Trustpilot
77 34 18 18


Hos Duka får du forskellige mængder data i vores abonnementer. På den måde kan du bedst vælge den løsning, der passer til dit mobilbehov. For dukaTALE 10, 20 og 50 GB gælder de samme vilkår: Du kan tage ALT din data med til hele EU + Schweiz, Norge, Liechtenstein, Island, Færøerne og San Marino. På den måde holder din data længere, når du kan tage dem med over grænsen.
Du får også fri tale og fri SMS/MMS uanset hvilken mobilpakke, du vælger.


Du kan se vores tre abonnementer med fri tale, SMS og MMS samt 10 GB, 20 GB eller 50 GB herunder.


Er det nødvendigt med ubegrænset fri data?


Ofte ikke. Når du vælger et mobilabonnement, er det en god ide at overveje om du overhovedet har brug for det.
Hvis du bruger alt din mobildata hver måned, og ikke kan opgradere til en større mobilpakke, så kan det være en fordel med et mobilabonnement, der har fri data. Men er dit forbrug lille eller svingende, giver det bedst mening økonomisk at undlade fri data, hvor prisen ofte er væsentligt højere end ved almindelige mobilabonnementer.


Med dukaTALE kan du bruge ALT din data i hele EU, og dermed slippe for bekymringen om at løbe tør, når du rejser ud. Læs mere om Dukas mobilabonnementer uden fri data her.

EU roaming

Du kan benytte al din data når du rejser i EU - ligesom når du er i Danmark

Fri tale

Tal lige så tosset du vil i Danmark og resten af EU uden ekstra omkostninger

Fri SMS

Skriv så mange SMS’er du vil i Danmark og resten af EU uden ekstra omkostninger



Hvilket abonnement skal jeg vælge?


For mange kan det være svært at finde det rette abonnement til en, da man ikke har overblik over sit eget forbrug. For hvordan finder du ud af, om du har brug for et mobilabonnement med fri data, eller om 10, 20 eller 50 GB er tilstrækkeligt?


Mange nyere smartphones har indbyggede funktioner, så du kan overvåge dit dataforbrug direkte på telefonen. Derudover kan det ske, at din nuværende udbyder har en selvbetjeningsside, hvor du kan se, hvad dit data- og telefonforbrug er.


Med dukaTALE kan du altid vælge mellem 10, 20 eller 50 GB data, så uanset dit forbrug, vil du finde et abonnement, der passer til dit behov. Du kan også altid ændre dit abonnement helt omkostningsfrit, hvis du pludselig har brug for mere eller mindre data. Med andre ord er du altid med dukaTALE sikret at have et abonnement, der dækker dit behov til den billigste pris.


Læs mere om at finde og sammenligne de bedste mobilabonnementer

Intet oprettelsesgebyr - Ingen bindingsperiode

Intet oprettelsesgebyr

Du har nok flere gange oplevet, at der på din regning optræder uforståelige gebyrer. Med dukaTALE finder duingen mærkelige gebyrer,såsom transaktionsgebyr, opsigelsesgebyr eller oprettelsesgebyr! Det betyder, at din næste regning er nem og ligetil at forstå, uden ubehagelige overraskelser.



Ingen bindingsperiode

Hos os har du ingen bindingsperiode på dit mobilabonnement. Det betyder, at du nemt og hurtigt kan opsige abonnementet og skifte til en anden udbyder, hvis du ikke er tilfreds. Ønsker du at opsige dit abonnement, kan det til enhver tid gøres til månedens udgang.

Udlandstakster

Vi har gjort det nemt at forstå prisen for dit abonnement. Alt tale til numre i EU samt de 6 inkluderede lande er indeholdt i abonnementet. Det samme gælder for kald du foretager når du opholder dig i disse lande. Ringer du til numre uden for disse lande, eller fra et land der ikke er omfattet af abonnementet, kan taksten findes her.

Det samme gælder SMS og MMS.

Data kan ligeledes benyttes i alle inkluderede lande.

Lande der er inkluderet er: EU's medlemslande samt, Norge, Færøerne, Island, San Marino, Liechtenstein og Schweiz.

Læs mere om roaming i EUher.

Dækning

4G-forbindelsen har en forventet hastighed på 10-40/5-20 Mbit/s - det er op til 10 gange hurtigere end 3G. Uden for 4G dækning vil der opleves en lavere hastighed. Bemærk, at det ikke er alle mobiltelefoner, der understøtter 4G, og du derfor kan opleve en lavere hastighed. Der er også områder i Danmark, som ikke er dækket af 4G dækning. DukaTALE benytter Telia/Telenors mobilnetværk og benytter dermed de samme master som Telia, CallMe, Telenor, CBB m.fl.

Se hvordan dækningen er hos dig her.

Du kan desuden se aktuelle driftsinformationer i Danmark her.

Data i udlandet

Du kan benytte dit dataindhold i alle følgende lande:

BelgienMalta
BulgarienNorge
Cypern (inkl. græsk del, ekskl. tyrkisk del)Polen
DanmarkPortugal(inkl. Azorerne og Madeira)
EstlandRumænien
FinlandSan Marino
Frankrig(inkl. Fransk Guyana, Guadeloupe, Martinique, Reunion)Schweiz
FærøerneSlovakiet
GrækenlandSlovenien
HollandSpanien(inkl. Ceuta, De Kanariske Øer, Melilla)
IrlandStorbritannien (inkl. Gibraltar, ekskl. Guernsey, Isle of Man og Jersey)
IslandSverige
ItalienTjekkiet
KroatienTyskland
LetlandUngarn
LiechtensteinVatikanet
LitauenØstrig
Luxembourg

Betaling og regningsperiode

Hvordan foregår betaling?

Når du første gang bestiller dukaTALE, foregår betalingen via betalingskort. Du har efterfølgende mulighed for at ændre betaling af din mobilregning til:

  • Girokort - som du kan tilmelde Betalingsservice eller betale på netbank eller i banken.

Hvis du ikke foretager nogen ændringer, vil du automatisk betale via dit betalingskort.

Du kan ændre betalingsform ved at kontakte Kundeservice på 77 34 18 18 alle hverdage mellem kl. 09.00 - 20.00 og lørdag mellem kl. 09.00 - 15.00.

Regningsperiode

Når du modtager din første regning, kan perioden være ”skæv”, fordi den ikke indeholder en hel månedsperiode. Perioden fremgår af regningen.

Herefter betaler du kvartalsvist efter kalenderårets kvartaler. Hver regning dækker abonnement for de næste tre måneder + forbrug fra den forudgående periode.

Vilkår


Klik på linket nedenfor og læs vores vilkår for kunder med dukaTALE

Læs mere

De færreste har brug for fri data


Det kan virke som den største frihed at have fri data til rådighed, men for langt de fleste er det en dyr løsning, der ikke stemmer overens med det faktiske mobilbehov. Hvis du ved, at dit dataforbrug ikke er stort, så er det en idé at vælge et mobilabonnement med en passende mængde data. For langt de fleste er 10 GB rigeligt, og en økonomisk bedre beslutning end et dyrt abonnement med fri data.

Hvis du derimod ved, at du ofte rammer et højt forbrug GB, så kan friheden ved fri data være de ekstra kroner værd. Samtidig slipper du også for bekymringen over ekstragebyrer, hvis du bruger mere end mobilpakken tillader.



Hvad er vigtigere end fri data i et mobilabonnement?


Som sagt er det de færreste som rent faktisk har brug for fri data i deres mobilabonnementer. Der er andre ting, som kan være mere væsentlige og spare dig for en masse bøvl.


Først og fremmest er det en god idé at kigge efter et mobilabonnement, der hverken har binding eller oprettelsesgebyrer, da dette i sidste ende kan gøre dit abonnementsskifte til en dyr fornøjelse. Med dukaTALE skal du ikke bekymre dig om nogen af delene. Du starter dit abonnement helt kvit og frit, og du kan ligeledes til enhver tid opsige dit abonnement eller skifte udbyder – vi ønsker ikke at holde på dig ufrivilligt.

Danmarks bedste kundeservice

dukaTALE giver dig ikke kun et mobilabonnement med Danmarks bedste vilkår, men også adgang til Danmarks bedste kundeservice.

Vi gør en ære i at give den absolut bedste oplevelse, når man ringer til os. Hvis du oplever udfordringer eller har spørgsmål til dit mobilabonnement uden fri data, vil altid løse dit problem – helst gerne mens vi har dig i røret. Vi giver ikke slip før vi har fundet en tilfredsstillende løsning med dig.

Vi har åbent alle hverdage mellem 09.00-20.00 og lørdage mellem 09.00-15.00.

Hjælpen er altid lige ved hånden

Har du brug for hjælp undervejs, sidder vi klar på 77 34 18 18

Bestil dukaTALE mobilabonnement

Vælg det mobilabonnement, der passer dig bedst!

dukaTALE - vælg dit abonnement

  • 10 GB data
  • Fri tale & SMS/MMS
  • Al din data kan frit benyttes i EU, Norge, Island og Færøerne
  • Ingen binding, 0 kr. i oprettelse

  • 20 GB data
  • Fri tale & SMS/MMS
  • Al din data kan frit benyttes i EU, Norge, Island og Færøerne
  • Ingen binding, 0 kr. i oprettelse

  • 50 GB data
  • Fri tale & SMS/MMS
  • Al din data kan frit benyttes i EU, Norge, Island og Færøerne
  • Ingen binding, 0 kr. i oprettelse

Behold nummer eller nyt nummer?

Jeg vil flytte mit...

{{ errors.first('move-number-mobile-current-phone-company') }}
{{ errors.first('move-number-mobile-phone-number-to-move') }}
Du finder typisk nummeret på dit SIM-kort. Nummeret er mellem 11-20 tal. Har du problemer, så kontakt venligst din udbyder.
Dato for flytning
Vi anbefaler dig at vælge ”hurtigst muligt efter binding”. Hvis du vælger en dato, vil denne dato ikke tage højde for evt. binding ved din nuværende udbyder.
Registrer nummer hos 118?
Vælg om du ønsker dine oplysninger som navn, adresse og telefonnummer registreret på 118.dk. Ønsker du kun dele af disse oplysninger registreret på 118.dk, bedes du kontakte vores kundeservice.

Nyt nummer

Registrer nummer hos 118?
Vælg om du ønsker dine oplysninger som navn, adresse og telefonnummer registreret på 118.dk. Ønsker du kun dele af disse oplysninger registreret på 118.dk, bedes du kontakte vores kundeservice.
Læg bestilling i kurv

Din kurv

{{ line.title }}{{ line.price }}kr./md.

At betale nu{{ totalNow }}

Herefter{{ totalMonthly }} kr./md.

Ingen binding, ingen gebyrer

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn:
Spørgsmål og svarKunde Service