EU roaming
Du kan benytte al din data når du rejser i EU - ligesom når du er i Danmark
Bliv en del af et testvindende teleselskab. duka tilbyder mobilabonnementer til markedets skarpeste priser med masser af indhold til alle behov.
Fri tale, SMS/MMS samt 10 GB data, der kan benyttes i EU, Norge, Island og Færøerne
Fri tale, SMS/MMS samt 20 GB data, der kan benyttes i EU, Norge, Island og Færøerne
Fri tale, SMS/MMS samt 50 GB data, der kan benyttes i EU, Norge, Island og Færøerne
Med vores priserne på vores mobilabonnementer er der ingen tvivl om, at vi er blandt de billigste telefonselskaber på markedet. dukaTALE er mobilabonnementer til dig, der vil have det nemt. Vi tilbyder fri tale, fri sms/mms og 10, 20 eller 50 GB data, du kan bruge i hele EU fra kun 99 kr./md.
Ud over vores abonnementer med fri tale, har du også mulighed for at få et mobilabonnement til det lille forbrug. dukaTALE Mini giver dig 5 timers tale, fri sms/mms og 5 GB data.
Vælg det billigste teleselskab på markedet med de bedste mobilabonnementer – så har du frihed til at vælge et mobilabonnement, der passer præcis til dig.
Du kan benytte al din data når du rejser i EU - ligesom når du er i Danmark
Tal lige så tosset du vil i Danmark og resten af EU uden ekstra omkostninger
Skriv så mange SMS’er du vil i Danmark og resten af EU uden ekstra omkostninger
Vælger du duka som dit teleselskab, får du masser af fordele. Vi bestræber os på at skabe så meget værdi for vores kunder som overhovedet muligt og arbejder for at give billig mobiltelefoni til alle.
duka kan du stole på. Vi bestræber os på at gøre vores produkter og vilkår så overskuelige som muligt, så du ved, hvad du går ind til. Vi mener det, når vi sige, at vi er det billigste teleselskab på det danske mobilmarked, og derfor er der selvfølgelig ingen gebyrer på vores produkter.
Hos mange teleselskaber kan du komme ud for dyre betalings- og administrationsgebyrer – ikke hos duka. Vi har intet med småt, og du kan stole på priserne. Uanset hvilken betalingsløsning du vælger, skal du ikke betale ekstra. Hos duka kan du vælge mellem automatisk kortbetaling, betalingsservice eller girokort – så du altid kan betale regningen på den måde, du finder bedst.
Med duka som dit teleselskab undgår du også binding på dine produkter. Ingen af vores mobilløsninger binder dig. Vi ønsker ikke at bondefange vores kunder, og bestræber os i stedet på at tilbyde Danmarks bedste og billigste telefonabonnementer og med vores produkter vise, at vi er det rigtige teleselskab for dig.
Det kan efterhånden være svært at adskille de forskellige teleselskaber og deres mange abonnementer. For mange af teleselskaberne fremhæver de samme fordele, udbyder lignende abonnementer til priser, der heller ikke adskiller sig rigtig.
Det kan gøre valget af teleselskab sværere, når du står og skal vælge nyt teleselskab. Dog er der én ting, som du altid burde fokusere på hos de mange teleselskaber: vilkår. For med gode vilkår undgår du uforudsete omkostninger, mens et teleselskab, der giver dig gode vilkår i sidste ende også et selskab, som sætter sine kunder i forreste række. På den måde sikrer du også, at sker der fremtidige ændringer i dit abonnement, er det højst sandsynligt til din fordel.
dukaTALE giver nok nærmest de bedste vilkår, man kan ønske sig. Du får fri tale, fri SMS/MMS, al din data i hele EU, ingen binding og 0. kr. i oprettelses og adgang til Danmarks bedste kundeservice.
Hos duka bliver du en del af teleselskabet med den bedste kundeservice i Danmark. Hos duka har vi lang erfaring med support af alle slags kunder. Du vil altid blive mødt af en imødekommende medarbejder, der rent faktisk vil hjælpe dig og ikke bare forsøge at sælge dig flere produkter.
Vi sætter en stor ære i at sørge for at løse dit problem med det samme, så du ikke skal ringe ind flere gange, og vi bestræber os på at have den laveste ventetid blandt danske teleselskaber, så du ikke skal sidde i lange telefonkøer, før du kan få lov til at snakke med kundeservice.
Læse mere om vores kundeservice her – Ring til os, og hør mere om, hvad vi kan tilbyde dig, eller hvis du har spørgsmål. Vi står altid klar til at hjælpe dig.
