77 34 18 18


Mobilabonnementer med meget EU data og fri tale

Bemærk abonnementerne kan ikke kombineres med andre rabat- eller bonusordninger



Ingen binding, ingen gebyrer


Nordens stærkeste netværk


Danmarks bedste kundeservice


Vi flytter dit nummer for dig


Mobilabonnementer med meget DK data og fri tale

Bemærk abonnementerne kan ikke kombineres med andre rabat- eller bonusordninger


Testvindende mobilabonnement


dukaTALE har vundet Bedst-i-test to år i træk. Med vores testvindende og billige mobilabonnement får du fri tale, fri sms/mms og 20 GB data i og til hele EU til kun 89 kr./md. Du får alt, hvad du skal bruge, til Danmarks bedste pris.


Foruden priser i bedst-i-test er dukaTALE også anbefalet af en række sammenligningshjemmesider som mobilabonnement.dk og mobilabonnementpriser.dk.


Vi arbejder hver dag på at forbedre vores telefonabonnementer, så vi fortsat kan være med i toppen af det danske mobilmarked. Vores mission er glade og tilfredse kunder. Med duka til kan du få Danmarks bedste mobilselskab som din udbyder.

Har du spørgsmål? Så lad os ringe dig op!


Udfyld formularen herunder, og lad os ringe dig op, så vi kan tage en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe dig:

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan flytter jeg mit nuværende nummer til dukaTALE?

Vi har gjort det så nemt som overhovedet muligt for dig at beholde dit nummer. Du skal blot give os nogle få oplysninger om dig og dit nuværende mobilabonnement, og vi klarer resten for dig. Vi sender dig helt automatisk et nyt simkort, som på datoen for nummerflytning, virker med dit gamle nummer på.

Når du bestiller et dukaTALE abonnement fra vores hjemmeside, har du mulighed for at vælge, hvornår dit nummer skal flyttes over til os. Du skal have følgende klar:

  • Mobilnummer som skal flyttes
  • SIM-kortnummeret
  • Din e-mailadresse

Har du spørgsmål til, hvordan du finder dit SIM-kortnummer, så ring til os på tlf. 77 34 18 19.

Ellers kan du altid udfylde formularen herunder til en helt uforpligtende snak om at skifte til dukaTALE:

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.

Kan jeg ændre mit abonnement efter bestilling?

Ja, du kan til enhver tid ændre dit abonnement, så det passer til dit behov. Der er dog forskel på, om du ændrer dit mobilabonnement til en større datapakke eller mindre.

Vælger du at opgradere dit abonnement til en større datapakke, sker opgraderingen med det samme, og det samme gør din fakturering.

Vælger du at nedgradere dit abonnement, vil ændringen træde i kraft i slutningen af indeværende måned.

Du kan skifte dit abonnement inde på Mit Duka eller på tlf. 77 34 18 19.

Skift abonnement på Mit Duka

Hvilke lande er inkluderet i mit abonnement?

Med dukaTALE kan du ringe helt gratis og bruge al din data i og til hele EU + en række andre lande. Se den fulde liste af lande og vores udlandspriser for telefoni i lande, som ikke er inkluderet her.

Kan jeg benytte alt mit data i EU?

Ja, med dukaTALE kan du benytte al din data i Danmark og hele EU, Norge, Island, Færøerne og en række andre lande. Med andre ord, skal du ikke længere tænke på roamingpriser etc., når du krydser grænser, så længe du er indenfor EU og de andre inkluderede lande.

Du har tilmed to datapakker på med et dukaTALE mobilabonnement; én datapakke til brug i Danmark + en yderligere datapakke til brug i EU.

Se liste over alle inkluderede lande

Oprettelsesgebyr

Vælger du dukaTALE, skal du heller ikke bekymre dig om oprettelsesgebyrer. Det er nemlig helt gratis at oprette et mobilabonnement. Dette gælder uanset om du ønsker at oprette et helt nyt telefonnummer eller ønsker at beholde dit nuværende nummer.

Er der en bindingsperiode på mit abonnement?

Hos Duka ønsker vi ikke at holde på dig, hvis du ikke ønsker at være kunde hos os. Derfor er der naturligvis ingen bindingsperiode på dit mobilabonnement, og du kan derfor til en hver tid opsige dit abonnement efter reglerne for opsigelse.

Hvilket netværk benytter Duka?

Duka benytter sig af TT-netværket, som er Telenor og Telias fælles netværk med over 4.000 master.

Du kan altid tjekke netværkets dækning i lige præcis dit område på kortet herunder:

Hjælpen er altid lige ved hånden

Har du brug for hjælp undervejs, sidder vi klar på 77 34 18 18

Spørgsmål og svarKunde Service