77 34 18 18


Hos Duka får du forskellige mængder data i vores abonnementer. På den måde kan du bedst vælge den løsning, der passer til dit mobilbehov. For dukaTALE 20, 25 og 60 GB gælder de samme vilkår: Du kan tage ALT din data med til hele EU + Schweiz, Norge, Liechtenstein, Island, Færøerne og San Marino. På den måde holder din data længere, når du kan tage dem med over grænsen.
Du får også fri tale og fri SMS/MMS uanset hvilken mobilpakke, du vælger.


Du kan se vores tre abonnementer med fri tale, SMS og MMS samt 20 GB, 25 GB eller 60 GB herunder.




Få 1000 GB på lynhurtigt 5G netværk!


Kan du bare ikke få nok data?
Med dukaTALE 1000 GB møder du aldrig muren, når det kommer til mobiltelefoni. Udover (næsten) uendelige mængder data, får du lynhurtigt internet, som er 5G klar - allerede nu i de største byer i Danmark.
Så er du klar til streame, surfe & alt det andet.

Bestil dukaTALE 1000 GB




Er det nødvendigt med ubegrænset fri data?


Ofte ikke. Når du vælger et mobilabonnement, er det en god ide at overveje om du overhovedet har brug for det.
Hvis du bruger alt din mobildata hver måned, og ikke kan opgradere til en større mobilpakke, så kan det være en fordel med et mobilabonnement, der har fri data. Men er dit forbrug lille eller svingende, giver det bedst mening økonomisk at undlade fri data, hvor prisen ofte er væsentligt højere end ved almindelige mobilabonnementer.


Med dukaTALE kan du bruge ALT din data i hele EU, og dermed slippe for bekymringen om at løbe tør, når du rejser ud. Læs mere om Dukas mobilabonnementer uden fri data her.

EU roaming

Du kan benytte al din data når du rejser i EU - ligesom når du er i Danmark

Fri tale

Tal lige så tosset du vil i Danmark og resten af EU uden ekstra omkostninger

Fri SMS

Skriv så mange SMS’er du vil i Danmark og resten af EU uden ekstra omkostninger


Hør mere om vores dukaTALE mobilabonnementer


Indtast dit telefonnummer herunder, og vi ringer dig op hurtigst muligt

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.



Hvilket abonnement skal jeg vælge?


For mange kan det være svært at finde det rette abonnement til en, da man ikke har overblik over sit eget forbrug. For hvordan finder du ud af, om du har brug for et mobilabonnement med fri data, eller om 20, 25 eller 60 GB er tilstrækkeligt?


Mange nyere smartphones har indbyggede funktioner, så du kan overvåge dit dataforbrug direkte på telefonen. Derudover kan det ske, at din nuværende udbyder har en selvbetjeningsside, hvor du kan se, hvad dit data- og telefonforbrug er.


Med dukaTALE kan du altid vælge mellem 20, 25 eller 60 GB data eller 1000 GB (fri data), så uanset dit forbrug, vil du finde et abonnement, der passer til dit behov. Du kan også altid ændre dit abonnement helt omkostningsfrit, hvis du pludselig har brug for mere eller mindre data. Med andre ord er du altid med dukaTALE sikret at have et abonnement, der dækker dit behov til den billigste pris.


Læs mere om at finde og sammenligne de bedste mobilabonnementer

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan flytter jeg mit nuværende nummer til dukaTALE?

Vi har gjort det så nemt som overhovedet muligt for dig at beholde dit nummer. Du skal blot give os nogle få oplysninger om dig og dit nuværende mobilabonnement, og vi klarer resten for dig. Vi sender dig helt automatisk et nyt simkort, som på datoen for nummerflytning, virker med dit gamle nummer på.

Når du bestiller et dukaTALE abonnement fra vores hjemmeside, har du mulighed for at vælge, hvornår dit nummer skal flyttes over til os. Du skal have følgende klar:

  • Mobilnummer som skal flyttes
  • SIM-kortnummeret
  • Din e-mailadresse

Har du spørgsmål til, hvordan du finder dit SIM-kortnummer, så ring til os på tlf. 77 34 18 18, så hjælper vi dig videre!

Kan jeg ændre mit abonnement efter bestilling?

Ja, du kan til enhver tid ændre dit abonnement, så det passer til dit behov. Der er dog forskel på, om du ændrer dit mobilabonnement til en større datapakke eller mindre.

Vælger du at opgradere dit abonnement til en større datapakke, sker opgraderingen med det samme, og det samme gør din fakturering.

Vælger du at nedgradere dit abonnement, vil ændringen træde i kraft i slutningen af indeværende måned.

Ønsker du at ændre dit abonnement ringer du blot til os på tlf. 77 34 18 18, så klarer vi det for dig.

Hvilke lande er inkluderet i mit abonnement?

Med dukaTALE kan du ringe helt gratis og bruge al din data i og til hele EU + en række andre lande. I dukaTALE abonnementer er følgende lande inkluderet:

AlbanienItalienPortugal (Inkl. Azorerne & Madeira)
AndorraJerseyReunion
BelgienKosovoRumænien
BosnienKroatienSaint Barthelemy
BulgarienLa DésiradeSaint Martin
Cypern (Græske del)Les SaintesSan Marino
EstlandLetlandSchweiz
FinlandLiechtensteinSerbien
FrankrigLitauenSlovakiet
Fransk GuianaLuxembourgSlovenien
FærøerneMakedonienSpanien (Inkl. Kanarieøerne)
GibraltarMaltaStorbritannien
GrækenlandMarie-GalanteSverige
GuadeloupeMartiniqueTjekkiet
GuernseyMayotteTyskland
HollandMonacoUngarn
IrlandMontenegroØstrig
IslandNorgeÅlandsøerne
Isle of ManPolen
Kan jeg benytte alt mit data i EU?

Ja, med dukaTALE kan du benytte al din data i Danmark og hele EU, Norge, Island, Færøerne og en række andre lande. Med andre ord, skal du ikke længere tænke på roamingpriser etc., når du krydser grænser, så længe du er indenfor EU og de andre inkluderede lande.

Du har tilmed to datapakker på med et dukaTALE mobilabonnement; én datapakke til brug i Danmark + en yderligere datapakke til brug i EU.

Oprettelsesgebyr

Vælger du dukaTALE, skal du heller ikke bekymre dig om oprettelsesgebyrer. Det er nemlig helt gratis at oprette et mobilabonnement. Dette gælder uanset om du ønsker at oprette et helt nyt telefonnummer eller ønsker at beholde dit nuværende nummer.

Er der en bindingsperiode på mit abonnement?

Hos Duka ønsker vi ikke at holde på dig, hvis du ikke ønsker at være kunde hos os. Derfor er der naturligvis ingen bindingsperiode på dit mobilabonnement, og du kan derfor til en hver tid opsige dit abonnement efter reglerne for opsigelse.

Se alle spørgsmål og svar

De færreste har brug for fri data


Det kan virke som den største frihed at have fri data til rådighed, men for langt de fleste er det en dyr løsning, der ikke stemmer overens med det faktiske mobilbehov. Hvis du ved, at dit dataforbrug ikke er stort, så er det en idé at vælge et mobilabonnement med en passende mængde data. For langt de fleste er 20 GB rigeligt, og en økonomisk bedre beslutning end et dyrt abonnement med fri data.

Hvis du derimod ved, at du ofte rammer et højt forbrug GB, så kan friheden ved fri data være de ekstra kroner værd. Samtidig slipper du også for bekymringen over ekstragebyrer, hvis du bruger mere end mobilpakken tillader.



Hvad er vigtigere end fri data i et mobilabonnement?


Som sagt er det de færreste som rent faktisk har brug for fri data i deres mobilabonnementer. Der er andre ting, som kan være mere væsentlige og spare dig for en masse bøvl.


Først og fremmest er det en god idé at kigge efter et mobilabonnement, der hverken har binding eller oprettelsesgebyrer, da dette i sidste ende kan gøre dit abonnementsskifte til en dyr fornøjelse. Med dukaTALE skal du ikke bekymre dig om nogen af delene. Du starter dit abonnement helt kvit og frit, og du kan ligeledes til enhver tid opsige dit abonnement eller skifte udbyder – vi ønsker ikke at holde på dig ufrivilligt.

Danmarks bedste kundeservice

dukaTALE giver dig ikke kun et mobilabonnement med Danmarks bedste vilkår, men også adgang til Danmarks bedste kundeservice.

Vi gør en ære i at give den absolut bedste oplevelse, når man ringer til os. Hvis du oplever udfordringer eller har spørgsmål til dit mobilabonnement uden fri data, vil altid løse dit problem – helst gerne mens vi har dig i røret. Vi giver ikke slip før vi har fundet en tilfredsstillende løsning med dig.

Vi har åbent alle hverdage mellem 09.00-20.00 og lørdage mellem 09.00-15.00.

Hjælpen er altid lige ved hånden

Har du brug for hjælp undervejs, sidder vi klar på 77 34 18 18

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn:
Spørgsmål og svarKunde Service