Duka er et teleselskab i stor udvikling. Over de seneste få år er vi vokset rigtig meget, og flere mobilkunder tilslutter sig hver dag dukaTALE og får et af Danmarks bedste mobilabonnementer. Selvom Duka er vokset meget, har vi ikke glemt, hvor vi kommer fra, eller vores mission – glade og tilfredse kunder.
Vi holder fødderne plantet solidt på jorden, og som teleselskab stiler vi efter at have mobilabonnementer til alle behov og til priser, alle kan være med på.
Udover at tilbyde mobiltelefoni i form af dukaTALE, har vi igennem næsten 10 år hjulpet ældre med deres computerproblemer. Vores erfaringer danner grundlaget for vores passion for god og jordnær service til alle. Hos Duka kan du altid følge dig velkommen, uanset om du ringer vedr. problemer eller om du har brug for svar på spørgsmål. Både som teleselskab og som IT-support hjælper vi dig så du kan ”tech it easy”.
Er du interesseret i mere information om Duka og vores historie, kan du læse mere her.
At skifte teleselskab kan for nogle være både tidskrævende og uoverskueligt – men ikke hos Duka. Vi tager os af alt det praktiske i forhold til det skifte af telefonselskab. Du skal blot vælge om du skal have 10, 20 eller 50 GB og om du vil beholde dit nummer. Hvis du vil beholde dit nuværende nummer, skal vi nok kontakte dit nuværende teleselskab, opsige dit mobilabonnement og flytte dit nummer – så kan du bruge tiden på noget sjovere.
Vi i Duka synes, at livet er for kort til afbrudte samtaler, langsomt internet og dårligt signal på ferien. Med dukaTALE vil du altid opleve den hurtigste 4G-forbindelse, mens du aldrig vil opleve dårlig lydkvalitet, når du taler med venner og familie.
På ferien skal du heller ikke bekymre dig. TT-netværket af samarbejder med alle de store udenlandske mobilnetværk, så du altid vil have forbindelse til det bedste netværk i det område, du befinder dig i.
Hos Duka mener vi, at det bedste teleselskab skal være helt uden dikkedarer. Derfor har vi som sagt skåret alle skjulte gebyrer fra – men det er ikke det eneste, vi har gjort for at gøre livet for vores kunder nemmere.
Som kunde ved vores teleselskab, får du nemlig også adgang til Mit Duka, som giver dig endnu flere muligheder for at følge med i dit mobilabonnement.
I Mit Duka kan du altid følge med i dit mobilforbrug. Hvis du kan se, at du ikke bruger al din data i dit mobilabonnement, kan du til enhver tid ændre dit abonnement – på den måde sikrer vi, at du ikke betaler for mere end, du har brug for.
Med selvbetjeningssiden prøver vi at skabe gennemsigtighed, så du kan skabe dig et overblik over dit forbrug, regninger og generelt dit mobilabonnement, så du altid sikre dig, at du har det bedste teleselskab i markedet.
Skal du vælge et nyt teleselskab, er der mange penge at spare ved at vælge et abonnement, der dækker dit behov – og hverken mere eller mindre end det. Med dukaTALE får du fri tale, fri SMS/MMS og enten 10, 20 eller 50 GB data, som alt sammen frit kan benyttes indenfor EU’s grænser. Du skal blot tage stilling til, hvor meget data har du brug for.
Danskere bruger i gennemsnittet 5 GB data på sit mobilabonnement, og netop derfor er dukaTALE 10 GB for de fleste også tilstrækkeligt – hvilket du kan få for blot 99 kr./md.
Er du usikker på, hvor meget data du egentlig bruger, kan du nemt finde ud af, hvor meget du bruger. De fleste smartphones har indbyggede forbrugsovervågning, så du nemt kan få et overblik. Har du en telefon uden forbrugsovervågning, kan du ved de fleste teleselskaber se dit forbrug på deres selvbetjeningssider.
Intet Oprettelsesgebyr
Du har sikkert før oplevet, at der på din mobilregning fremgik flere uforståelige gebyrer, som du ikke havde forventet, og det har måske endda før kostet dig mange penge at skifte til et billigere mobilabonnement.
Oprettelsesgebyrer kan have stor betydning for prisen på dit mobilabonnement og kan desværre ofte være en udgift, som mange overser, når de skal vælge det billigste abonnement. Med dukaTALE er det selvfølgelig helt gratis at oprette dig som kunde, og der er ingen mærkelige gebyrer som oprettelsesgebyr, transaktionsgebyr eller opsigelsesgebyr.
Ingen bindingsperiode
En bindingsperiode er en periode på typisk 3-12 måneder, hvor du ikke kan skifte til et billigere eller bedre mobilabonnement uden at betale et ofte højt gebyr. Det er vigtigt for os, at du som kunde er glad for at være hos Duka, og at du har det abonnement, der er bedst for dig. Derfor har vi ingen bindingsperiode på vores mobilabonnementer. Det betyder, at du nemt og frit kan skifte mellem vores abonnementer, hvis du for eksempel finder ud af, at du har brug for en højere eller lavere datamængde. Du kan også frit opsige dit abonnement og skifte til en anden udbyder, hvis du ikke er tilfreds.
Du kan altid ringe og få hjælp til begge dele hos vores kundeservice, som hjælper dig med at skifte til månedens udgang.
Det skal være nemt for dig at forstå prisen på dit abonnement. Derfor har vi sørget for at gøre alle vores abonnementer simple og nemme at forstå. På den måde skal du ikke bekymre dig om høje takster på udlandstelefoni, og du har de bedste muligheder for at finde det mobilabonnement, der er det bedste for dig.
EU roaming med dukaTALE gælder i hele EU og de 6 inkluderede lande Norge, Færøerne, San Marino, Liechtenstein og Schweiz.
Data: I EU og de 6 inkluderede lande kan du frit benytte al den data, der er inkluderet i dit dit abonnement. Du begynder at bruge mobildata på din telefon så snart, du surfer på internettet eller bruger mobilapps med internetadgang uden at være forbundet til et wi-fi netværk.
Tale, SMS og MMS: Alt tale, du foretager dig, til numre i EU og de 6 inkluderede lande er inkluderet i dit abonnement. Det gælder også for alle opkald, du foretager dig, mens du rejser eller opholder dig i disse lande, så længe du ringer til danske telefonnumre eller lande, der er inkluderede i dit abonnement. Hvis du ringer til numre uden for disse lande eller befinder dig i et land uden for EU, som ikke er inkluderet i abonnementet, kan du finde priserne for opkald her. Det samme gælder SMS og MMS.
Læs mere om roaming i EUher.
Med dukaTALE er du dækket af Nordens bedste netværk. Vores 4G forbindelse har en forventet hastighed på 10-40/5-20 Mbit/s. Det er op til 10 gange hurtigere end 3G. Hvis du befinder dig i områder uden 4G dækning, vil du opleve en lavere hastighed. Vær opmærksom på, at det ikke er alle telefoner, der understøtter 4G, og at du derfor ikke nødvendigvis kan få en 4G dækning på din mobiltelefon. Vores mobilabonnementer bruger Telia/Telenors mobilnetværk – de samme som blandt andet Telia, CallMe, Telenor og CBB.
Du kan se, hvordan dækningen er hos dig, og om der er 4G netværk i dit område her.
Hvis du gerne vil se aktuelle driftsinformationer i Danmark, kan du finde dem her.
Når du første gang bestiller dukaTALE, foregår betalingen via betalingskort. Du har efterfølgende mulighed for at ændre betaling af din mobilregning til:
Hvis du ikke foretager nogen ændringer, vil du automatisk betale via dit betalingskort.
Du kan ændre betalingsform ved at kontakte Kundeservice på 77 34 18 18 alle hverdage mellem kl. 09.00 - 20.00 og lørdag mellem kl. 09.00 - 15.00.
Når du modtager din første regning, kan perioden være ”skæv”, fordi den ikke indeholder en hel månedsperiode. Perioden fremgår af regningen.
Herefter betaler du kvartalsvist efter kalenderårets kvartaler. Hver regning dækker abonnement for de næste tre måneder + forbrug fra den forudgående periode.
Du kan benytte dit dataindhold i alle følgende lande:
Belgien | Malta |
Bulgarien | Norge |
Cypern (inkl. græsk del, ekskl. tyrkisk del) | Polen |
Danmark | Portugal(inkl. Azorerne og Madeira) |
Estland | Rumænien |
Finland | San Marino |
Frankrig(inkl. Fransk Guyana, Guadeloupe, Martinique, Reunion) | Schweiz |
Færøerne | Slovakiet |
Grækenland | Slovenien |
Holland | Spanien(inkl. Ceuta, De Kanariske Øer, Melilla) |
Irland | Storbritannien (inkl. Gibraltar, ekskl. Guernsey, Isle of Man og Jersey) |
Island | Sverige |
Italien | Tjekkiet |
Kroatien | Tyskland |
Letland | Ungarn |
Liechtenstein | Vatikanet |
Litauen | Østrig |
Luxembourg |
Har du brug for hjælp undervejs, sidder vi klar på 77 34 18 18
Vælg det mobilabonnement, der passer dig bedst - rabatten tilføjes automatisk på din første regning.