77 34 18 18



Nummerflytning til Duka


Hvad skal jeg gøre? Hvor lang tid tager det? Hvad koster det? Hvorfor flytte mit nummer? Der opstår mange spørgsmål vedrørende nummerflytning. Ved Duka har vi gjort nummerflytning så nemt som muligt.





Nummerflytning til Duka


Når du skifter mobilselskab til Duka, kan du vælge at beholde dit nuværende nummer, hvilket kræver en nummerflytning af dit telefonnummer. En nummerflytning kan lyde både kompliceret og tidskrævende, men hos Duka tager vi os af alt det praktiske, så du slipper for at bekymre dig under nummerflytningen. Hvis du vælger at flytte nummer til Duka skal du ikke gøre andet end at give os besked, om dit nummer skal flyttes hurtigst muligt efter binding, eller at du gerne vil flytte nummeret til en bestemt dato.


Når vi har modtaget din anmodning om nummerflytning, klarer vi resten for dig. Vi kontakter dit nuværende mobilselskab, anmoder om at flytte nummeret over til os og opsiger dit mobilabonnement ved din nuværende udbyder.



Ingen binding, ingen gebyrer


Nordens stærkeste netværk


Danmarks bedste kundeservice


Vi flytter dit nummer for dig


Hør mere om vores dukaTALE mobilabonnementer


Indtast dit telefonnummer herunder, og vi ringer dig op hurtigst muligt

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.

Flyt nummer og få et testvindende mobilabonnement


Ved at flytte dit nummer til Duka får du også muligheden for at vælge et af vores testvindende dukaTALE-abonnementer. Med dukaTALE får du fri tale, fri SMS/MMS og 20, 35 eller 60 GB data fra kun 99 kr./md. Ikke at det er nok, så kan du benytte al tale, SMS og data fri i hele EU, Schweiz, Storbritannien, Norge, Færøerne og Island.


Vi er to år i træk blevet kåret bedst-i-test, mens vi altid er at finde øverst på sammenligningssider som samlino.dk, mobilabonnement.dk og abonnementspriser.dk.



Former for nummerflytning


Når du skal flytte dit telefonnummer til Duka, er det eneste, du skal tage stilling til, hvornår dit nummer skal flyttes. Her får du to valgmuligheder


Hurtigst muligt efter binding


Hvis du har en bindingsperiode ved din nuværende udbyder, kan det meget vel betale sig at sætte nummerflytningen til at ske hurtigst muligt efter binding. Ved at vælge at flytte nummeret hurtigst muligt efter binding, bliver nummeret først flyttet over til os når bindingsperioden ved din nuværende udbyder slutter. Derved undgår du at blive faktureret for to mobilabonnementer på samme tid i bindingsperioden.


Flyt nummer på bestemt dato


Hvis du har et taletidskort eller af andre årsager bare ønsker, at dit nummer skal flyttes over hurtigst muligt, kan du vælge at flytte dit nummer straks. Ved en straks nummerflytning flytter vi dit nummer så snart, at anmodningen bliver godkendt af din nuværende udbyder. Her er det vigtigt at være opmærksom på, at du i bindingsperiode, kan risikere at blive faktureret for to abonnementer, da du i bindingsperioden i princippet har to aktive mobilabonnementer.

Vi hjælper dig med din nummerflytning

Skulle det uheldige ske, at der gik noget galt med din nummerflytning, står Danmarks bedste kundeservice altid klar til at hjælpe dig. Over 80% af vores kunder giver os 5/5 stjerne for vores service. Derfor tøver vi ikke med at kalde vores kundeservice for Danmarks bedste.

Vi sidder altid klar til at hjælpe dig på tlf. 77 34 18 18

Alle hverdage 09.00-20.00

Lørdage 09.00-15.00

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan flytter jeg mit nuværende nummer til dukaTALE?

Vi har gjort det så nemt som overhovedet muligt for dig at beholde dit nummer. Du skal blot give os nogle få oplysninger om dig og dit nuværende mobilabonnement, og vi klarer resten for dig. Vi sender dig helt automatisk et nyt simkort, som på datoen for nummerflytning, virker med dit gamle nummer på.

Når du bestiller et dukaTALE abonnement fra vores hjemmeside, har du mulighed for at vælge, hvornår dit nummer skal flyttes over til os. Du skal have følgende klar:

  • Mobilnummer som skal flyttes
  • SIM-kortnummeret
  • Din e-mailadresse

Har du spørgsmål til, hvordan du finder dit SIM-kortnummer, så ring til os på tlf. 77 34 18 19.

Ellers kan du altid udfylde formularen herunder til en helt uforpligtende snak om at skifte til dukaTALE:

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.

Kan jeg ændre mit abonnement efter bestilling?

Ja, du kan til enhver tid ændre dit abonnement, så det passer til dit behov. Der er dog forskel på, om du ændrer dit mobilabonnement til en større datapakke eller mindre.

Vælger du at opgradere dit abonnement til en større datapakke, sker opgraderingen med det samme, og det samme gør din fakturering.

Vælger du at nedgradere dit abonnement, vil ændringen træde i kraft i slutningen af indeværende måned.

Du kan skifte dit abonnement inde på Mit Duka eller på tlf. 77 34 18 19.

Skift abonnement på Mit Duka

Hvilke lande er inkluderet i mit abonnement?

Med dukaTALE kan du ringe helt gratis og bruge al din data i og til hele EU + en række andre lande. Se den fulde liste af lande og vores udlandspriser for telefoni i lande, som ikke er inkluderet her.

Kan jeg benytte alt mit data i EU?

Ja, med dukaTALE kan du benytte al din data i Danmark og hele EU, Storbritannien, Schweiz, Norge, Island, Færøerne og en række andre lande. Med andre ord, skal du ikke længere tænke på roamingpriser etc., når du krydser grænser, så længe du er indenfor EU og de andre inkluderede lande.

Du har tilmed to datapakker på med et dukaTALE mobilabonnement; én datapakke til brug i Danmark + en yderligere datapakke til brug i EU.

Se liste over alle inkluderede lande

Oprettelsesgebyr

Vælger du dukaTALE, skal du heller ikke bekymre dig om oprettelsesgebyrer. Det er nemlig helt gratis at oprette et mobilabonnement. Dette gælder uanset om du ønsker at oprette et helt nyt telefonnummer eller ønsker at beholde dit nuværende nummer.

Er der en bindingsperiode på mit abonnement?

Hos Duka ønsker vi ikke at holde på dig, hvis du ikke ønsker at være kunde hos os. Derfor er der naturligvis ingen bindingsperiode på dit mobilabonnement, og du kan derfor til en hver tid opsige dit abonnement efter reglerne for opsigelse.

Ofte stillede spørgsmål

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn: