice



Ved duka får du Danmarks bedste kundeservice. Med et dukaTALE abonnement kan du altid være sikker på at få hurtigt svar på dine spørgsmål, når du ringer til os. Hos os er service i højsædet, og vores kundeservice danner stærke rammer for vores mission – tilfredse kunder.


Hos os skal du ikke være bange for at vente i lange telefonkøer. Vi besvarer nemlig dit opkald indenfor 2 minutter. Her vil du blive mødt af vores kompetente servicemedarbejdere, som hjælper dig hurtigt videre og svarer på dine spørgsmål.


Kontakt kundeservice på tlf.: +45 77 34 18 18
Åbningstider: Hverdage 09:00 – 20:00 & Lørdag 09:00 – 15:00

Mobilselskab uden noget med småt


Duka skriver tingene som de er. Hos os skal du ikke være bange for at få ubehagelige overraskelser. dukaTALE giver dig enkle og forståelige vilkår – uden noget med småt. Vi praktiserer vigtigheden bag overskuelige vilkår – uden ubehagelige overraskelser. Hos os er der ingen ekstra betalingsgebyrer og ingen binding på dit mobilabonnement. Når du tjekker din regning fra Duka, kan du være sikker på, at du betaler den pris som står på abonnementet på og ikke en krone mere.
Gebyr kan forekomme ved betaling med PBS.


Læs mere om vores vilkår


Bedst-i-test mobilselskab


I duka gør vi alt for at være det bedste mobilselskab i Danmark med de skarpeste priser på vores abonnementer. dukaTALE har vundet bedst-i-test i 2018 og 2019. Læs mere om vores tilbud på mobilabonnementer her.


Der bliver blandt andet slået ned på, at du med dukaTALE får alt sin data med, når du rejser i EU. Ud over dette lægger samligningssider som samlino.dk eller mobilabonnement også vægt på, at vi hos Duka ikke opkræver betalingsgebyrer, som du kan risikere hos andre mobilselskaber.

Et mobilselskab der giver overblik

Med dukaTALE giver vi dig også adgang til Mit Duka, hvor du kan følge med i dine regninger, forbrug og generelt holde styr på dine abonnementer.

Vi vil aldrig have, at vores kunder betaler for mere end de har brug for. Derfor giver vi dig mulighed for at følge med i dit mobilforbrug til mindste detalje. På den måde kan du se om dit abonnement egentlig passer dit behov eller om det kan betale sig at ændre abonnementet. Ved at tilpasse dit abonnement, kan du spare mange penge årligt, som kan gå til noget meget sjovere end et telefonabonnement.

Samtidigt kan du også altid følge med i dine regninger, så du har styr på bogholderiet. Og som altid skal du bare ringe til os, hvis du har spørgsmål eller ikke er enig i med det, som du ser- så finder vi en løsning til dig.

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn: